Crowley Data Poland rozpoczął testy zewnętrzne przygotowywanej oferty telefonii mobilnej Crowley TeleMobile. Do testowania usługi zaproszono kilkudziesięciu klientów z całej Polski, którzy będą mieli okazję jako pierwsi podzielić się z firmą doświadczeniami na temat jakości usługi
Jest to już kolejny etap procesu weryfikacji poprawności działania usługi, po testach wewnętrznych, którymi objęto pracowników Crowley Data Poland.
Zgodnie z założonym harmonogramem działań, w drugiej połowie września chcielibyśmy już komercyjnie zaoferować usługi komórkowe naszym klientom - mówi Sebastian Zadrożny, kierownik produktu odpowiedzialny za rozwój oferty mobilnej w Crowley Data Poland. Dopinamy ostatnie szczegóły z naszym partnerem firmą MNI, sprawdzamy procedury obsługi klienta i działanie naszych systemów. Testy klienckie przyniosą nam dodatkowe informacje, które pozwolą na ostateczne podsumowanie założeń i customizację usługi zgodnie z oczekiwaniami rynku.
W pierwszej kolejności mobilna oferta zostanie skierowana do obecnych klientów, których Crowley posiada ponad 5 tys., za pośrednictwem dotychczas wykorzystywanych kanałów sprzedaży (sprzedaż bezpośrednia, telesprzedaż).
Źródło tekstu: Crowley