Przepraszam mój błąd nie doczytałem że nie polecasz czyszczenia przeglądarki, a myślałem że polecasz:)
W każdym razie co do tematu z tego co ja zauważyłem to doładowania niczego nie zmieniają, znaczy chodzi o fakt że zmiana taryfy to tak jakby oddzielny proces na który nic praktycznie nie ma wpływu.
Jak coś pójdzie nie tak to kaplica.
- Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum:
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
Jedyny punkt zaczepienia to regulamin. Po upływie 7 dni Play powinien przyjąć reklamację, wcześniej może spuszczać na drzewo.
Panowie mój problem po kilku dniach bitew z "konsultantami" Play ( jeden z nich np. twierdził że zmiana taryfy spowoduje Konfiskatę środków z konta głównego) oraz przełączania mnie od konsultantów RBM którzy twierdzili że Jestem W Play do konsultantów Play którzy twierdzili że jestem w RBM uległ rozwiązaniu w tym znaczeniu, że w końcu odwiesilo mi się w Play 24 "Taryfa w trakcie zmiany", co blokowało mi włączenie jakiegokolwiek pakietu oraz zmianę taryfy (kod 163 nie działał)
Po zgłoszeniach, włączyli mi taryfę Fakt, jednak wciąż nie mogłem włączać pakietów gdyż taryfa była" w trakcie zmian". Po kolejnym zgłoszeniu, w końcu znikło hasło "taryfa w trakcie zmiany" i mogę już działać. Najlepsze Jest To, że według Play 24 Mam taryfę PNK RWK, Ale już pakiety pokazuje odpowiednio dla Faktu. Kody USSD też działają prawidłowo, działa mi 163 do zmiany taryfy, byłem też w stanie włączyć pakiet. Ostatni kwiatek to taki, że na wyświetlaczu telefonu wyświetla się...Red Bull mobile
Ewidentnie coś mają w systemie a coraz większa ilość ofert powoduje tego typu bugi.
Dodam Tylko że doładowania i system billingowy od początku działały poprawnie
Pozdrawiam
Prawdopodobna przyczyna problemu było to, że zmieniłem taryfę z poziomu kodu USSD, a potem dość szybko próbowałem włączyć pakiet w nowej taryfie przez aplikację Play 24 która jeszcze nie do końca się przemielila po zmianie taryfy przez USSD. Uczulam Was na to. Mam w ogóle nauczkę żeby zawsze preferować włączanie pakietów przez USSD. A po zmianie taryfy warto jednak odczekać z 2 godziny. Ja bazuje na kartach Play i niestety nie mogę więcej pozwolić Sobie na takie awarie. Dziękuję wszystkim, zwłaszcza Bolek 2004
Po zgłoszeniach, włączyli mi taryfę Fakt, jednak wciąż nie mogłem włączać pakietów gdyż taryfa była" w trakcie zmian". Po kolejnym zgłoszeniu, w końcu znikło hasło "taryfa w trakcie zmiany" i mogę już działać. Najlepsze Jest To, że według Play 24 Mam taryfę PNK RWK, Ale już pakiety pokazuje odpowiednio dla Faktu. Kody USSD też działają prawidłowo, działa mi 163 do zmiany taryfy, byłem też w stanie włączyć pakiet. Ostatni kwiatek to taki, że na wyświetlaczu telefonu wyświetla się...Red Bull mobile
Ewidentnie coś mają w systemie a coraz większa ilość ofert powoduje tego typu bugi.
Dodam Tylko że doładowania i system billingowy od początku działały poprawnie
Pozdrawiam
Prawdopodobna przyczyna problemu było to, że zmieniłem taryfę z poziomu kodu USSD, a potem dość szybko próbowałem włączyć pakiet w nowej taryfie przez aplikację Play 24 która jeszcze nie do końca się przemielila po zmianie taryfy przez USSD. Uczulam Was na to. Mam w ogóle nauczkę żeby zawsze preferować włączanie pakietów przez USSD. A po zmianie taryfy warto jednak odczekać z 2 godziny. Ja bazuje na kartach Play i niestety nie mogę więcej pozwolić Sobie na takie awarie. Dziękuję wszystkim, zwłaszcza Bolek 2004
Ostatnio zmieniony 12 sty 2022, 11:50 przez Remington, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: edytuj zamiast odpisywać sam sobie
Wygląda mi to na szerszy problem w Play.
Właśnie od ponad 24 godzin nie włącza mi się karta SIM, świeżo przeniesiona do Play z innej sieci. (Najpierw jest długie szukanie.. a potem pojawia się komunikat "Karta SIM nieaktywna")
Złożyłem zgłoszenie techniczne i sprawa będzie rozpatrzona .. do 7 dni.
Czyżby pandemia/kwarantanna sparaliżowała Play?
Właśnie od ponad 24 godzin nie włącza mi się karta SIM, świeżo przeniesiona do Play z innej sieci. (Najpierw jest długie szukanie.. a potem pojawia się komunikat "Karta SIM nieaktywna")
Złożyłem zgłoszenie techniczne i sprawa będzie rozpatrzona .. do 7 dni.
Czyżby pandemia/kwarantanna sparaliżowała Play?
teleman29 W moim drugim przypadku który miałem nie dawno taryfa została formuła w play24, a pakiety i wszystko inne było fakt mobile. Co prawda kod 163 działał ale jak dawałem tam kodem przejdź na inną taryfę to spróbuj później było, a na play24 błąd także to że zniknęło ci w trakcie zmiany nie oznacza że możesz sobie już zmieniać taryfy samemu:)
Coś w ogóle jest z tymi taryfami, bo na żadnym numerze nie chce mi przejść z Odnowy na Fakt mobile Kodem *163*12#, kiedyś przechodziło w miarę bez problemu. Na jednym numerze z Odnową zleciłem więc Kodem USSD przejście na podstawowa pnk, ale od dwóch godzin wciąż jest bez zmian odnowa, kiedyś w pięć minut przechodziło. Jak zmieni na PNK, wtedy spróbuję przejść na fakt, jeśli się nie uda, zlecę przez czat na P24, tam jeszcze w miarę te Taryfy przechodzą
A, i mam identyczne sytuację na Tym numerze z którym miałem problemy, że według Play 24 mam PNK RWK, ale pakiety mam już zgodne z faktyczna taryfą czyli Fakt.
Nie wiem co oni pozmieniali W systemie że zmiana taryfy to teraz takie wyzwanie....
@Neotele.... Ewidentnie mają jakieś problemy. Billing I doładowania działają bez problemu, ale już Play 24 wyświetla totalne kwiatki jak wyżej opisane.... Dobre czasy z Play ewidentnie się kończą... Radzę przechodzić do fakt póki jeszcze się da, bo pewnie niedługo podzieli losy legendarnego już Mini Max....
A, i mam identyczne sytuację na Tym numerze z którym miałem problemy, że według Play 24 mam PNK RWK, ale pakiety mam już zgodne z faktyczna taryfą czyli Fakt.
Nie wiem co oni pozmieniali W systemie że zmiana taryfy to teraz takie wyzwanie....
@Neotele.... Ewidentnie mają jakieś problemy. Billing I doładowania działają bez problemu, ale już Play 24 wyświetla totalne kwiatki jak wyżej opisane.... Dobre czasy z Play ewidentnie się kończą... Radzę przechodzić do fakt póki jeszcze się da, bo pewnie niedługo podzieli losy legendarnego już Mini Max....
Też mam obecnie taryfę w rozkroku, jak to się mówi, nie jest w trakcie zmiany, ale na play24 pokazuje fresh z darmowymi smsami, a kodem jest ciągle odnowa i pakiety też są z odnowy. Także już wiem że będzie problem ze zmianą taryfy, wykorzystam tylko 100gb i będę się pewnie musiał użerać z bokiem:)