Witam. Kilka dni temu kupiłem sagema my400x. Dwa dni działał bez zarzutu, następnie zaczął się sam wyłączać, dzień później podczas rozmów druga osoba mnie nie słyszała(mikrofon działał bo mogłem nagrywać dźwięki itp), wieczorem(tego samego dnia) się wyłączył i nie mogę go włączyć. Gdy podłączam ładowarkę to podświetla się klawiatura i czasami jakby się włączał, bo słychać początek dźwięku powitalnego,ale to jest 1-2 sekundy i koniec.
Wydaje mi się że to wina softu. Czy waszym zdaniem zmiana softu pomoże(tylko że na stronie http://www.planetsagem.com/ nie ma aktualizacji do 400x, czy są inne strony z softem do tego telefonu)? Chciałbym samemu spróbować to naprawić, jeśli oczywiście to wina softu, jaki kabelek bym musiał kupić? Nie mam gwarancji więc oddanie do serwisu to ostateczność.
Wydaje mi się że to wina softu. Czy waszym zdaniem zmiana softu pomoże(tylko że na stronie http://www.planetsagem.com/ nie ma aktualizacji do 400x, czy są inne strony z softem do tego telefonu)? Chciałbym samemu spróbować to naprawić, jeśli oczywiście to wina softu, jaki kabelek bym musiał kupić? Nie mam gwarancji więc oddanie do serwisu to ostateczność.