Na przełomie czerwca i lipca liczba osób korzystająca z usług Sferii przekroczyła 100 tys. Szczególnie duży przyrost użytkowników operator zanotował w przeciągu ostatnich osiemnastu miesięcy, kiedy to ich liczba zwiększyła się prawie o 240%
W świecie telekomunikacyjnym jest kilka barier mierzalności - 100 tys. jest jedną z nich. Uzyskanie tylu abonentów w najbardziej konkurencyjnej ze wszystkich tj. w warszawskiej strefie numeracyjnej "022" może świadczyć o tym, że Sferia cieszy się coraz większym zaufaniem, a jej produkt "Nomadic" zdobywa coraz większe uznanie - powiedział Władysław Bawiec, prezes Sferii.
Od początku firma inwestowała w rozwój własnej infrastruktury radiowej CDMA. Dzięki temu było możliwe wprowadzenie produktów takich jak szerokopasmowy bezprzewodowy internet (marzec 2007), Nomadic (maj 2007) oraz Nomadic na kartę (maj 2008). Obecnie nowością jest multimedialny telefon Maya, wraz z którym została uruchomiona usługa MMS.
Źródło tekstu: Sferia