DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonów i smartfonów marki Nokia, w tym serii Lumia oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonów i smartfonów marki Nokia, w tym serii Lumia oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.

 #55256  autor: pumba
 20 lut 2006, 22:33
ywis pisze:A masz więcej dostępnych tych 6280, bo też bym się pisał, bo póki co na ALLEGRO mamy dostępną 6270, a na 6280, t o nie wiem ile będzie musieli poczekać, zdaży się że też się pojawi 6280 bez locka, ale cena jest "kosmiczna" :cry:
Na allegro są już 6280 ale wszystkie z simlockami na zagraniczne sieci więc jest z tym problem i nie ma co kupować tych telefonów. Natomiast znalazłem 2 takie tele >>>TU<<< i >>>TU<<< przywiezione z zagranicy bez simlocka ale nie mam pojęcia czy były one fabrycznie bez simlocka czy został onściągnięty.
 #55260  autor: Klusek
 20 lut 2006, 22:47
pumba pisze:Dokładnie jak w temacie, jak to jest z gwarancją producenta telefonów przywiezionych z zagranicy? Czy jest uwzględniana ona w serwisach na terenie Polski?
Jeżeli chodzi o telefony produkowane przez Nokie to sprawa ich gwarancji wygląda nastepująco:

Jeżeli produkt został zakupiony od 1 kwietnia 2005 to obowiązują następujące warunki:
OGRANICZONA GWARANCJA PRODUCENTA pisze:[...]Niniejsza Ograniczona Gwarancja jest ważna i wykonalna jedynie w kraju, w którym Produkt został zakupiony, z zastrzeżeniem, że był on przez Nokia przeznaczony do sprzedaży w tym kraju. Jeśli jednak Produkt został zakupiony w państwie członkowskim Unii Europejskiej, Islandii, Norwegii, Szwajcarii lub Turcji Produkt był przez Nokia pierwotnie przeznaczony do sprzedaży w jednym z tych krajów, niniejsza Ograniczona Gwarancja jest ważna i wykonalna we wszystkich wyżej wymienionych krajach. Niektóre ograniczenia obsługi gwarancyjnej wynikać mogą z elementów Produktu charakterystycznych dla danego kraju.[...]
A tutaj znajdziesz pełny tekst ze wszystkimi warunkami gwarancji.

Obrazek
Obrazek

 #55283  autor: kamil1221
 21 lut 2006, 06:57
orB pisze:Jak nie grzebałeś w telefonie to masz gwarancje(oczywiście jesli jest EU), jak grzebałeś(np sciagales simlocka) to nie masz. Wgrywanie najnowszego oprogramowania jest bezpłatne i na życzenie klienta, a wiadomo że jak flashują to mają flasha już z polskim langpackiem proste :wink:

jak kupisz fabrycznie bez simlocka to jasne że wgrają(przynajmniej w motorolach wgrywają) no i zależy od tego jaki zasięg ma ta gwarancja
Wiesz moja gwarancje facet oblukal (chociaz ona nie jest wcale gwarancja Europejska).
Na mojej gwarancji pisze "Le condizioni di garanzia qui indicate sono valida nell'ambito del territorio della Repubblica italiana". - czyli tak bynajmniej w moim tlumaczeniu chodzi o to ze gwarancja jest wazna jedynie na terenie Wloch.
Ale jeszcze dzisiaj ostatnia szansa w salonie Ery i Plusa.

 #55285  autor: orB
 21 lut 2006, 08:12
Wiesz moja gwarancje facet oblukal (chociaz ona nie jest wcale gwarancja Europejska).
Na mojej gwarancji pisze "Le condizioni di garanzia qui indicate sono valida nell'ambito del territorio della Repubblica italiana". - czyli tak bynajmniej w moim tlumaczeniu chodzi o to ze gwarancja jest wazna jedynie na terenie Wloch.
Ale jeszcze dzisiaj ostatnia szansa w salonie Ery i Plusa.
Może ten facet włoskiego nie zna :mrgreen: a tak na poważnie to jak przyjmą to będzie już totalny bezsens. Chociaż życzę Ci żeby go przyjęli :wink: ja tam takich problemów nie mam, sam sobie flashuje telefon i wgrywam pl menu :)

 #55286  autor: kamil1221
 21 lut 2006, 08:20
orB pisze: Może ten facet włoskiego nie zna :mrgreen: a tak na poważnie to jak przyjmą to będzie już totalny bezsens. Chociaż życzę Ci żeby go przyjęli :wink: ja tam takich problemów nie mam, sam sobie flashuje telefon i wgrywam pl menu :)
Ale oni nawet nie pytali sie w salonie czy to jest Euro gwarancja.
Jak poszlem wczoraj do pierwszego plusa babka nawet nie wiedziala co to Euro gwarancja.
Zadalem jej pytanie - "czy telefony firmy sagem sa objete EuroGwarancja".
Ona taka zaklopotana i pyta mnie sie - "a co to oznacza??" - wiec widze jacy ludzie pracuja w salonach :smt005
Ale dzieki za zyczenia - dzisiaj jak bede do szkoly jechal to wpadne do Plusa.
Do szkoly mam na 11:30 a mam sie zglosic po 9 jupii.


[ Dodano: Wto 21 Lut, 2006 ]
A wiec:
:arrow: W Plusie pan sie skonsultowal i poweidzial ze nie bedzie ona uwzgledniona :arrow: lipa !!!
:arrow: W Erze :arrow: gwarancja nie moze byc uwzgledniona na terenie Polski tylko w kraju zapupienia telefonu :arrow: lipa !!!

Ale nie zalamalem sie :arrow: udalem sie do Orange.
Zaklopotany Pan poweidzial ze nie ma pojecia, ale zadzwonil do serwisu :arrow: uslyszalem w jego rozmowie ze "gwarancja jest wykonalna na terenie panstwa gdzie telefon zostal zakupiony..."
Ale w serwisie maja watpliwosci wiec na dokladna odpowiedz musze czekac do jutra.
Ewentualnie jak przyjma do serwisu zapytam sie jeszcze o to czy musieli by mi wgrac softa Orangowskiego?? - jak co za powod dam to ze telefon kupilem nie w orange wiec mam prawo rzadac normalnego oprogramowania, gdyz nie jestem zwiazany umowa z Orange.
A jezeli to nie poskutkuje - zostajetelefon do serwisu w katowicach i ewentualna podroz do miasta.

Jednym slowem to troche dziwne - telefon jest 100% legalny, ma gwarancje, pieczatki ale jednak nie chca przyjac go w rzadnym z serwisow Plusa ani Ery.
Nie powonno byc takiego czegos - to sam Sagem powinien miec w swoim prawie jakoms zmianke o gwarancji wszystkich telefonow nie tylko tych z Polski!!!!
Licze jeszcze na Orange.
A rzeby zrobic dobre wrazenie pozycze od mamy karte z Popa.

 #55429  autor: sinister_stirrer
 22 lut 2006, 01:18
np w instrukcji n70 wyraznie pisze ze gwaracnja na telefon jest jedynie w panstwie gdzie dokonano zakupu.

 #55486  autor: kamil1221
 22 lut 2006, 15:04
A wiec trzeba zdac kolejna relacje.
Dzisiaj bylem w Orange - facet znow zadzwonil do serwisu mowiaz "no czesc pamietasz to o tym sagemie z wloszech... standardowe 6-2".
Pan poprosil o moj numer telefon - oczywiscie podalem 609XXXXXX.
Powiedzial ze jak bedzie cos wiecej wiedzial to zadzwoni.
Nie trace nadziei !!!.
Juz wiem co powiem jak przyjna do gwarancji, aby zaznaczyli by nie wgrywac Softa z orange menu, gdyz ono jeszcze bardziej zwalnia tlefon wiec prosze o wgranie orginalnego softa.

 #55488  autor: orB
 22 lut 2006, 15:13
@kamil: kombinujesz jak koń pod góre :) nie możesz zwyczajnie wysłać go prosto do serwisu?

 #55489  autor: kamil1221
 22 lut 2006, 15:23
orB pisze:@kamil: kombinujesz jak koń pod góre :) nie możesz zwyczajnie wysłać go prosto do serwisu?
A w jaki sensie prosto do serwisu??
Przeciez juz 2 serwisy odmowily - CCS plusa i jakis serwis Ery.
Zostal serwis Orange.
A niby z jakiej racji ja mam sie produkowac !! - to Sagem powinien mi to zapewnic.
Zycze sobie ze dam telefon do salonu operatora on przyjmnie i ladnie wysle.
Po 1 tygodniu zadzwonia do mnie z salonu i powiedza ze telefon jest juz po naprawie.
Ostatecznoscia bedzie serwis w Katowicach.

Trzeba sobie w zyciu jakos radzic !! :wink:

 #55494  autor: orB
 22 lut 2006, 15:49
Jak wolisz. Nie lepiej skontaktować się samemu z serwisem sagema? CCS to nie jest żadna firma plusa. Operatorzy nie mają obowiązku Ci go przyjąć bo przecież nie kupiłeś go u nich.

 #55512  autor: kamil1221
 22 lut 2006, 17:03
orB pisze:Jak wolisz. Nie lepiej skontaktować się samemu z serwisem sagema? CCS to nie jest żadna firma plusa. Operatorzy nie mają obowiązku Ci go przyjąć bo przecież nie kupiłeś go u nich.
Wiem o tym, ale czy nie warto sprobowac??
A wiec kolejny operator mnie olal i nic z tego - zostaje serwis w katowicach i radomiu.
Ale wczesniej trzeba zadzwonic.
A terza nie mam nawet kasy na telefonie wiec dobiero pomysle w nastepnym miesiacu o tym. :smt005 :roll: :wink: