@Karlos20
i co za rację potwierdza ten sms ostrzegawczy, że pobiorą opłatę? Żartuję, nie odpowiadaj, bo znowu zalejesz mnie słowotokiem, który nijak się ma do tego o czym ja piszę
Dla mnie drugi okres nie jest darmowy jeśli za brak wydatku w tym okresie ponoszę karę, która bezwzględnie zostanie wyegzekwowana tylko że na początku trzeciego okresu a nie w drugim. To tak jakby mówić, że w sklepie samoobsługowym wszystko jest za darmo, bo bierzemy towar i nic nie płacimy. Nie płacimy dopóki nie dojdziemy do kasy, to jest tylko "odroczenie" płatności a nie darmowość.
Ale do rzeczy:
biala1991 pisze: ↑13 mar 2024, 18:55
babciagienia1p pisze: ↑10 mar 2024, 20:55
biala1991 pisze: ↑10 mar 2024, 18:41
Chyba jednak wolę stracić tą kasę niż gimnastykować się...
Szkoda.
Gdybyś dała przekonać się do
jednego testu na
jednej karcie...
Przekonałaś mnie, dzisiaj zmieniłam taryfę.
Właśnie po raz pierwszy skasowali opłatę na numerze z pakietem, który zakończył trzeci okres po zmianie taryfy, czyli jest to 90dni bez kary a nie jak pisze @Karlos20 60dni
i w takiej sytuacji mogę się zgodzić, że to są dwa darmowe okresy (bo za trzeci dzisiaj pobrano opłatę), co ciekawe konto nie zostało wyczyszczone do zera, miałam 4 zł z groszami i zabrali pełne złotówki a te parę groszy się uchowało.
Nr bez pakietu po migracji do innej taryfy wrócił do Odnowy i za kilka dni kończy pierwszy okres. Z powodu testu niestety rozjechały mi się daty cykli, które wcześniej miałam jednakowe na obu numerach.