DAJ CYNK

Popularni producenci zmieniają taktykę. Jeszcze im mało?

Bartek Grzankowski (Grzanka)

Sprzęt

AOC i Philips to dwie marki odpowiedzialne za produkcję między innymi wyświetlaczy do komputerów. Jak pokazują ostatnie dane, obie firmy rewelacyjnie radzą sobie ostatnio w sektorze gamingowym. Ale obie marki nie chcą zwalniać tempa tylko dorzucają jeszcze do pieca, a przy okazji zmieniają trochę swoje podejście do tworzenia tego typu sprzętów.

540 Hz! Ten kosmiczny poziom odświeżania chce zaserwować w swoich najnowszych monitorach AOC. Ale ostatni czas to dla duetu tej firmy z Philipsem moment drobnych przetasowań. Spotkaliśmy się osobiście z ekipą z obu tych marek, by dowiedzieć się więcej na ten temat.

Wyraźny podział

Jako jedyna redakcja z Polski, TELEPOLIS.PL miało okazję spotkać się z przedstawicielami firm AOC i Philips podczas prezentacji sprzętu planowanego na najbliższe miesiące. Poza wspomnianymi już monitorami z odświeżaniem na poziomie 540 Hz mogliśmy zobaczyć między innymi nowych członków marki Evnia, która chce trafić do mainstreamu. W powiększeniu grupy klientów ma także pomóc wyraźniejsza polityka wobec każdej z marek, które mają mieć bardziej klarowne cechy charakterystyczne. Sami zobaczcie na czym ma to polegać.

Choć AOC zajął ostatnio pierwsze miejsce w kategorii monitorów gamingowych nie chce zwalniać tempa. Równie ambitne plany ma też Philips, który poza sprzętem dla szerokiego grona odbiorców chce także trafić w gusta wąskiej grupy specjalistów. Stąd między innymi nacisk na odpowiednią kalibrację sprzętu. Więcej na ten temat możecie posłuchać w naszym materiale powyżej.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło zdjęć: własne

Źródło tekstu: Informacja prasowa