DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonów i smartfonów marki Nokia, w tym serii Lumia oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonów i smartfonów marki Nokia, w tym serii Lumia oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
 #55031  autor: pumba
 20 lut 2006, 08:41
Dokładnie jak w temacie, jak to jest z gwarancją producenta telefonów przywiezionych z zagranicy? Czy jest uwzględniana ona w serwisach na terenie Polski?

 #55032  autor: kamil1221
 20 lut 2006, 08:49
Dokładnie mam taki sam problem bo mojego Sagema kupilem za granica.
Na mojej gwarancji pisze ze jest ona wazna na terenie Wloszech i nic po za tym z tej gwarancji nie rozumie.
Wiem ze Philips daje Euro-gwarancje bo tak pisalo w gwarancji mojego Philipsa 355.
Czy zna ktos odpowiedz na wczesniejsze pytanie Pumby??

 #55039  autor: Kaczy
 20 lut 2006, 09:32
No właśnie- wszystko zależy od tego jak jest napisane w gwarancji.
Albo masz tylko na terenie danego kraju, albo w całej Europie.
Z tego co się orientuję to niektóre Nokie mają Euro-gwarancje.
Najlepiej zobaczyć przed zakupem jak to jest :twisted:

...::: Made for loneliness :::...

 #55044  autor: pumba
 20 lut 2006, 10:13
Jakbym miał możliwość zobaczyć przed zakupem jak to jest, to bym tu nie pytał, więc proszę o pewne informacje, jak to jest w przypadku gwarancji Nokii?

 #55046  autor: nhm
 20 lut 2006, 10:16
Generalnie wystarczy paragon (dowod zakupu) z wypisanym numerem seryjnym aparatu (np. w anglii czy w Niemczech nie ma jako takich kart gwarancyjnych do telefonow). Jesli telefon jest z sim-lockiem potrzebna bedzie rowniez karta SIM zagranicznego operatora.

- = n h m = -

 #55080  autor: ywis
 20 lut 2006, 13:18
Osobiście w ubiegłym roku miałem N6630 (w momencie gdy jeszcze tego tel. nie było dostępnego w polskich salonach). Gwarancje miałem europejską, miałem uszkodzony w niej bank na karty pamięci, zaniosłem do serwisu i zrealizowali to w ramach gwarancji :)

 #55081  autor: kamil1221
 20 lut 2006, 13:19
Dzisiaj jak wracalem ze szkoly postanowilem sie przejsc do domu pieszo i odwiedzilem salony wszystkich operatorow (sa po drodze).
W plusie powiedzieli mi ze to jest obojetne gdzie kupilem telefon moge oddac go do gwarancji, ale najlepiej zapytac sie serwisu np. Sagema serwisem jest CCS - a najblizszy CCS na slasku jest w Katowicach - a z Tychow do katowic nie jest az tak strasznie daleko ok.45 minut jazdy autobusem nr. 1.
W Erze powiedzieli ze nie ma opcji aby ona przyjela.
Za to w Orange powiedzieli ze nie ma sprawy - przeciez jestesmy w Uni Europejskiej, a pytajac o zmiane softa zapytalem sie czy jak oddam do serwisu to czy wgraja Orangowego softa - odpowiedz Tak.
Ale zapytalem sie czy jak oddam do innego operatora to czy tez wgraja mi orangowego softa odpowiedz brzmiala ze nie - wgraja Sagemowskiego!!

 #55088  autor: kallafior
 20 lut 2006, 13:30
Kamil bo taka jest polityka firmy. Trudno żeby serwis Ery/Plusa wgrywał Ci soft z Orange :roll:

Obrazek
Obrazek

 #55093  autor: kamil1221
 20 lut 2006, 13:34
kallafior pisze:Kamil bo taka jest polityka firmy. Trudno żeby serwis Ery/Plusa wgrywał Ci soft z Orange :roll:
Zdazylem sie zorientowac :wink: :lol:
Chyba za pare dni rozstane sie z Sagemem na ok 1 tydzien.
Wgraja mi 100% softa Sagema i wrescie bede mial po POLSKU.
Az milo nie bede musial sie meczyc z smsami bez polskiego T9.
Jupiiiiiiii...

 #55094  autor: ywis
 20 lut 2006, 13:34
kallafior pisze:Kamil bo taka jest polityka firmy. Trudno żeby serwis Ery/Plusa wgrywał Ci soft z Orange :roll:
Dokładnie to samo pomyślałem po przeczytaniu posta Kamila, w końcu dlaczego Era, czy Plus miały by wgrać soft Orange? Sa prawa autorskie i jeszcze się nie spotkałem z czymś takim, aby inny operator w ramach gwarancji wgrał soft innego operatora ;)

 #55099  autor: orB
 20 lut 2006, 13:43
@ywis to nie jest ani serwis plusa ani ery ani orange tylko sagema a taka era go tam tylko wysyła. Druga sprawa: jak miałeś orange menu to dalej bedziesz miał - na cuda nie licz! odnośnie gwarancji EU to różnie z tym jest często obejmuje teren całej Europy ale nie zawsze, tylko jak kupisz telefon za granicą to masz simlocka, w serwisie ci go nie zdejmą a jak sam zdejmiesz to nie masz gwarancji, jak to sie mówi: jak nie urok to sraczka :mrgreen: aha i jeszcze jedno:
@kamil: nie tylko CSS serwisuje sagemy. Gwarancyjnym i pogwarancyjnym serwisem sagemów zajmuej sie także rr-serwis - poszukaj moze bedzie bliżej :wink:
aha i pl menu wgrywają w ramach gwarancji
Ostatnio zmieniony 20 lut 2006, 13:45 przez orB, łącznie zmieniany 1 raz.

 #55100  autor: kamil1221
 20 lut 2006, 13:44
ywis pisze:
Dokładnie to samo pomyślałem po przeczytaniu posta Kamila, w końcu dlaczego Era, czy Plus miały by wgrać soft Orange? Sa prawa autorskie i jeszcze się nie spotkałem z czymś takim, aby inny operator w ramach gwarancji wgrał soft innego operatora ;)
Oj czepiacie sie - tak jakos mi glupio sie wystukalo na klawiaturze haha :smt005 :smt005

Tak to jest kiedy sie pisze a potem sprawdza sama wypowiedz.
Sory jeszcze raz !! :smt004

 #55101  autor: ywis
 20 lut 2006, 13:46
orB, jeśli chodzi o gwarancje, za granicą kupiłem już telefon bez locka ;)... jednak można, a i gwarancje zrealizowali mi u nas w Polsce, ponieważ tak jak już pisałem była to gwarancja europejska i przyjeli ode mnie tel w szybkim tępie i nic nie musiałem płacić.

 #55103  autor: kamil1221
 20 lut 2006, 13:49
orB pisze:@ywis to nie jest ani serwis plusa ani ery ani orange tylko sagema a taka era go tam tylko wysyła. Druga sprawa: jak miałeś orange menu to dalej bedziesz miał - na cuda nie licz! odnośnie gwarancji EU to różnie z tym jest często obejmuje teren całej Europy ale nie zawsze, tylko jak kupisz telefon za granicą to masz simlocka, w serwisie ci go nie zdejmą a jak sam zdejmiesz to nie masz gwarancji, jak to sie mówi: jak nie urok to sraczka :mrgreen: aha i jeszcze jedno:
@kamil: nie tylko CSS serwisuje sagemy. Gwarancyjnym i pogwarancyjnym serwisem sagemów zajmuej sie także rr-serwis - poszukaj moze bedzie bliżej :wink:
aha i pl menu wgrywają w ramach gwarancji
Ale ja kupile za granica i nie mam simloka - bo we wloszech tak jest jak sie kupuje telefon na karte w obojetnie jakiejsieci to nie ma simloka - simlok jest tylko w telefonach na abonament i w sieci 3G - to nazw 4 operator.
Czyli moge bez problemowo oddac telefon i poprosic o wgranie nowego softa, a za przyczyne podam - ze sie wiesza (hihi).

 #55104  autor: orB
 20 lut 2006, 13:51
w serwisie nie musisz mówić ze sie wiesza nie beda robić problemów, w salonie operatora będą robić

@kamil: teraz to wymyśliłeś z tymi simlockami... daleko nie trzeba szukać - v980 na allegro z simlockiem na VODAFONE :? chyba że Ci chodzi o włoskie sieci... ale skad ja miałem to wiedzieć :mrgreen:
Ostatnio zmieniony 20 lut 2006, 14:04 przez orB, łącznie zmieniany 2 razy.

 #55106  autor: ywis
 20 lut 2006, 14:00
kamil1221, daj znać jak załatwisz sprawę, co wynikło w efekcie końcowym :)

 #55121  autor: kamil1221
 20 lut 2006, 15:12
Dzisiaj przejde sie po poludniu do plusa i tam zobecze co i jak.
Gwarancje mam podbita, wiec nie powinno byc problemow.
Jak zaniose to dam znac co i jak.
Pewnie dadza mi cegle zastepcza !! :wink:


[ Dodano: Pon 20 Lut, 2006 ]
I bylem w salonie.
Facet wziol gwarancje, oblukal i rzekl ze nie jest pewien ale bez problemu powinno sie dac bo kiedys nokie jakas tak zalatwil, i powiedzial ze najlepiej zrobie jak jutro po 9 przyjde do salonu bo on sie wtedy konsultuje rano z pracownikami serwisu Sagema czyli firmy CCS.
Chodzi o PlusGsm.
Pomyslalem ze nie szkoda sie zapytac jeszcze raz w Erze- facet oblukal gwarancje i poweidzial ze nie ma pojecia i tez abym jutro po 9 wpadl do salonu - to samo co w plusi.
Do Orange nie ide bo tam na banka przyjma, ale wgraja mi orange menu a tego nie chce.
Ale bylemjeszcze w 2 innych Erach i Plusach.
W plusie facet powiedzial ze najlepiej bedzie jak zadzwonie do serwisu i sie dowiem co i jak, ewentualnie wysle im telefon (do serwisu) na swoj wlasny koszt, serwis zrobi naprawe softa w ramach gwarancji i odesletelefon na swoj koszt.
W Erze bardzo uprzejma pani dzwoniela, wywylala e-maile i na gg stukala paluszkami i podobna sytuacja co w plusie wyienionym wyzej - ale tutaj bynajmniej serwis jest blizej w Katowicach a ten Plusowski serwis w jakims miescie o ktorym nigdy nie slyszalem.
A wiec jeszcze jutro sprawdze.
Zdam nowa relacje.

 #55248  autor: pumba
 20 lut 2006, 22:04
orB pisze:aha i pl menu wgrywają w ramach gwarancji
to się tyczy tylko sagemów czy nokii też?


ywis pisze:orB, jeśli chodzi o gwarancje, za granicą kupiłem już telefon bez locka ;)... jednak można, a i gwarancje zrealizowali mi u nas w Polsce, ponieważ tak jak już pisałem była to gwarancja europejska i przyjeli ode mnie tel w szybkim tępie i nic nie musiałem płacić.
a jakiej marki kupiłeś telefon?
bo wszyscy tu piszą o sagemach a mi chodzi o nokie dlatego w tym dziale założyłem ten temat.
Tego simlocka twój telefon nie miał fabrycznie czy został on zdjęty?
Bo ja bym chciał kupić nokie 6280 ze zdjętym simlockiem bez polskiego menu i najlepiej oddać do serwisu żeby wgrali menu pl czy da tak rade?

 #55253  autor: orB
 20 lut 2006, 22:17
Jak nie grzebałeś w telefonie to masz gwarancje(oczywiście jesli jest EU), jak grzebałeś(np sciagales simlocka) to nie masz. Wgrywanie najnowszego oprogramowania jest bezpłatne i na życzenie klienta, a wiadomo że jak flashują to mają flasha już z polskim langpackiem proste :wink:

jak kupisz fabrycznie bez simlocka to jasne że wgrają(przynajmniej w motorolach wgrywają) no i zależy od tego jaki zasięg ma ta gwarancja
Ostatnio zmieniony 20 lut 2006, 22:19 przez orB, łącznie zmieniany 1 raz.

 #55254  autor: ywis
 20 lut 2006, 22:19
pumba pisze:
orB pisze:aha i pl menu wgrywają w ramach gwarancji
to się tyczy tylko sagemów czy nokii też?


ywis pisze:orB, jeśli chodzi o gwarancje, za granicą kupiłem już telefon bez locka ;)... jednak można, a i gwarancje zrealizowali mi u nas w Polsce, ponieważ tak jak już pisałem była to gwarancja europejska i przyjeli ode mnie tel w szybkim tępie i nic nie musiałem płacić.
a jakiej marki kupiłeś telefon?
bo wszyscy tu piszą o sagemach a mi chodzi o nokie dlatego w tym dziale założyłem ten temat.
Tego simlocka twój telefon nie miał fabrycznie czy został on zdjęty?
Bo ja bym chciał kupić nokie 6280 ze zdjętym simlockiem bez polskiego menu i najlepiej oddać do serwisu żeby wgrali menu pl czy da tak rade?
1. Ja kupiłem N6630 i nie miałem problemu z gwarancją :)
2. Za granicą kupując telefon masz simlocka ściągniętego fabrycznie.
3. Co do języka (soft), nie wiem czy jest już taka możliwość :roll:

A masz więcej dostępnych tych 6280, bo też bym się pisał, bo póki co na ALLEGRO mamy dostępną 6270, a na 6280, t o nie wiem ile będzie musieli poczekać, zdaży się że też się pojawi 6280 bez locka, ale cena jest "kosmiczna" :cry: