DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 37 z 139
  • 1
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 139
 #790327  autor: adik
 13 mar 2015, 12:53
on pisał o 100 dniach a to nie taryfa z przeniesienia i tam jest 2 GB na 100 dni.

http://www.speedtest.net/my-result/4142279769
 #790388  autor: perdos1
 13 mar 2015, 18:05
Ale nie mogę zmienić numeru. Inaczej przecież bym się w to nie bawił. Chce taryfe z 2GB i 100 dniami bo 500MB na 100 dni w 3g to za mało. Jest chyba w tej tpakiet pakiet 66 min za 11 zł.
 #790391  autor: adik
 13 mar 2015, 18:42
niestety nie bo ten pakiet 66 min za 11 zł jest tylko w tej taryfie z przeniesienia a ty nie chcesz w niej zostać bo chcesz 2 GB na 100 dni,a to jest w innej taryfie.

http://www.speedtest.net/my-result/4142279769
 #790591  autor: rafmik
 14 mar 2015, 17:33
I u mnie kolejny raz pakiet 3-dniowy działał za krótko. Taka sama sytuacja jak poprzednio.

Zaraz leci kolejna reklamacja ;-)
 #790947  autor: piomark
 16 mar 2015, 19:19
Witam.

Ciągle to samo z pakietami w RBM Energy ale dodatkowo bezczelność i indolencja konsultantki sięgnęła zenitu. Wczoraj rano złożone zgłoszenie. Dzisiaj w ciągu dnia jedno połączenie, komórka dzwoniła tak krótko (2-3 sek.), że nie zdążyłem odebrać. Sprawdziłem i było to połączenie z BOK. Następnie dwa kolejne połączenia z BOK ale, że komórkę miałem już przy sobie to zdążyłem odebrać oba połączenia. W obu przypadkach osoba z BOK zaraz po zestawieniu połączenia rozłączała się. Po parunastu minutach informacja, że zgłoszenie zostało rozwiązane i zamknięte.
Sprawdzam a tu odpowiedź:

>>---odpowiedź na zgłoszenie BOK--->>
Szanowny Panie

odnosząc się do przesłanej korespondencji, serdecznie przepraszam za powstałe niedogodności przy korzystaniu z Pakietu "3 dni bez limitu". Wyjaśniam, że trwają prace nad jak najszybszym rozwiązaniem powstałych problemów. W ramach rekompensaty przyznałam Panu dodatkowe 5 zł w postaci Pakietu Złotówek do wykorzystania na połączenia oraz wiadomości SMS/MMS do wszystkich sieci. Ufam, że moje rozwiązanie pozwoli na pomyślne zakończenie poruszonych kwestii.

W przypadku dodatkowych pytań jesteśmy do Państwa dyspozycji. Proszę pamiętać, że można skontaktować się z nami, dzwoniąc na numer 790 666 666 lub *666, wysyłając wiadomość na adres e-mail [email protected] bądź tworząc zgłoszenie za pośrednictwem portalu Play24 (http://www.play.pl).

Z poważaniem
Kinga Sowa
Konsultant Obsługi Red Bull MOBILE
<<---odpowiedź na zgłoszenie BOK---<<


Łaskawie dostałem 5 złotych w postaci pakietu złotówek.

Super tylko są trzy problemy:
Pierwszy to taki, że rekompensata jest niższa niż stracone przez źle działający system bilingowy środki.
Drugi to rekompensata za stracone środki powinna być zwrócona na konto główne a nie w postaci pakietu złotówek. Jest on ważny raptem 30 dni i nie będę miał okazji go wykorzystać więc najzwyczajniej w świecie przepadnie.
Trzeci to taki, że konsultantka napisał w zgłoszeniu, iż pakiet został przyznany tylko nie wiem komu bo nic nie wpłynęło ani na konto główne ani na konto złotówkowe.

Tak więc jest to cwaniactwo (bo tak to trzeba nazwać) pani konsultant. Dodatkowo nie chciało się jej sprawdzić dokładnie o ile w ogóle sprawdziła cokolwiek. Mam nadzieję, iż to jednostkowy przypadek a nie standard obsługi w play.

P.S. Oczywiście nie oceniłem pani na 6.
 #790948  autor: adik
 16 mar 2015, 19:25
pisz odwołanie od tej decyzji,bo nie jest to standardowe rozwiązanie w play.

http://www.speedtest.net/my-result/4142279769
 #790949  autor: bolek2004
 16 mar 2015, 19:33
Przy pisaniu reklamacji trzeba od razu zaznaczyć że żąda się rekompensaty na konto główne.
 #790952  autor: adik
 16 mar 2015, 19:57
dokładnie tak jak bolek mówi plus ewentualna rekompensata i pisanie o tym żeby niczego na konto promocyjne nie dawali.

http://www.speedtest.net/my-result/4142279769
 #790984  autor: darkangel
 16 mar 2015, 21:48
Potwierdzi ktoś już dobrze działającą usługę :)?
Jak tak to lada moment, będę się starał o przejście do RBM z Play, chodź to może być droga przez mękę :P
 #790987  autor: adik
 16 mar 2015, 22:06
póki co to nie potwierdzam,zobaczę po aktywacji dziś w nocy czy coś się zmieniło.

http://www.speedtest.net/my-result/4142279769
 #790991  autor: rafmik
 16 mar 2015, 22:15
Ok, i z kronikarskiego obowiązku:
Reklamacja pakietu załatwiona pozytywnie. Zwrot nie poprawnie pobranych środków + 10 zł rekompensaty na konto główne (chcieli mi dać na promocyjne, ale się nie zgodziłem i konsultant po rozmowie z przełożonym zasilił mi konto główne).

Ogólnie mi to tam pasuje, w sumie miesiąc RBM gratis już mam :D
Kolejny pakiet kończy się we wtorek, zobaczymy jak będzie tym razem ;p
 #790994  autor: bolek2004
 16 mar 2015, 22:27
Wiadomo że ok jak dobrze rozpatrzona reklamacja tyle że nie rozwiązuje to problemu na dzień dzisiejszy, najważniejsze w tym wszystkim jest to żeby naprawili to w systemie bo przecież nikt nie będzie pisał reklamacji po aktywacji pakietu co 3 czy 7 dni. Chodzi o wszystkich użytkowników, a nie o pojedyncze jednostki.
 #791002  autor: perdos1
 16 mar 2015, 23:05
darkangel pisze:Jak tak to lada moment, będę się starał o przejście do RBM z Play, chodź to może być droga przez mękę :P
Zycze powodzenia. U mnie przenoszenie zaczelo sie 20go stycznia i trwa nadal.
 #791014  autor: pavesi
 17 mar 2015, 07:37
Witam
Ja byłem w Play mam numer jeszcze w abonamencie za miesiąc przejdę w automacie na kartę play i pytałem jak obecny numer przerejestrować na RBM karta.. Dostałem taką odpowiedź:
Numer przejdzie na kartę Play pójdzie Pan do konkurencji przepisze numer na kartę jedno połączenie zrobi i po 24 godzinach przyjdzie Pan do nas to przepiszemy z konkurencji do RBM bez problemu...
 #791026  autor: bolek2004
 17 mar 2015, 08:28
pavesi W teorii to tak wygląda ale w praktyce już takie proste nie jest. Radzę poczytać tu na forum i na forum play jakie są problemy z przeniesieniem do rbm na kartę, żebyś się potem nie zdziwił. Jak nie zależy Ci na numerze telefonu to lepiej kup sobie starter rbm w kiosku, zaoszczędzisz czas i dużo nerwów.
 #791029  autor: perdos1
 17 mar 2015, 08:51
pavesi przygotuj się na wielotygodniową zabawę ze zgłoszeniami na play24 i użeranie się z debilnymi konsultantami, którzy nie potrafią czytać ze zrozumieniem. Ja opisałem problem tak dokładnie, że nawet dziecko by zrozumiało, niestety dla konsultanta play było to zbyt duże wyzwanie.
 #791038  autor: mateo704
 17 mar 2015, 09:10
Być może znaczenie ma tutaj operator od którego przenosimy numer, ja robiłem to z T-Mobile i nie było większych problemów. Przeniesienie nastąpiło kolejnego dnia po wizycie w salonie. Dużo większym problemem było znalezienie salonu, który posiada karty RBM w formacie micro. Na 120tys. miasto znalazł się tylko jeden (1 salon)
Ostatnio zmieniony 17 mar 2015, 09:11 przez mateo704, łącznie zmieniany 1 raz.
 #791040  autor: adik
 17 mar 2015, 09:11
darkangel pisze:Potwierdzi ktoś już dobrze działającą usługę ?
dalej nieprawidłowa godzina jest.

http://www.speedtest.net/my-result/4142279769
 #791042  autor: mateo704
 17 mar 2015, 09:12
Problem zostanie chyba rozwiązany dopiero pojutrze "Niedostępność Play24 dn. 18/19.03 , godz. 22:00 - 6:00"
 #791044  autor: KA
 17 mar 2015, 09:14
Teraz to już nic nie rozumiem.
UWAGA: włączyłem pakiet 3-dniowy wczoraj wieczorem, w ostatnim dniu trwania poprzedniego pakietu i datę ważności mam...do 20 marca, godz.23:07, czyli pełne 4 doby!
???

W końcu DZIAŁAJĄCY Android!!!
  • Strona 37 z 139
  • 1
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 139
  • 1
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 139