koledzy... mam dla Was interesujące wieści - udało mi się zmienić Energy na MNP z powrotem co prawda było to za sprawą zgłoszenia reklamacyjnego w którym jasno było stwierdzone, że zostałem wprowadzony w błąd poprzez nieaktualną stronę, ale technicy przywrócili mi stary wariant
Zarejestrowałem się tutaj specjalnie po to, aby podzielić się moją korespondencją z BOK Red Bull Mobile w sprawie taryfy Energy na kartę. Przeglądam tutejsze forum i robicie dobrą robotę, znalazłem naprawdę dużo przydatnych informacji i wyjaśniło mi się co nieco. Zastanawiam się też nad Virgin Mobile, ostatnio pojawiła się ta taryfa Energy i szukałem odpowiedzi m.in tutaj. Kilka znalazłem, ale chyba nie wszystko zostało wyjaśnione. Zapytałem o kilka rzeczy, które się już tu pojawiały ale myślę że moje odpowiedzi można wziąć za pewnik Więc nadchodzi:
Ogólnie to oferta całkiem ciekawa, macie rację z tym że przy odpowiednim łączeniu pakietu można mieć nielimitowane rozmowy, smsy i 3GB internetu za niecałe 30zł, w zależności od tego czy da się kupić tańsze doładowania. Niestety te odpowiedzi trochę osłabiły mój entuzjazm. Zwłaszcza punkty 3-6, chociaż można było się spodziewać że nie będzie bonusów za doładowania i Youtube'a, tego byłoby już za dużo. Natomiast jeśli rzeczywiście występuje ograniczenie prędkości LTE to nieporozumienie. To, że trzeba samemu pamiętać o przedłużaniu pakietów to też drobna upierdliwość.Witam,
W związku z pojawieniem się w Państwa ofercie nowej taryfy Energy na kartę chciałbym zadać kilka pytań. Będę zobowiązany za odpowiedzi, taryfa jest świeża i na forach oraz w komentarzach internetowych pojawiają się różne informacje. Regulamin też nie jest dla mnie do końca jasny.
1. Jeśli dobrze zrozumiałem regulamin to nie można aktywować na raz kilku pakietów 3/7 dni bez limitu, aby ich data ważności się skumulowała? Czy w takim razie można ustawić samoodnawianie pakietów?
2. Z tego co widzę to te pakiety ważne są 3/7 pełnych dni począwszy od dnia następnego, w którym zostaną aktywowane? A więc może to być prawie cały jeden dzień dłużej?
3. Czy ostatniego dnia ważności pakietu otrzymujemy powiadomienie o zbliżającym się terminie zakończenia? Rozumiem, że jeśli tego dnia aktywujemy nowy to będzie ważny kolejne 3/7 od dnia następnego, jak w poprzednim pytaniu?
4. W regulaminie widzę informację, że internet działa z maksymalną prędkością 15 Mb/s. Czy to znaczy, że nie można korzystać z technologii LTE w pełnej prędkości, która jest zdecydowanie wyższa?
5. Czy w taryfie obowiązują bonusy przy doładowaniu tj darmowe pakiety danych np 1GB za co najmniej 25 zł itd?
6. Czy w tej taryfie działa opcja darmowego korzystania z Youtube bez pobierania transferu danych?
Zebrało się kilka pytań, jednak jeszcze raz z góry dziękuje za rozwianie moich wątpliwości. Oferta wydaje się bardzo korzystna, jednak chciałbym mieć jasność
Pozdrawiam,
-------------------------------------------
Nr zgłoszenia: 91677444
Data wpłynięcia do P4: 2014-11-17 08:22:10
Data zamknięcia zgłoszenia: 2014-11-17 21:29:22
Szanowny Panie,
odnosząc się do zadanych pytań informuję, że
1. Nie ma możliwości równoczesnego aktywowania kilku pakietów. Ponowna aktywacja jest możliwa najwcześniej ostatniego dnia ważności danego pakietu. Nie ma opcji automatycznego odnawiania pakietów. Każdorazowo pakiety trzeba włączać samodzielnie.
2. Tak, pakiety są ważne do końca dnia, w którym nastąpiła aktywacja + 3 kolejne pełne dni/7 kolejnych pełnych dni. Przykładowo: pakiet na 3 dni włączamy 17 listopada 2014 o godzinie 21:29 i jest on ważny do 20 listopada 2014 (do końca dnia 17 listopada 2014 + 18, 19 i 20 listopada 2014).
3. Powiadomienia o kończącej się ważności pakietu nie są wysyłane. Ważność pakietu jest przyznawana jest w ten sam sposób, jak w punkcie 2.
4. Korzystanie z transmisji danych w zasięgu LTE jest możliwe, jednak obowiązują ograniczenia prędkości przewidziane Cennikiem oferty.
5. W ofercie Red Bull Mobile Energy na Kartę bonusowe MB/GB po doładowaniach nie są przyznawane.
6. Usługa Darmowy YouTube w ofercie Red Bull Mobile Energy na Kartę nie jest dostępna.
W przypadku dodatkowych pytań jesteśmy do Pana dyspozycji. Proszę pamiętać, że może Pan skontaktować się z nami, dzwoniąc na numer 790 666 666 lub *666, wysyłając wiadomość na adres e-mail [email protected] bądź tworząc zgłoszenie za pośrednictwem portalu Play24 (www.play.pl).
Z poważaniem
Paweł Wasilewski
Red Bull Mobile
Pozdrawiam i mam nadzieję, że pomogłem