witam.
na przełomie lutego i marca br. kupiłem w T-Mobile 2 telefony Xperia XA w abonamencie.
po ponad pół roku w obu telefonach w pobliżu lewej górnej krawędzi ekranu pojawiła się plama w jasnym kolorze. Dodam, że oba tel miały szkło hartowane.
W związku z powyższym oddałem je do gwarancji.
Dostałem odpowiedź negatywny bo telefony mają uszkodzenia mechaniczne : jeden jest rzekomo wygięty, drugi ma obite boki i ekran.
tylko jaki to ma związek z pojawieniem się w tym samym czasie na obu tel przebarwień ekranu??
z kłótni z konsultantem wynika, że telefonu w ogóle nie były badane - z góry napisano uszkodzenia mechaniczne więc naprawa za 399zł.
pomocy. jak zwalczyć tą niesprawiedliwość
na przełomie lutego i marca br. kupiłem w T-Mobile 2 telefony Xperia XA w abonamencie.
po ponad pół roku w obu telefonach w pobliżu lewej górnej krawędzi ekranu pojawiła się plama w jasnym kolorze. Dodam, że oba tel miały szkło hartowane.
W związku z powyższym oddałem je do gwarancji.
Dostałem odpowiedź negatywny bo telefony mają uszkodzenia mechaniczne : jeden jest rzekomo wygięty, drugi ma obite boki i ekran.
tylko jaki to ma związek z pojawieniem się w tym samym czasie na obu tel przebarwień ekranu??
z kłótni z konsultantem wynika, że telefonu w ogóle nie były badane - z góry napisano uszkodzenia mechaniczne więc naprawa za 399zł.
pomocy. jak zwalczyć tą niesprawiedliwość