O operatorze telekomunikacyjnym świadczy nie tylko jego oferta, ale również jakość obsługi klientów. Ta dobrze wypada w T-Mobile Polska, który już po raz 10. został nagrodzony Gwiazdą Jakości Obsługi.
T-Mobile Polska postawił przed sobą bardzo ważny cel. Operator chce łączyć swoich klientów z całym ich światem. Realizacji tego zadania służą opracowywanie technologie, które towarzyszą im każdego dnia i w każdej sytuacji. To jednak tylko początek, ponieważ istotne jest również tworzenie i budowanie najlepszych doświadczeń, dzięki którym klienci mogą poczuć się wyjątkowo.
W tym celu Magentowi wprowadzili szereg proklienckich rozwiązań, jak na przykład angażujący ich program Magenta Moments. W jego ramach użytkownicy T-Mobile mogą korzystać z promocji i zniżek u partnerów operatora, w dodatku nie tylko w Polsce, ale również w całej Europie. Ważnym krokiem było dla T-Mobile również zdobycie certyfikatu OK Senior, będącego potwierdzeniem otwartości magentowej spółki na wszystkie grupy klienckie, a w szczególności dostosowania infolinii do potrzeb seniorów.
Wszystkie działania T-Mobile Polska ku zapewnieniu klientom obsługi na jak najwyższym poziomie przyniosły owoce. Jednym z nich, ważnym z wizerunkowego punktu widzenia, jest przyznany kolejny raz tytuł "Gwiazdy Jakości Obsługi".
Wyróżnienie "Gwiazda Jakości Obsługi" przyznawane jest firmom, które w swoim biznesie zachowują takie bezcenne wartości, jak jakość, solidność, zaufanie i przyjazność. Wyłonienie laureatów poprzedza badanie opinii konsumentów, które następnie jest pogłębione poprzez badanie CAWI, sprawdzające jakość obsługi, a także prawdopodobieństwo rekomendacji firmy. W tej dziedzinie T-Mobile od lat pozostaje czołowym graczem na rynku. Potwierdzają to kolejne edycje konkursu.
W T-Mobile pamiętamy o różnorodności potrzeb klientów i ich zwyczajów. Dlatego działamy wielokanałowo, zapewniając użytkownikom wybór - od rozwiązań takich jak aplikacja czy czat, przez rozmowę telefoniczną, aż po wizytę w salonie. Istotą jest tu zagwarantowanie spójności i najlepszej jakości obsługi klienta w każdym z tych kanałów.
– skomentowała Iwona Bogdanov, dyrektor Departamentu ds. Obsługi Klienta w T-Mobile
Odpowiedzialność firmy nie kończy się na poprawnie przeprowadzonym procesie sprzedaży. Dopiero się na nim zaczyna! Żyjemy w szybko zmieniającym się świecie, w którym ewoluują również oczekiwania naszych klientów. Zależy nam, by sprostać im na każdym poziomie: od oferowanych technologii po indywidualne podejście, przejawiające się m.in. w wielokanałowej obsłudze. I to działa – T-Mobile od dwóch lat nieprzerwanie notuje dodatni bilans przenoszonych numerów, z roku na rok wzrasta także liczba osób korzystających z usług naszej sieci.
– dodał Piotr Walczak, dyrektor Departamentu Sprzedaży w T-Mobile
Transformacja technologiczna pędzi i zmienia nasze otoczenie każdego dnia. Intensywny rozwój AI czy Internetu Rzeczy wspiera rosnąca w siłę sieć 5G, która w T-Mobile w 2024 roku przyspieszyła, tworząc nową jakość 5G Bardziej i przekraczając barierę 1 Gb/s, zarezerwowaną dotąd dla sieci światłowodowych. Kolejne limity dotyczące funkcjonowania technologii tracą na aktualności. Tworzenie nowych standardów jakości, uwzględniających rozwijające się dopiero, innowacyjne rozwiązania, daje natomiast praktycznie nieograniczone możliwości. T-Mobile nie zamierza się zatrzymywać i, jak sam przyznaje, cały czas idzie po więcej. Wszystko po to, aby dostarczyć klientom najwyższy poziom satysfakcji i zdobyć ich serca.
Zobacz: T-Mobile: nowe stacje 5G w paśmie C. Zasięg rośnie
Zobacz: T-Mobile: światłowód i telewizja nawet 2 lata za darmo
Wszystkich głosujących: 482
Źródło ankiety: T-Mobile to gwiazda jakości obsługi. Po raz 10-ty
Źródło zdjęć: Lech Okoń / Telepolis.pl, T-Mobile
Źródło tekstu: T-Mobile