Nie wiem, czy dobrze rozumiem, ale jeśli tak, to zaczynają się poważne kłopoty, które zresztą były do przewidzenia. Kompletny i przyjęty już w punkcie sprzedaży danego operatora wniosek może zostać odrzucony jedynie przez operatora-dawcę, czyli w tym przypadku przez Rebtel. Operator-biorca weryfikuje je jedynie pod kątem formalnym, czyli czy zostały wypełnione wszystkie wymagane pola, czy jest podpis, itp. Więcej nic nie może zrobić, tym bardziej wiedzieć, co to takiego Rebtel i czy świadczy usługi abonamentowe, czy na kartę.
Rebtel świadczy tylko ofertę na kartę, bo nie podpisuje się żadnej umowy. Ale to i tak bez znaczenia, bo świadczą tylko jeden rodzaj usług. Bardziej prawdopodobny jest bałagan w bazie danych, czyli błędy w adresach, peselach, itp. (albo niekompletne dane, bo coś się nie zapisało, itd.)
Ostatnio zmieniony 05 gru 2018, 19:40 przez JacekK, łącznie zmieniany 1 raz.
Założyciel i redaktor naczelny MVNO-GSM.PL. Tu prywatnie.