Baseciq pisze:Obserwuję w Warszawie i okolicach problem z Orange. Po wybraniu numeru telefonu mam w słuchawce ciszę, bez możliwości nawiązania połączenia. Niestety, tak jest dość często. Nie ma problemów ani w Plusie, ani w sieci macierzystej.
Oczywiście zgłoszenie zostało złożone, natomiast zamiast analizy problemu otrzymałem standardowy bełkot o automatycznym ustawieniu telefonu.
Telefony są ustawione na automat, niestety, czasem lądują w Orange i kończy się to na niemożliwości wykonywania połączeń. Nie mam czasu na zabawy w wyszukiwanie sieci, logowanie ręczne, później przełączanie na automat itp.
play4you2, zgłoszenie nr. 38744454 - mam wrażenie że obsługiwała mnie osoba będąca w stanie wskazującym na zużycie, proszę, niech zerknie na to ktoś kompetentny i ogarnięty i niech kopnie kogo trzeba w Orange, lub zmieni preferencje dla moich kart sim które z uporem maniaka wolą Orange od Plusa w roamingu krajowym.
Na ustawienia Orange nie mamy wpływu.
tomektg pisze:play4you2:
możesz zgłosić technikom żeby coś z tym zrobili, bo to utrudnia korzystanie z Play24
ChuckyCiechanow napisał/a:
tomektg napisał/a:
play4you2, gdzie na stronie Play24 jest odnośnik żeby przejść do głównej strony Play oraz do bramki smsowej, bo ja nie potrafię znaleźć.
Jak na razie, odnośnik by przejść do strony głównej oraz bramki sms jest chyba tylko podczas ,,Weryfikacja uprawnień - wprowadzenie hasła jednorazowego''
Przekazałem Twoją sugestię.
marcinb pisze:Witam.
Mogę się dowiedzieć czegoś o taryfie Rozmowy w firmie?
Chodzi i pakiet 250 MB, który się dostaje na 1-y miesiąc za darmo.
W regulaminie jest napisane:
Cytat:
Po wykorzystaniu jednostek z danego pakietu internet dla Firm w trakcie Okresu
Rozliczeniowego prędkość transmisji danych zostanie zmniejszona, pod warunkiem, że
pakiet nadal jest aktywny.
h. Korzystanie z transmisji danych po wykorzystaniu pakietu , gdy pakiet jest aktywny, jest
Bezpłatne, co oznacza, że opłata za korzystanie z transmisji danych jest zawarta
w kwocie Abonamentu.
Co to oznacza, bo nie mogę się połapać
Gdy wykorzystamy 250 MB to mamy internet dalej za darmo ale z niższą prędkością czy jednak jest nam pobierana opłata za transmisję z pakietu złotówek?
Koszt tego pakietu to 8,61 PLN z VAT?
Regukamin pkt 6
Jeżeli po wykorzystaniu Pakietu nie są naliczane dodatkowe opłaty. prędkość transmisji danych jedynie zwalnia. Warunkiem tego mechanizmu jest aktywny pakiet na koncie.
I tak. Opłata to 8,61 miesięcznie.
miejski pisze:Witam ponownie,
W odpowiedzi na zgłoszenie nr 38533988 i moje problemy opisywane tutaj , zamknięto je przed Świętami z poniższym komentarzem:
Cytat:
Szanowny Panie,
dziękuję za zgłoszenie, które wpłynęło za pośrednictwem poczty elektronicznej 19 grudnia 2011 roku.
Uprzejmie informuje, że zgłoszenie została ponownie przeanalizowane przez dział ekspercki.
Ponowna analiza wskazała, że w podanej lokalizacji na trasie Dęblin – Ostrowiec Świętokrzyski P4 nie posiada własnych anten.
Proszę w korespondencji zwrotnej o podanie informacji, gdzie uzyskał Pan dane, że w lokalizacjach występują nasze nadajniki.
Proszę również, jeżeli to nie będzie dla Pana problem, o podanie adresów występowania naszych baz.
W przypadku braku w danej lokalizacji naszych nadajników, Abonenci korzystają z infrastruktury partnera roamingowego (Plus).
Z poważaniem
P. K.
młodszy konsultant back office ds. obsługi klienta
Czy ja żyję w jakimś śnie, czy Play nie chce sie przyznać - w związku z moimi problemami - do własnych BTS-ów. A może chodzi o sformułowanie "anten"? Może P4 dzierżawi stacje, więc formalnie nie jest ich właścicielem?
Play4you, możecie mi to wyjaśnić?
Otrzymałeś informacje, że w podanej lokalizacji nie ma naszego zasięgu. Zasięg, z którego możesz korzystać, to roaming krajowy Plusa. Co jeszcze chciałbyś, żebym wyjaśnił?
qper pisze:Witam,
Mam pytanie czy ktoś miał problem z odpaleniem usługi Etykietka?
3 razy wymieniałem kartę SIM w różnych salonach zgodnie z zaleceniami i usługa nie działa.
Kiedyś działał bez problemu. Od czego to zależy?
Zgłoszenie 38739690
żeby było śmieszniej każde wysłanie sms-a test na 8052 jest potwierdzane, że karta obsługuje etykietkę. W momencie wysłani a już płatnego sms z etykietką dostaje sms, że karta nie obsługuje tej usługi. Stracone pieniądze, a fajnie jest wiedzieć z jakiego zasięg korzysta telefon.
Z tego co widzę, zgłoszenie zostało rozpatrzone.
loriko pisze:Proszę o przyspieszenie nr 38080520 ,zgłoszenie wysłałam 8.12
Zgłoszenie przekazałem do realizacji. Niebawem uzyskasz odpowiedź. Jeszcze trochę cierpliwości.
qper pisze:Play4you proszę cię o zapoznanie się z odwołaniem 38820733.
Jak widać w bok nadal nikt nie czyta zgłoszeń tylko szuka słowa kluczowego i wkleja odpowiednią regułkę, która nie odpowiada na żadne z poruszanych treści.
Dzięki
Zgłoszenie jest ciągle otwarte. Przekazałem je do realizacji.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.