Witam,
Mam problem z LG G7, telefon kupiłem w sierpniu więc jest całkiem nowy, kupiłem go w x-kom na firmę z FV.
Dzisiaj się zepsuł mianowicie wyłączył i resetuje cały czas ale wisi tylko na logo LG.
Teraz mam pytanie jak powinienem go reklamować. Teoretycznie mam gwarancje to mogę wysłać na gwarancje do LG i pewnie naprawią. Z tym że z tym serwisem mam na bakier bo trzy razy wysyłałem LG G6 i trzy razy wracał nie na naprawiony albo z inną wadą.
Ale czy nie lepiej mi zgłosić sie do x-kom na towar niezgodny z umową i żądać na wymiany na nowy egzemplarz ? Miał ktoś z nimi doświadczenia , wiem ze to dość dobry sklep i często słyszałem opinie ze wymieniali produkty na nowe.
Bo z serwisem nigdy nie wiadomo, albo wróci z inną wadą , albo go porysują) a jest w stanie idealnym) albo po powrocie nie będzie wodoodporny. Boję się tego.
Co byście zrobili na moim miejscu ?
Mam problem z LG G7, telefon kupiłem w sierpniu więc jest całkiem nowy, kupiłem go w x-kom na firmę z FV.
Dzisiaj się zepsuł mianowicie wyłączył i resetuje cały czas ale wisi tylko na logo LG.
Teraz mam pytanie jak powinienem go reklamować. Teoretycznie mam gwarancje to mogę wysłać na gwarancje do LG i pewnie naprawią. Z tym że z tym serwisem mam na bakier bo trzy razy wysyłałem LG G6 i trzy razy wracał nie na naprawiony albo z inną wadą.
Ale czy nie lepiej mi zgłosić sie do x-kom na towar niezgodny z umową i żądać na wymiany na nowy egzemplarz ? Miał ktoś z nimi doświadczenia , wiem ze to dość dobry sklep i często słyszałem opinie ze wymieniali produkty na nowe.
Bo z serwisem nigdy nie wiadomo, albo wróci z inną wadą , albo go porysują) a jest w stanie idealnym) albo po powrocie nie będzie wodoodporny. Boję się tego.
Co byście zrobili na moim miejscu ?