DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 27 z 64
  • 1
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 64

 #380647  autor: pawelpp
 14 sty 2010, 15:24
michael_dee pisze:Natomiast oczekiwanie od Play, po 3 latach budowy, sieci skonfigurowanej na miarę W3 jest grubą przesadą.
Nie oczekuję, że postawią 100 nadajników w mieście, tylko chcę aby te nadajniki, które już są działały dobrze. Wydaje mi się, że 1) jest za dużo użytkowników mobilnego internetu 2) złe parametry nadajników, skoro po wejściu do budynku zasięg 3g spada do jednej kreski.
3) coś jest nie tak z roamingiem krajowym - kiedy telefon przełącza się automatycznie pomiędzy P4/Plus czasami traci całkowicie zasięg mimo iż pokazuje, że jest w zasięgu.
Poza tym nie proponuje się usług, których nie jest się w stanie realizować.

 #380655  autor: michael_dee
 14 sty 2010, 15:50
pawelpp pisze:1) jest za dużo użytkowników mobilnego internetu
Nie wydaje mi się, żeby był to problem ilości klientów. Zapchanie 3G przy 3 mln użytkowników jest raczej niemożliwe.
pawelpp pisze:skoro po wejściu do budynku zasięg 3g spada do jednej kreski
Ja mam zasięg 3G taki sam wewnątrz, jak i na zewnątrz budynku, więc u Ciebie wygląda to (tak jak piszesz) na problem w konfiguracji sieci, albo mieszkasz zbyt daleko od nadajnika (oddychanie 3G).
pawelpp pisze:coś jest nie tak z roamingiem krajowym - kiedy telefon przełącza się automatycznie pomiędzy P4/Plus czasami traci całkowicie zasięg mimo iż pokazuje, że jest w zasięgu.
To już indywidualna sprawa telefonu. U mnie to przejście następuje w ciągu kilku sekund i jest ok.

 #380742  autor: yogurcik
 14 sty 2010, 22:03
TP SA mysli o przejeciu PLAY Co wy na takiego newsa ??

są sieci i jest BOK PLAY.....nigdy więcej

 #380750  autor: michael_dee
 14 sty 2010, 22:27
yogurcik pisze:TP SA mysli o przejeciu PLAY Co wy na takiego newsa ??
1) Myśleć może sobie ewentualnie o kupnie, a nie o przejęciu :wink: ; czasy totalitaryzmu w Europie mamy już za sobą :P ;
2) Co rok pojawiają się rewelacje o sprzedaży Play'a, które co rok stają się jedynie spekulacjami;
3) Marcin Gruszka twierdzi, że nic mu na chwilę obecną o sprzedaży Play'a nie wiadomo;
4) Do sprzedaży raczej szybko nie dojdzie, o ile w ogóle do niej dojdzie; nie po to bierze się ponad 600 mln Euro kredytu, żeby tak po prostu sprzedać firmę w obce ręce

 #380755  autor: pawelpp
 14 sty 2010, 22:40
michael_dee pisze: Nie wydaje mi się, żeby był to problem ilości klientów. Zapchanie 3G przy 3 mln użytkowników jest raczej niemożliwe.
a mnie się wydaje, a nawet jestem pewien, że jest to możliwe. Rodzice korzystają z Play w małym miasteczku i nie mają kompletnie żadnych problemów. Internet śmiga, połączenia też. Ja mieszkam w Łodzi i uwierz mi - nie ma takiego dnia od paru miesięcy żeby wszystkie połączenia były przeprowadzone prawidłowo. Tylko dzisiaj kilka razy słyszałem "a i u u y ... piii piii piii" "sieć zajęta" jadąc przez centrum miasta. A później odbierałem SMSy że ktoś do mnie dzwonił, a telefon miałem cały czas przed sobą i pokazywał pełen zasięg GSM.
michael_dee pisze:Ja mam zasięg 3G taki sam wewnątrz, jak i na zewnątrz budynku, więc u Ciebie wygląda to (tak jak piszesz) na problem w konfiguracji sieci, albo mieszkasz zbyt daleko od nadajnika (oddychanie 3G).
Jaki może być problem w konfiguracji sieci? Co przez to rozumiesz? Nadajnik? Być może - jest jakieś 300-500 m ode mnie. Ale to Play powinno się zatroszczyć o to, żeby w centrum dużego miasta było więcej nadajników zdolnych obsłużyć większą liczbę telefonów.
michael_dee pisze: To już indywidualna sprawa telefonu. U mnie to przejście następuje w ciągu kilku sekund i jest ok.
Telefon to Nokia 5800 - była w serwisie i nie stwierdzono usterek. Działa zgodnie z normami nokii, a tej firmie zdecydowanie bardziej wierzę niż Play. Przy oddawaniu telefonu zaznaczyłem, że to operator ma wątpliwości co do zasięgu i szybkości przełączania się telefonu. Z resztą teraz korzystam tylko z P4 (ze względu na pakiet data) i uwierzcie mi - gorszej sieci nie ma.
Już wiele razy o tym tutaj pisałem michael_dee, Play łamie prawo prawie na każdym kroku. Gwarantuję, że na pytanie np. W którym miejscu ustawa Prawo Telekomunikacyjne zezwala na rekompensatę w postaci minut do wykorzystania na połączenia? Nie ostaniesz jasnej odpowiedzi.
Nagminne też jest wysyłanie korespondencji na adres zameldowania a nie adres korespondencyjny, a moim wypadku to znacząca różnica.

[ Dodano: 2010-01-14, 22:58 ]
haha wlasnie przegladam Play24 zgłoszenia. W ciagu ok 3 dni dostałem w ramach rekompensat ponad 160 miniut. najzabawniejsze jest to, ze za kazdym razem pisza ze sprawa miala charakter incydentalny :D

 #380762  autor: michael_dee
 14 sty 2010, 23:04
pawelpp pisze:a mnie się wydaje, a nawet jestem pewien, że jest to możliwe.
Ja zostaję przy swoim i twierdzę, że to niemożliwe 8).
pawelpp pisze:Ja mieszkam w Łodzi i uwierz mi - nie ma takiego dnia od paru miesięcy żeby wszystkie połączenia były przeprowadzone prawidłowo.
Moja siostra mieszka w Warszawie i nie odnotowuje podobnych do Twoich problemów z siecią. Jedni mieszkańcy Łodzi twierdzą, że z 2G są problemy, inni, że wszystko działa, jak należy. Pewnie prawda leży po środku. Ale faktem jest, że jakiś czas temu 2G było źle skonfigurowane w Łodzi. Natomiast nie rozumiem, dlaczego mając problemy z GSM i telefon 3G, nie korzystasz z zasięgu 3G. Tam, ze względu na pojemność sieci, sygnału zajętości teoretycznie nie powinieneś doświadczyć.
pawelpp pisze:telefon miałem cały czas przed sobą i pokazywał pełen zasięg GSM.
Zdecyduj się, czy piszesz o 3G, czy GSM? Bo jest diametralna różnica.
pawelpp pisze:Co przez to rozumiesz?
Poczytaj sobie w Internecie o oddychaniu 3G, bo nie za bardzo chce mi się produkować.
pawelpp pisze:Telefon to Nokia 5800 - była w serwisie i nie stwierdzono usterek. Działa zgodnie z normami nokii
Tutaj też odsyłam do wątku :arrow: Priorytet w sieci Play
pawelpp pisze:Z resztą teraz korzystam tylko z P4 (ze względu na pakiet data) i uwierzcie mi - gorszej sieci nie ma.
Chciałbym Ci w to uwierzyć :wink: , ale niestety od 2 lat wszystko mi śmiga idealnie w różnych miastach - tych mniejszych i tych większych :D .
Ostatnio zmieniony 14 sty 2010, 23:43 przez michael_dee, łącznie zmieniany 3 razy.

 #380763  autor: widex
 14 sty 2010, 23:04
Nie mający problemu z Play - siedzą cicho. Ja miałem drobny problem. Zgłosiłem i teraz już jest ok. Jestem bardzo zadowolony z usług. ;)

 #380798  autor: pawelpp
 15 sty 2010, 08:46
michael_dee, sprawdzałeś jak działa internet w Play? Bo powiem ci, że ja mam porównanie z Orange i różnica jest ogromna.
Raz miałem tą przyjemność próbowania dodzwonienia się gdziekolwiek w piątek wieczorem z centrum Warszawy. Cały czas (kilka godzin) "sieć zajęta". Uwierz mi moje wk* sięgało zenitu. Telefon mam ustawiony na 2g/3g wiec częściej łapie 3g. niestety sygnał zajętości sieci uzyskuję bardzo często. Wiem wiem... zależy od lokalizacji i pewnie napiszesz, że to niemożliwe. Też mi się wydawało, że to niemożliwe.
Twierdzisz, że działa wszystko :) Albo masz szczęście, albo za dużo ludzi do ciebie nie dzwoni (ja mam problem głównie z połączeniami przychodzącymi). Też byłem zwolennikiem Play. Uwierz mi... ale się przejechałem raz, drugi, ... n-ty. I mam ich już serdecznie dosyć.

[ Dodano: 2010-01-15, 09:04 ]
Znów konsultant Play nie potrafi zrozumieć paru zdań:"proszę o wyjaśnienie dlaczego nie mogę się połączyć z siecia - za każdym razem dostaje komunikat "odrzucono". Nie mogę się połączyć ani z play ani z plus. To już nie pierwsza taka sytuacja. Przed próbami połączenia dostałem informacje że znów nie jestem dostępny. Telefon cały czas pokazywał zasięg."
Odpowiedź ble ble ble "Uprzejmie prosimy w korespondencji zwrotnej,o wypełnienie poniższego szablonu"
Czy to nie jest celowe zniechecanie klienta do zlozenia reklamacji? To chyba oni powinni wiedzieć z kim rozmawiałem i jak długo trwał problem.
Wczoraj kolega dzwonił do Orange w sprawie złego rozliczania środków z abonamentu. zgłoszenie przyjęte i "do jutra sprawa zostanie wyjaśniona, proszę się spodziewać telefonu od nas ok godz x". Play4you, kiedy czegoś takiego doczekamy się w Play?

 #380801  autor: play4you1
 15 sty 2010, 09:32
Są różne kategorie zgłaszanych kwestii, co warunkuje termin ich rozwiązania...
Nasi klienci zgłaszają takie sprawy, zawsze rozwiązywane są one w kolejności i mamy dosyć ograniczone możliwości w zagwarantowaniu, że zgłoszenie zostanie rozpatrzone o godzinie X.
Oczywiście robimy co możemy żeby czas obsługi zgłoszeń był jak najkrótszy

 #380803  autor: michael_dee
 15 sty 2010, 09:48
pawelpp pisze:mam porównanie z Orange i różnica jest ogromna.
Hehe, ja wręcz przeciwnie - mam kilku znajomych z internetem w Orange i wieszają na nim psy.

Tak, jak pisałem powyżej, w Łodzi jest lub był problem z konfiguracją nadajników, o czym pisano już na tym forum. Moja siostra korzysta z telefonu w Play i Play Online w Warszawie bezproblemowo. Ustaw sobie ręczny wybór sieci i korzystaj z roamingu Plusa, dopóki sytuacja na nadajnikach macierzystych Play w Łodzi Ci się nie poprawi.
Aczkolwiek nie wszyscy w Łodzi mają problem z połączeniami, bo widzę też komentarze, wg których wszystko jest OK.
pawelpp pisze:Telefon mam ustawiony na 2g/3g wiec częściej łapie 3g. niestety sygnał zajętości sieci uzyskuję bardzo często. Wiem wiem... zależy od lokalizacji i pewnie napiszesz, że to niemożliwe.
W zajętość sieci na GSM jestem w stanie uwierzyć, ale zajętość sieci na 3G brzmi zdumiewająco. To jest teoretycznie niemożliwe przy ilości klientów, jaką ma Play, włączając w to użytkowników Play Online.

 #380804  autor: pawelpp
 15 sty 2010, 10:27
play4you1 pisze:Są różne kategorie zgłaszanych kwestii, co warunkuje termin ich rozwiązania...
Nasi klienci zgłaszają takie sprawy, zawsze rozwiązywane są one w kolejności i mamy dosyć ograniczone możliwości w zagwarantowaniu, że zgłoszenie zostanie rozpatrzone o godzinie X.
Oczywiście robimy co możemy żeby czas obsługi zgłoszeń był jak najkrótszy
Chodzi o formę powiadomienia o odpowiedzi. jutro ZADZWONIĄ i WYJAŚNIĄ sprawę. i jutro a nie za miesiąc.

 #380840  autor: Marens
 15 sty 2010, 13:12
michael_dee pisze:Aczkolwiek nie wszyscy w Łodzi mają problem z połączeniami, bo widzę też komentarze, wg których wszystko jest OK.
Włącz przesyłanie wiadomości PW w profilu.
Bez tego nie jestem w stanie odpisać Tobie na wiadomość.
Jak to zrobisz napisz, mi że gotowe.

(sorki za OT)

 #380936  autor: Malibu
 15 sty 2010, 21:02
play4you1 pisze:Są różne kategorie zgłaszanych kwestii, co warunkuje termin ich rozwiązania...
Nasi klienci zgłaszają takie sprawy, zawsze rozwiązywane są one w kolejności i mamy dosyć ograniczone możliwości w zagwarantowaniu, że zgłoszenie zostanie rozpatrzone o godzinie X.
Oczywiście robimy co możemy żeby czas obsługi zgłoszeń był jak najkrótszy
tylko wiesz że niekoniecznie najkrótszy czas odpowiedzi jest najważniejszy- przykład z mojego doświadczenia, gdzie znowu dostałem po raz n-ty tę samą odpowiedź z prośbą o podanie danych które wielokrotnie podawałem w poprzednich zgłoszeniach

 #381043  autor: pawelpp
 16 sty 2010, 14:10
Malibu pisze:dostałem po raz n-ty tę samą odpowiedź z prośbą o podanie danych które wielokrotnie podawałem w poprzednich zgłoszeniach
Podanie danych nie ma na celu uzyskanie informacji przez operatora... Ma na celu zniechęcenie klienta do złożenia zgłoszenia i przeciąganie jego rozwiązania. Pewnie Play4you napisze, że np. reklamacje muszą zgodnie z prawem telekomunikacyjnym mieć np. numer dowodu osobistego, pesel, kod abonenta itp. Owszem, ale jak wytłumaczyć prośbę Play o uzupełnienie danych, jeżeli reklamacja była złożona przez Play24? Podobnie nagminne jest wysyłanie przez konsultantów formularza w przypadku zgłoszenia problemu z połączeniami lub SMSami. Problemy opisuję starannie - dając odpowiedzi an większość pytań z formularza. Przecież modelu telefonu nie zmieniam codziennie :). Formularz dostaję zawsze - niezależnie czego tak na prawdę dotyczy zgłoszenie. Współczuję tylko tym konsultantom, którzy później słuchają/czytają bluzgi pod swoim adresem z winy swojego pracodawcy.

 #381064  autor: Malibu
 16 sty 2010, 16:25
Wiesz co w moim przypadku nie dostałem żadnego formularza, za to za każdym razem dostaję durnowatą odpowiedź na reklamację z którą bujam się od 14/11/2009 z prośbą o podanie danych:
data połączenia
godzina połączenia
telefon z którego dzwoniłem
numer telefonu ktorego dotyczy sprawa
dane to podałem w odpowiedzi na pierwsze rozpatrzenie reklamacji ale później dostałem znowu prośbę o to samo i tak się bujam od dwóch miesięcy, ponieważ dział reklamacji zatrudnia ludzi którzy nie potrafią czytać (moje subiektywne odczucie jako zadowolonego klienta) na telefony do play wydałem już więcej niż to warte ale nie daruję a poziom obsługi pomijając jedną konsultanktę z którą załatwiam tę sprawę (od zaledwie tygodnia) i jednego człowieka który wczoraj mi powiedział w jaki sposób mam się połączyć z tą osobą jest strasznie żałosny a poziom niekompetencji pracowników nie daje nawet pola do skomentowania tego, praca działu reklamacji w moim odczuciu polega na ctrl+c ctrl+v ewentualnie na edytowaniu danych klienta w piśmie standard wysyłanym do każdego, pomocy przez telefon nie mogłem uzyskać przez 8 tygodniu dopóki nie trafiłem na wymienioną wyżej konsultantkę a wczoraj musiałem wykonać 15 telefonów żeby się dowiedzieć jak się do niej dodzwonić (przy dwóch pierwszych telefonach dwójka dziarskich konsultantów starała się wyjaśnić sprawę a w momencie kiedy posprawdzali zgłoszenia jedna konsultantka powiedziała, że niechcący wyłączyła komputer i żeby zadzwonić jeszcze raz, a druga po 20 minutach rozmowy kiedy ja jej wszystko wyjaśniłem a ona poczytała zgłoszenia zaczeła udawać, że mnie nie słyszy a w momencie kiedy powiedziałem że życzę jej miłego wieczoru w takim razie odpowiedziała wzajemnie- czyżby nagła poprawa słuchu?)

[ Dodano: 2010-01-16, 16:29 ]
opowiem wam jeszcze coś zabawnego, dostałem odpowiedź na reklamację na mój adres główny, złożyłem reklamację, ponieważ do tego służy adres korespondencyjny, reklamacja uznana za zasadną a odpowiedź dostałem na adres główny, korespondencyjny i na adres korespondencyjny z poprzedniego numeru który miałem w play'u... zdziwiony dzwonię i dowiaduję się że to mój adres korespondencyjny przecież, i tutaj zaskoczenie konsultantka od razu zmieniła adres na prawidłowy ale skąd tamten adres wyssali to nie wiem skoro umowa się zakończyła ponad pół roku wcześniej... i takich historii o play mam tyle (prawdziwych) że mógłbym napisać książkę- jak nie należy obsługiwać klienta- moja współpraca z p4

 #381073  autor: kmarcin76
 16 sty 2010, 17:30
Tez mam wrazenie, ze wyslanie petentowi "prosby" o stosy durnowatych danych, bez ktorych jestem pewny wieszkosc spraw bylaby zalatwiona, jest proba zniechecenie natretnego klienta. Wysylajac reklamacje do Play za kazdym razem dostje przynajmniej raz prosbe o to, tamto i siamto i sa to w wiekszosci rzeczy, ktore pracownik moze sprawdzic wchodzac na moje konto. Wysylajac zapytanie do obcej w dodatku zagranicznej sieci wystarczylo, ze podalem numery telefonu ktorych sprawa miala dotyczyc a na drugi dzien dostalem konkretna odpowiedz. I wlasnie tego ostatniego (konkretnej odpowiedzi) nie ma co oczekiwac po kompetentnych inaczej pracownikach Play. Az ciarki mie przechodza po plecach jak sobie pomysle przez co moge przechodzic przenoszac z powrotem numery z Play do Ery.

 #381113  autor: Malibu
 16 sty 2010, 20:51
marcinie, nie wiem do jakiej sieci za granicę wysyłałeś reklamację ale ja jestem od pewnego czasu klientem niemieckiego vodafone, reklamacje załatwiane w max 2 dni, podobnie jest w plusie... dzwonię, problem rozwiązuję od ręki...dlatego jestem klientem plusa od 2 lat i o ile mógłbym czasami się poskarżyć na coś ( w sumie nie wiem na co) o tyle na konsultantów dok-u w plusie nie mógłbym tego zrobić, dział reklamacji pracuje sprawnie i wszystko załatwiam od ręki praktycznie o tyle współpraca z play'em daje mi ukrwienie w nieodpowiednim miejscu, mianowicie krew mnie zalewa ale nie w tym miejscu co powinna ;)

 #381115  autor: Pijo
 16 sty 2010, 21:15
Malibu pisze:dlatego jestem klientem plusa od 2 lat i o ile mógłbym czasami się poskarżyć na coś ( w sumie nie wiem na co) o tyle na konsultantów dok-u w plusie nie mógłbym tego zrobić, dział reklamacji pracuje sprawnie i wszystko załatwiam od ręki praktycznie
Chyba wyłącznie poczty głosowej załatwiają od ręki:].

Załatwianie reklamacji w Plusie to nie mniej niż 20 dni.

 #381130  autor: kwistas
 16 sty 2010, 23:05
Dobra, Play ma mało konsultantów i mało w porównaniu do takiego molochu jak Plus, to prawda ostatnio pisałem do Plusa w sprawie Cell Info, odpowiedzieli po 10 dniach.
Play, a Plus to inna kategoria, jestem pewny, że Play nie zatrudnia całej armii pracowników jak Plus, nie stawia wielkich siedzib, więc stać go na inne wydatki.

 #381149  autor: Malibu
 17 sty 2010, 09:41
chodzi o samą formę załatwienia sprawy w plusie napiszę raz lub zadzwonię i dostaję konkretną odpowiedź w play jedną reklamację załatwiam od przeszło dwóch miesięcy, 8 zgłoszeń i za każdym razem dostaję tą samą odpowiedź z prośbą o podanie danych które podałem już na samym początku i nie chodzi tutaj bynajmniej o armię pracowników ale o osoby które poważnie podchodzą do swoich obowiązków
  • Strona 27 z 64
  • 1
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 64
  • 1
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 64