Użytkownik
Ranga
Zapalony dyskutant
Posty
387
Rejestracja
05 lis 2009, 23:25
Lokalizacja
Łódź
Nie oczekuję, że postawią 100 nadajników w mieście, tylko chcę aby te nadajniki, które już są działały dobrze. Wydaje mi się, że 1) jest za dużo użytkowników mobilnego internetu 2) złe parametry nadajników, skoro po wejściu do budynku zasięg 3g spada do jednej kreski.michael_dee pisze:Natomiast oczekiwanie od Play, po 3 latach budowy, sieci skonfigurowanej na miarę W3 jest grubą przesadą.
Nie wydaje mi się, żeby był to problem ilości klientów. Zapchanie 3G przy 3 mln użytkowników jest raczej niemożliwe.pawelpp pisze:1) jest za dużo użytkowników mobilnego internetu
Ja mam zasięg 3G taki sam wewnątrz, jak i na zewnątrz budynku, więc u Ciebie wygląda to (tak jak piszesz) na problem w konfiguracji sieci, albo mieszkasz zbyt daleko od nadajnika (oddychanie 3G).pawelpp pisze:skoro po wejściu do budynku zasięg 3g spada do jednej kreski
To już indywidualna sprawa telefonu. U mnie to przejście następuje w ciągu kilku sekund i jest ok.pawelpp pisze:coś jest nie tak z roamingiem krajowym - kiedy telefon przełącza się automatycznie pomiędzy P4/Plus czasami traci całkowicie zasięg mimo iż pokazuje, że jest w zasięgu.
1) Myśleć może sobie ewentualnie o kupnie, a nie o przejęciu ; czasy totalitaryzmu w Europie mamy już za sobą ;yogurcik pisze:TP SA mysli o przejeciu PLAY Co wy na takiego newsa ??
a mnie się wydaje, a nawet jestem pewien, że jest to możliwe. Rodzice korzystają z Play w małym miasteczku i nie mają kompletnie żadnych problemów. Internet śmiga, połączenia też. Ja mieszkam w Łodzi i uwierz mi - nie ma takiego dnia od paru miesięcy żeby wszystkie połączenia były przeprowadzone prawidłowo. Tylko dzisiaj kilka razy słyszałem "a i u u y ... piii piii piii" "sieć zajęta" jadąc przez centrum miasta. A później odbierałem SMSy że ktoś do mnie dzwonił, a telefon miałem cały czas przed sobą i pokazywał pełen zasięg GSM.michael_dee pisze: Nie wydaje mi się, żeby był to problem ilości klientów. Zapchanie 3G przy 3 mln użytkowników jest raczej niemożliwe.
Jaki może być problem w konfiguracji sieci? Co przez to rozumiesz? Nadajnik? Być może - jest jakieś 300-500 m ode mnie. Ale to Play powinno się zatroszczyć o to, żeby w centrum dużego miasta było więcej nadajników zdolnych obsłużyć większą liczbę telefonów.michael_dee pisze:Ja mam zasięg 3G taki sam wewnątrz, jak i na zewnątrz budynku, więc u Ciebie wygląda to (tak jak piszesz) na problem w konfiguracji sieci, albo mieszkasz zbyt daleko od nadajnika (oddychanie 3G).
Telefon to Nokia 5800 - była w serwisie i nie stwierdzono usterek. Działa zgodnie z normami nokii, a tej firmie zdecydowanie bardziej wierzę niż Play. Przy oddawaniu telefonu zaznaczyłem, że to operator ma wątpliwości co do zasięgu i szybkości przełączania się telefonu. Z resztą teraz korzystam tylko z P4 (ze względu na pakiet data) i uwierzcie mi - gorszej sieci nie ma.michael_dee pisze: To już indywidualna sprawa telefonu. U mnie to przejście następuje w ciągu kilku sekund i jest ok.
Ja zostaję przy swoim i twierdzę, że to niemożliwe .pawelpp pisze:a mnie się wydaje, a nawet jestem pewien, że jest to możliwe.
Moja siostra mieszka w Warszawie i nie odnotowuje podobnych do Twoich problemów z siecią. Jedni mieszkańcy Łodzi twierdzą, że z 2G są problemy, inni, że wszystko działa, jak należy. Pewnie prawda leży po środku. Ale faktem jest, że jakiś czas temu 2G było źle skonfigurowane w Łodzi. Natomiast nie rozumiem, dlaczego mając problemy z GSM i telefon 3G, nie korzystasz z zasięgu 3G. Tam, ze względu na pojemność sieci, sygnału zajętości teoretycznie nie powinieneś doświadczyć.pawelpp pisze:Ja mieszkam w Łodzi i uwierz mi - nie ma takiego dnia od paru miesięcy żeby wszystkie połączenia były przeprowadzone prawidłowo.
Zdecyduj się, czy piszesz o 3G, czy GSM? Bo jest diametralna różnica.pawelpp pisze:telefon miałem cały czas przed sobą i pokazywał pełen zasięg GSM.
Poczytaj sobie w Internecie o oddychaniu 3G, bo nie za bardzo chce mi się produkować.pawelpp pisze:Co przez to rozumiesz?
Tutaj też odsyłam do wątku Priorytet w sieci Playpawelpp pisze:Telefon to Nokia 5800 - była w serwisie i nie stwierdzono usterek. Działa zgodnie z normami nokii
Chciałbym Ci w to uwierzyć , ale niestety od 2 lat wszystko mi śmiga idealnie w różnych miastach - tych mniejszych i tych większych .pawelpp pisze:Z resztą teraz korzystam tylko z P4 (ze względu na pakiet data) i uwierzcie mi - gorszej sieci nie ma.
Hehe, ja wręcz przeciwnie - mam kilku znajomych z internetem w Orange i wieszają na nim psy.pawelpp pisze:mam porównanie z Orange i różnica jest ogromna.
W zajętość sieci na GSM jestem w stanie uwierzyć, ale zajętość sieci na 3G brzmi zdumiewająco. To jest teoretycznie niemożliwe przy ilości klientów, jaką ma Play, włączając w to użytkowników Play Online.pawelpp pisze:Telefon mam ustawiony na 2g/3g wiec częściej łapie 3g. niestety sygnał zajętości sieci uzyskuję bardzo często. Wiem wiem... zależy od lokalizacji i pewnie napiszesz, że to niemożliwe.
Chodzi o formę powiadomienia o odpowiedzi. jutro ZADZWONIĄ i WYJAŚNIĄ sprawę. i jutro a nie za miesiąc.play4you1 pisze:Są różne kategorie zgłaszanych kwestii, co warunkuje termin ich rozwiązania...
Nasi klienci zgłaszają takie sprawy, zawsze rozwiązywane są one w kolejności i mamy dosyć ograniczone możliwości w zagwarantowaniu, że zgłoszenie zostanie rozpatrzone o godzinie X.
Oczywiście robimy co możemy żeby czas obsługi zgłoszeń był jak najkrótszy
Włącz przesyłanie wiadomości PW w profilu.michael_dee pisze:Aczkolwiek nie wszyscy w Łodzi mają problem z połączeniami, bo widzę też komentarze, wg których wszystko jest OK.
tylko wiesz że niekoniecznie najkrótszy czas odpowiedzi jest najważniejszy- przykład z mojego doświadczenia, gdzie znowu dostałem po raz n-ty tę samą odpowiedź z prośbą o podanie danych które wielokrotnie podawałem w poprzednich zgłoszeniachplay4you1 pisze:Są różne kategorie zgłaszanych kwestii, co warunkuje termin ich rozwiązania...
Nasi klienci zgłaszają takie sprawy, zawsze rozwiązywane są one w kolejności i mamy dosyć ograniczone możliwości w zagwarantowaniu, że zgłoszenie zostanie rozpatrzone o godzinie X.
Oczywiście robimy co możemy żeby czas obsługi zgłoszeń był jak najkrótszy
Podanie danych nie ma na celu uzyskanie informacji przez operatora... Ma na celu zniechęcenie klienta do złożenia zgłoszenia i przeciąganie jego rozwiązania. Pewnie Play4you napisze, że np. reklamacje muszą zgodnie z prawem telekomunikacyjnym mieć np. numer dowodu osobistego, pesel, kod abonenta itp. Owszem, ale jak wytłumaczyć prośbę Play o uzupełnienie danych, jeżeli reklamacja była złożona przez Play24? Podobnie nagminne jest wysyłanie przez konsultantów formularza w przypadku zgłoszenia problemu z połączeniami lub SMSami. Problemy opisuję starannie - dając odpowiedzi an większość pytań z formularza. Przecież modelu telefonu nie zmieniam codziennie . Formularz dostaję zawsze - niezależnie czego tak na prawdę dotyczy zgłoszenie. Współczuję tylko tym konsultantom, którzy później słuchają/czytają bluzgi pod swoim adresem z winy swojego pracodawcy.Malibu pisze:dostałem po raz n-ty tę samą odpowiedź z prośbą o podanie danych które wielokrotnie podawałem w poprzednich zgłoszeniach
Chyba wyłącznie poczty głosowej załatwiają od ręki:].Malibu pisze:dlatego jestem klientem plusa od 2 lat i o ile mógłbym czasami się poskarżyć na coś ( w sumie nie wiem na co) o tyle na konsultantów dok-u w plusie nie mógłbym tego zrobić, dział reklamacji pracuje sprawnie i wszystko załatwiam od ręki praktycznie