timi pisze:Czy można przenieść do nich dwa swoje numery?
Złożyłem jeden wniosek, drugiego nie przyjmuje. Pisze, że ten email został już wykorzystany.
Nowy wniosek z nowego maila? o to chodzi?
Ktoś się orientuje?
Jeden numer przeniosłem ekspresowo, pracownik dostarczył karte w ten sam dzień co złożyłem wniosek i po ok 5dniach numer był w rebtel.
Drugi numer: podpisałem dokumenty 12.09 i cisza.
Na maile odpowiada dziewczyna która nie za bardzo ma pojęcie o czym pisze. Pytam o status wniosku nr xxx i to, że nie dostałem sim i dostaje strzały typu:
'
Dopiero po otrzymaniu przez Pana karty SIM, będziemy mogli rozpocząć proces przeniesienia numeru do Rebtel
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
'
Amatorszczyzna totalna.
Radzę również uważać na połączenia międzynarodowe, na własnym przykładzie:
https://www.rebtel.com/en/rates/belgium/
Pięknie wygląda 0,57gr/min.
Wybieram numer i idzie takt 1,64zł/minuta.
Skrobie maila, że dzwonie na belgijską lyca mobile i nie wygląda to ani na
premium number, ani special service. Zwrócili opłate uznając, że dzowniłem na special service
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Tak więc nigdy nie wiecie ile zapłacicie za rozmowe ze światem.
Co do połączeń, o dziwo działa HD Voice.