DAJ CYNK

Klienci zwracają Galaxy Taby

Ringu

Wydarzenia

Według raportu ITG Investment Research aż 16% amerykańskich klientów, którzy zakupili tablet Samsung Galaxy, zwróciło go z powrotem sprzedawcy. Dla porównania - jedynie 2% iPadów wraca na sklepową półkę.

Według raportu ITG Investment Research aż 16% amerykańskich klientów, którzy zakupili tablet Samsung Galaxy, zwróciło go z powrotem sprzedawcy. Dla porównania - jedynie 2% iPadów wraca na sklepową półkę.

Liczba zwracanych Galaxy Tabów rośnie. Jeszcze w grudniu stanowiły 13% sprzedaży, do 15. stycznia - już 16%.

Klienci narzekają szczególnie na to, że system operacyjny Android Froyo nie został odpowiednio zoptymalizowany pod kątem pracy na dużym ekranie.

Niedawno Samsung poinformował o wyprodukowaniu i dostarczeniu ponad 2 mln. sztuk urządzeń, o czym pisaliśmy w tej wiadomości.

Być może pojawienie się systemu Honeycomb, którego interfejs będzie specjalnie dopasowany do tabletów, zwiększy satysfakcję klientów. Nie wiadomo jednak, czy Galaxy Tab pierwszej generacji otrzyma stosowną aktualizację.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Ars Technica, wł