DAJ CYNK

Microsoft wykonał 90% planu sprzedaży Windows Mobile

WitekT

Wydarzenia

Microsoft sprzedał mniej licencji na Windows Mobile niż zakładał w ciągu 12 miesięcy kończących się 30. czerwca. Zamiast zakładanych 20 milionów, osiągnięto wynik trochę ponad 18 mln.

Microsoft sprzedał mniej licencji na Windows Mobile niż zakładał w ciągu 12 miesięcy kończących się 30. czerwca. Zamiast zakładanych 20 milionów, osiągnięto wynik trochę ponad 18 mln.

Mimo sprzedaży mniejszej od zakładanej, systemowi Microsoftu udało się zwiększyć udział na rynku smartfonów z 11% do 13%, wyprzedzając iPhona i Blackberry, którzy jednak sami produkują telefony, w przeciwieństwie do giganta z Redmont, który licencjonuje swój system zewnętrznym firmom.

Zdaniem Andy Lessa, wiceprezesa działu mobilnej komunikacji, powodem mniejszej o 2 mln sprzedaży były głównie opóźnienia we wprowadzeniu niektórych modeli telefonów na rynek.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Blog Todda Bishopa