Witam,
Kupiłem w sklepie OrangeFlex Samsung Galaxy A52S. Po dniu użytkowania zauważyłem niewielką wadę matrycy jak na załączonym zdjęciu. Punktowe przebarwienie widoczne poza niepodświetlonym i podświetlonym na biało ekranem o średnicy poniżej 1mm na prawo od lewego przycisku na dolnej belce.
Jak byłoby lepiej starać się wymienić telefon. Żądać wymiany na nowy w ramach rękojmi? Choć zgłaszając to przez aplikację OrangeFlex widzę, że wymianę mogę jedynie proponować a decyzja nie zależy ode mnie. Czy zwrócić telefon rozpakowany, używany przez 1 dzień wcześniej kupując nowy identyczny. Czy w takim przypadku zwrócą całość kwoty?
Na fakturze sprzedawcą jest "Orange Polska, Jerozolimskie ... ", pytanie czy może jest możliwość wymiany tego telefonu w salonie?
Kupiłem w sklepie OrangeFlex Samsung Galaxy A52S. Po dniu użytkowania zauważyłem niewielką wadę matrycy jak na załączonym zdjęciu. Punktowe przebarwienie widoczne poza niepodświetlonym i podświetlonym na biało ekranem o średnicy poniżej 1mm na prawo od lewego przycisku na dolnej belce.
Jak byłoby lepiej starać się wymienić telefon. Żądać wymiany na nowy w ramach rękojmi? Choć zgłaszając to przez aplikację OrangeFlex widzę, że wymianę mogę jedynie proponować a decyzja nie zależy ode mnie. Czy zwrócić telefon rozpakowany, używany przez 1 dzień wcześniej kupując nowy identyczny. Czy w takim przypadku zwrócą całość kwoty?
Na fakturze sprzedawcą jest "Orange Polska, Jerozolimskie ... ", pytanie czy może jest możliwość wymiany tego telefonu w salonie?
Ostatnio zmieniony 10 lip 2022, 20:01 przez Remington, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Niby co to ma wspólnego z tematem działu?