Polska to ważny rynek dla Emporii. Z 500 tys. telefonów sprzedanych na całym świecie, więcej niż co 10 trafił na polski rynek, który jest jednym z najdynamiczniej rozwijających się dla Emporii - powiedział Grzegorz Możdżyński, który odpowiada za sprzedaż w krajach Europy Środkowej i Wschodniej.
Ze słów Możdżyńskiego wynika, że w I półroczu Emporia sprzeda w Polsce kilkadziesiąt tysięcy urządzeń, jednak poniżej 50 tys. II kwartał był słabszy, bo sprzedało się wtedy o połowę mniej Emporii niż w I kwartale. Z kolei II półroczne ma być o połowę lepsze od I półrocza. Praktycznie cała sprzedaż realizowana jest w kanale operatorskim (głównie PTC, ze względu na najwcześniej nawiązaną współpracę), a wolny rynek to pojedyncze sztuki.
Najnowszy telefon Emporii - model ELEGANCE - trafi jeszcze w tym miesiącu do Plusa i Play, a w lipcu do Ery i Orange. To pierwszy przypadek w światowej historii producenta, że jeden model jest dostępny u wszystkich, największych operatorów infrastrukturalnych.
Źródło tekstu: wł