DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 170 z 172
  • 1
  • 168
  • 169
  • 170
  • 171
  • 172
 #1175268  autor: pingpong123a
 19 lip 2024, 12:05
@Remington
Przenoszenie karty to wierzchołek góry lodowej, ze wszystkim oprócz zawarcia nowej umowy abonamentu komórkowego jest problem. Zakup startera? Nie sprzedajemy. Może problem z posiadanym abonamentem/kartą/urządzeniem? Wskazywanie innego salonu. Wszystko to dzieje się w salonach Firmowych, brak oznaczeń partnera na szyldzie.
Podejście klient nasz wróg, kończy się zerowym ruchem. Obok w Plusie/T-mobile/Play w tym samym czasie salony z normalną, ludzką obsługą oblegane są przez klientów.
Kwestia zasięgu też nie wchodzi tutaj w grę, w regionie szczególnie poza granicą miasta w T po wyłączaniu 3G dominuje zasięg E, i w ramach N najwięcej mają nadajników w standardzie L800/L900 a klienci nie uciekli.

Co do salonu franczyzowego znajdującego się poza centrum handlowym, z wielkim napisem "partner", o ironio wyżej wymienione patologie nie występują. Przenoszenia do karty i czynności obsługowych nie odmawiają, a klienci są. W takim salonie bardziej im zależy na klientach Orange, niż własnemu punktowi.
 #1175276  autor: MariuszY
 19 lip 2024, 16:28
Dorzucę swoje 3 grosze.
1. Dziękuję @msnet za poruszenie tematu Orange i problemów z przeniesieniem numeru prepaid "stacjonarnie" (w punkcie, jedną wizytą),
2. Setnie ubawiłem się brakiem umiejętności czytania ze zrozumieniem osób komentujących artykuł @msnet - nigdzie nie ma mowy o tym, że chciałem przenieść w salonie 100 numerów, do tego na raz,
3. Artykuł w żadnej mierze nie deprecjonuje pracowników salonów. Mnie jednak nie interesują ich "cele sprzedażowe", tylko regulaminy operatora, więc jeśli zgodnie z nimi mogę skorzystać z obsługi stacjonarnej i przenieść numer jedną wizytą to tak chcę, a jeśli komukolwiek w Orange (na dole czy górze) to przeszkadza to niech wreszcie (do ciężkiej chol...) zmienią te regulaminy i będzie tylko "kurier".

Grosz czwarty bardziej pasuje jako odpowiedź dla tych co pod artykułem mnie (i mi podobnych) wyzywali od cebulaków - mnie stać na posiadanie ponad stu numerów, które legalnie kupiłem i legalnie użytkuję. Jeśli jesteś pracownikem salonu wiedz, że pokazując mi drzwi pracujesz na wizerunek własny i operatora, który tobie płaci. Pisząc o stu kartach, które mogę legalnie przenieść kurierem co 3 dni mam na myśli koszt takiej operacji dla operatora. Czy nie lepiej pozwolić mi przenieść 1 czy 2 numery tak jak chcę i wtedy kiedy chcę? (to pytanie najlepiej byłoby zadać decydentom z Orange)
 #1175277  autor: Remington
 19 lip 2024, 16:44
MariuszY pisze:
19 lip 2024, 16:28
Artykuł w żadnej mierze nie deprecjonuje pracowników salonów.

Tytuł to robi, a wiele osób ogranicza lekturę tylko do niego.

Ostatni akapit warto byś zamieścił pod artykułem.
 #1175281  autor: msnet
 19 lip 2024, 17:37
Remington pisze:
18 lip 2024, 23:41
1. salony firmowe - gdzie jest kilka stanowisk i można w dużo załatwić (choć nie wiem czy istnieją jeszcze takie jak niegdyś na Pańskiej, al. Niepodległości, pl. Konstytucji - gdzie był pewien podział i wybierało się przy wejściu). Jeżeli te patologie mają miejsce w salonach firmowych, to...

Jeden tego typu salon Orange jest w Szczecinie. Wchodzisz, mówisz w "recepcji" o co Ci chodzi, dostajesz numerek do odpowiedniego konsultanta i czekasz na swoją kolejkę. Jak w urzędzie :D
 #1175282  autor: lukjac
 19 lip 2024, 17:55
W Złotych Tarasach dwukrotnie mnie odesłali żeby przyjść rano, bo rano jest pracowniczka która się przenosinami numerów na kartę zajmuje, po południu to tylko mogę do abo lub subskrypcji, BO PONOĆ nie mają dostępu do systemu przenosin numerów na kartę. Dopiero Pan Rzecznik mi pomógł i trzeciego dnia udało mi się nr przenieść. Na czynności te oczywiście złożyłem skargę bo dwukrotnie zmarnowałem swój czas i otrzymałem przeprosiny z Alei J. że w tym salonie mogę już bezproblemu przenieść numer. Zamiast przenieść numer w kilka minut jak to jest np. w Play, udało mi się to dopiero trzeciego dnia
 #1175283  autor: babciagienia1p
 19 lip 2024, 18:20
lukjac pisze:
19 lip 2024, 17:55
...Zamiast przenieść numer w kilka minut jak to jest np. w Play...

Owszem, kilka minut jest w Playu w Złotych Tarasach. W innych punktach Playa, niestety, zdarzają się historie pornobrutalne...

Ogólnie, temat jest ciekawy dla dobrego dziennikarza, więc @msnet do boju.
Jako ostatniego Mohikanina, będziemy wspierać Cię, podsuwając przykłady baboli z salonów.
 #1175291  autor: Remington
 19 lip 2024, 19:55
Może załóżcie wątek na forum Orange i „puntujcie” każdy taki punkt? Niech wiedzą i się tłumaczą. Tutaj oficjalne konto Orange zamarło dawno temu (a i tak głównie tylko marketing był z niego uprawiany).
 #1175293  autor: 7xx654465
 19 lip 2024, 20:13
T-M wypuściło startery srebrny nr jak kończyła się ich ważność to chciałem zarejestrować dwa nr, dwa solony w Bielsku-B, twierdziły że nie obsługują oferty na kartę, w salonach były wywieszone startery, mówię że chcę kupić, a tu szok były wywieszone puste koperty, obsługa powiedziała że to tylko dla reklamy, chodziłem i trułem im o przeniesieniu i rejestracji nowego nr, nic nie wskórałem, dopiero w Czeladźi M1 zarejestrowałem.
 #1175300  autor: babciagienia1p
 19 lip 2024, 21:15
Remington pisze:
19 lip 2024, 19:55
Może załóżcie wątek na forum Orange i „puntujcie” każdy taki punkt?

Fajna podpowiedź, żeby zrezygnować z forum Telepolis. Czas nie jest z gumy.
Przeniesienie się do Orange (zrobili to niektórzy bardzo zasłużeni dyskutanci w wątku viewtopic.php?f=22&t=83319) spowoduje dalsze podupadanie forum, a dziennikarze z portalu będą zajmować się wklejaniem materiałów marketingowych operatorów i sprzedawców...
 #1175304  autor: Remington
 19 lip 2024, 21:56
babciagienia1p pisze:
19 lip 2024, 21:15
Fajna podpowiedź, żeby zrezygnować z forum Telepolis. Czas nie jest z gumy.
Przeniesienie się do Orange

Hola hola, nikt tu żadnej rezygnacji nie proponował. Nie jest żadną tajemnicą, że jeśli jest problem z operatorem, to jego forum (z racji ukierunkowania tematyki oraz odbiorców) jest najlepszym miejscem by je nagłaśniać i adresować do operatora. Tutaj można się jedynie pouskarżać.

Jeśli ktoś uzna, że jest tam lepsze miejsce dla niego, to siłą go przecież nie zatrzymamy. Jednak zarówno tematyka jak, charakter dyskusji i swoboda w krytyce odróżnia forum Telepolis od oficjalnych forów operatorów.
 #1175372  autor: MariuszY
 21 lip 2024, 10:43
Wracając do właściwego tematowi wątku dyskusji - za tydzień, może dwa, odwiedzę jakiś (wcześniej) niechętny przenoszeniu prepaida punkt i sprawdzę czy akcja @msnet (oraz słowa p. Jabczyńskiego) zdjęły klątwę. Nie oczekuję "dzień dobry... dziękuję... do widzenia...", bo to nie jest zapisane w żadnym oficjalnym regulaminie Orange, ale mam nadzieję załatwić przeniesienie numeru na miejscu. No chyba, że do tego czasu operator zaktualizuje regulaminy (oraz oficjalny przekaz strony internetowej i swojego rzecznika) i nie będę miał po co odwiedzać salonu.
Tak na marginesie - kiedy @Remington wspomniał zasadę, że nie pcha się oknem gdy mu pokazują drzwi, to ja (czytając komentarze rzekomych pracowników salonów pod artykułem @msnet) wspomniałem swój osobisty wątek pracy dla operatora i wniosek na jej zakończenie - raz się s...wisz, ...wą zostaniesz (niech moderatorzy wybaczą mi słowa z kropkami). Mówić krótko - nie pracowałbym w salonie, gdyby moja praca była pożywką dla pogardy do innych ludzi (czytaj: cebulaków).
Jeśli Orange (czy każdemu innemu operatorowi) wadzą przenoszący numer prepaid, to w jakim celu dają promocje przenoszącym numer? Dlaczego te promocje są korzystniejsze niż aktywacja nowego startera? Po co zapisy regulaminów i informacje na stronach o dostępności przeniesienia w salonie?
Gdyby ktoś upierał się, że przecież jest "kurierem... do domu...", to odpowiadam - co komu pasuje. Ja na ten przykład mam taki zakres obowiązków, że nie wiem gdzie będę za 2 dni i oczekiwanie na kuriera nie zawsze mi odpowiada, bo przecież "papiery podpisać muszę". Niech zlikwidują obowiązek rejestracji (marzenie ściętej głowy) i problemu nie będzie, a najlepiej niech zlikwidują bonusy za przeniesienie i nie będzie PO CO przenosić numer... Przepraszam... Zagalopowałem się :wink:
 #1175433  autor: babciagienia1p
 22 lip 2024, 19:27
@Window
Może w ramach protestu, w związku z atakiem cebulaków (patrz: komentarze pracowników pod niusem @msnet), wajchowy również nie chce robić za gołą pensję i domaga się prowizji?

A może mamy nowy trend - nie ma przeniesienia bez kupna sprzętu/usługi?
 #1175658  autor: sql
 25 lip 2024, 21:58
Przenosząc numer od operatorów na zasadzie subskrypcji do innej sieci co zaznaczamy? Czy obecna oferta zaznaczamy że to jest prepaid?

Przykładowe oferty z subskrypcją to Red Bull Mobile/Mobile Vikings/Orange Flex.
  • Strona 170 z 172
  • 1
  • 168
  • 169
  • 170
  • 171
  • 172
  • 1
  • 168
  • 169
  • 170
  • 171
  • 172