DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #1158757  autor: wiertolot
 15 paź 2023, 08:47
Jak w temacie.
T-Mobile, Heyah, jak wydłużyć sygnał dzwoniącego telefonu z 5 do 10 dzwonków i żeby nie mówiło potem.
Gdy dzwoni na numer w sieci T-Mobile, Heyah jak ktoś nie odbiera telefonu są trzy sygnały i potem włącza poczta głosowa i mówi tu poczta głosowa numer taki i taki i tak dalej.
Po wyłączeniu tej poczty głosowej są 4, 5 sygnały i po mówi nadal abonent czasowo nie dostępny i tak dalej zamiast rozłączyć po te 4,5 sygnał (ktoś nie dobiegnie, nie zdąży odebrać) te połączenie automatycznie, gdy ktoś nie odbiera. A to jeszcze mówi po coś abonent czasowo niedostępny i tak dalej.
Czemu tak dzieje jak to poprawić wydłużyć ten czas dzwonienia telefonu i te mówienie wyłączyć?
W sieci Orange, nju jest to dopracowane jest 8,10 dzwonków, sygnałów i potem rozłącza połączenie automatycznie i nic nie mówi przy wyłączonej poczcie głosowej
Tylko w sieci T-Mobile, Heyah tak dzieje na numery telefonów jak na nie dzwoni i nikt tego nie poprawia tam. Po takim krótkim czasie nie da dobiec odebrać telefonu.
I po co to mówi abonent czasowo niedostępny, jak wiadomo, że jak ktoś nie odbiera telefonu to jest niedostępny. Powinno to mówić, ale tylko wtedy jak ktoś ma wyłączony, rozładowany całkiem telefon lub jest poza zasięgiem sieci, a jak nie odbiera? I jeszcze dodatkowo tam za krótki czas dzwonienia telefonu, ze zanim doleci rozłącza już lub mówi abonent niedostępny. Proszę o pomoc,sugestie w te kwestie. :(
 #1158768  autor: Remington
 15 paź 2023, 13:11
Można tym sterować, ale tylko w ramach ustawień przekierowań.

Nie wiem czy Ci one działają, ale spróbuj w tej kolejności:

1. Zanotuj nr jaki zostanie pokazany po wbiciu kodu *#61#

2. Wbij kod **61*ZanotowanyNumer*11*30#

3. Jeśli system nie odrzuci kodu to jest szansa, że zapisał to ustawienie

30 to maksymalna liczba sekund, zanim nastąpi przekierowanie do poczty. Można tu wstawić dowolną wartość podzielną przez 5 od 5 do 30.
 #1158779  autor: babciagienia1p
 15 paź 2023, 15:35
@wiertolot
Jeśli kody nie zadziałają, można przełożyć - na chwilę - kartę do starej Nokii i w ustawieniach połączeń ręcznie ustawić zasady przekierowań oraz długości "dzwonków".
W większości taryf i ofert można też wyłączyć pocztę głosową.
 #1158781  autor: babciagienia1p
 15 paź 2023, 17:00
@Remington
Możliwe, tylko są różne kody na różne funkcje przekierowań. Nie zawsze wszystkie są pod ręką. Tymczasem w starej Nokii wszystko jest ładnie opisane, nawet z różnymi wartościami minut sekund na długość "dzwonków".
Z kolei, nie każdy ma starą Nokię pod ręką. Wychodzi 1:1.
Ostatnio zmieniony 15 paź 2023, 17:43 przez babciagienia1p, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1158797  autor: wiertolot
 15 paź 2023, 20:08
Czyli jeszcze jak to poprawnie zrobić, żeby było jak w Orange na numery telefony?
Poczta głosowa mam wyłączona na karta Heyah, ale po 4, 5 sygnały, krótko telefon dzwoni na tym i zamiast rozłączyć od razu zaczyna mówić abonent czasowo niedostępny i tak dalej......
Jak te 30 sekundy poprawnie ustawić?
Tym kodem?
Wbij kod **61*ZanotowanyNumer*11*30#
 #1158798  autor: wiertolot
 15 paź 2023, 20:22
Jak ktoś dzwoni do mnie, nie odbieram telefonu , osoba do której dzwonisz ma wyłączony telefon lub jest poza zasięgiem sieci, jest niedostępna, potem po angielsku to, mówi automatycznie od razu , po 4, 5 dzwonkach od razu zamiast rozłączyć połączenie...........czemu? I czemu te dzwonki nie ma 9,10 jak w Orange? Poczta głosowa jest wyłączona.

po wbiciu kodu *#61#, wyskakuje okno, przekierowywania połączeń nieaktywne i nic nie działa i nie ma tego numeru
 #1158801  autor: Remington
 15 paź 2023, 20:32
No to musisz ustawić przekierowanie kodem jaki podałem (o ile się da) tylko jako numer do przekierowania musisz podać jakiś nr wyłączony lub specjalny.

Może ktoś zna takowy z TM? @Karlos20?

Możesz dla testu użyć numeru poczty głosowej:

**61*+48602951000*11*30#
 #1158802  autor: babciagienia1p
 15 paź 2023, 21:02
@wiertolot
Jeśli nie masz starej Nokii, wysyłaj kolejno, po odczekaniu aż zaskoczą, następujące kody:
1) ##21#
2) ##61#
3) ##004#
4) ##62#
5) **61*18056377249**30#
6) #43#
7) ##67#
Jeśli będzie efekt 30 sekund ale włączy się angielska poczta, powtórz punkty 1-4.
 #1158810  autor: KC-KARLOS
 15 paź 2023, 22:57
wiertolot: A co się dzieje gdy wbijesz kod ##002# ? Ile sekund trwa oczekiwanie na połączenie? Masz wyłączone połączenia oczekujące?

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1158816  autor: Remington
 16 paź 2023, 01:00
Bez plusa lub dwóch zer nie zadziała takie przekierowanie. Wg zasady przekierować na numery zagraniczne się nie da, ale nigdy jej nie sprawdzałem.

Najlepiej w tym miejscu podać numer służący do powiadomień typu ktoś dzwonił, albo jakiś na pewno nieistniejący lub własny na stałe wyłączony.
 #1158817  autor: babciagienia1p
 16 paź 2023, 01:14
@Remington
Nie da się, ale system przyjmuje komendę.
Przed chwilą sprawdziłam. Zostawiłam numer bez +, bez 00 i bez +00. "Dzwonki" ustawiają się na 30 sekund, ale dzwoniący słyszy na koniec "nie ma takiego numeru". Przy wyłączonym telefonie włącza się głos naszej poczty. Skoro @wiertolot nie ma innego sposobu na ustawienie 30 sekund, może zrobić trik i potem wrócić do naszej poczty lub innego numeru.
 #1158818  autor: wiertolot
 16 paź 2023, 05:21
Ja nic nie będę robił to kwestia operatora, żeby zrobił jak jest to w Orange, czyli poprawnie 9,10 dzwonki i nic ma nie mówić.
A to cuda z tym są porobione z te T-Mobile i Heyah. Celowe naciąganie ludzi dzwoniących do mnie na koszta poprzez te mówienie, ale też to że nie da odebrać telefonu, gdyż telefon za krótko dzwoni! I tym nie do odbierać poprawnie telefonu w te sieci, bo się nie dobiega do niego i nie da wyjąć z kieszeni, torby i.t.p, gdyż przestaje dzwonić i rozłącza te połączenie zanim go wyjmie.

Po wklepaniu tego kodu:
**61*+48602951000*11*30#
owszem przestaje mówić, ale telefon dzwoni bez końca i wcale nie rozłącza połączenia cud..........
 #1158842  autor: wiertolot
 16 paź 2023, 13:00
Sekund ja nie liczę, tylko dzwonię z innego telefonu na dany mój numer w T-Mobile i Heyah i liczę liczbę sygnałów w telefonie zanim zacznie mówić abonent jest niedostępny i to wychodzi w T-Mobile, Heyah 5,6 sygnałów, a w Orange 9,10 sygnałów, ale tam nic nie mówi tylko rozłącza połączenie od razu.
Poczta głosowa mam po wyłączana. Po wbiciu tego kodu ##002#, wskakuje przekazywanie anulowano, okno z ten napis i znika.
Mam karta Heyah wsadzona w stary telefon Nokia E66, ale tam nic nie da tego czasu poustawiać, bo albo mówi i tak, albo po ustawieniu tego tam w menu, telefon, przekazywanie połączenia, połączenia głosowe, gdy nie odbieram........to dzwoni cały czas.
Więc jest to wada jakaś u operatora z tym wszystkim. Dzwoniłem do nich to powiedzieli, że jak będą mieli dużo zgłoszenia w tej sprawie to dopiero to poprawią wszystkim.
 #1158845  autor: Remington
 16 paź 2023, 13:28
wiertolot pisze:
16 paź 2023, 13:00
Sekund ja nie liczę, tylko dzwonię z innego telefonu na dany mój numer w T-Mobile i Heyah i liczę liczbę sygnałów

To policz sekundy, korona Ci z głowy nie spadnie. A dowiemy się czy to co wspólnie ustawiliśmy działa poprawnie.
 #1158878  autor: wiertolot
 17 paź 2023, 00:02
Nie działa to poprawnie w T-Mobile i Heyah, bo w Orange te sekundy też jest dwa razy więcej, dłużej od nich, podobnie sygnały w T-Mobile jest 4,5 , a Orange, nju, 9,10, czyli o połowa krócej dzwoni telefon w T-Mobule czemuś, do tego tam od razu mówi przy wyłączonej poczcie głosowej czemuś abonent niedostępny i tak dalej, a w Orange nie, nic nie mówi i po te 10 sygnały prawidłowo rozłącza tam i kończy połączenie. A w T-Mobile jest to niedopracowane i nie wiadomo co i za krótko telefon dzwoni, nie da dobiegać odbierać, bo już mówi tam i rozłącza tam.

To się nie da ustawić i zrobić jak w Orange i żeby nie mówiło w T-Mobile i Heyah, już wszystkiego próbowałem, nic to nie pomaga.
Mają wynika w T-Mobile i Heyah tak poustawiane w systemach, inaczej jak w Orange i tego nie da zmienić żadnym sposobem.