Jak w temacie.
T-Mobile, Heyah, jak wydłużyć sygnał dzwoniącego telefonu z 5 do 10 dzwonków i żeby nie mówiło potem.
Gdy dzwoni na numer w sieci T-Mobile, Heyah jak ktoś nie odbiera telefonu są trzy sygnały i potem włącza poczta głosowa i mówi tu poczta głosowa numer taki i taki i tak dalej.
Po wyłączeniu tej poczty głosowej są 4, 5 sygnały i po mówi nadal abonent czasowo nie dostępny i tak dalej zamiast rozłączyć po te 4,5 sygnał (ktoś nie dobiegnie, nie zdąży odebrać) te połączenie automatycznie, gdy ktoś nie odbiera. A to jeszcze mówi po coś abonent czasowo niedostępny i tak dalej.
Czemu tak dzieje jak to poprawić wydłużyć ten czas dzwonienia telefonu i te mówienie wyłączyć?
W sieci Orange, nju jest to dopracowane jest 8,10 dzwonków, sygnałów i potem rozłącza połączenie automatycznie i nic nie mówi przy wyłączonej poczcie głosowej
Tylko w sieci T-Mobile, Heyah tak dzieje na numery telefonów jak na nie dzwoni i nikt tego nie poprawia tam. Po takim krótkim czasie nie da dobiec odebrać telefonu.
I po co to mówi abonent czasowo niedostępny, jak wiadomo, że jak ktoś nie odbiera telefonu to jest niedostępny. Powinno to mówić, ale tylko wtedy jak ktoś ma wyłączony, rozładowany całkiem telefon lub jest poza zasięgiem sieci, a jak nie odbiera? I jeszcze dodatkowo tam za krótki czas dzwonienia telefonu, ze zanim doleci rozłącza już lub mówi abonent niedostępny. Proszę o pomoc,sugestie w te kwestie.