DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 415 z 436
  • 1
  • 413
  • 414
  • 415
  • 416
  • 417
  • 436
 #1175742  autor: KC-KARLOS
 26 lip 2024, 14:33
neotele: nie kolego, tak już było od dawna.
Ważność konta zł jest w każdej taryfie (u mnie 0,00 zł ważne do 2025-03-01).
Prezentowane moje pakiety są wyłącznie z kodów.
Spekuluję: być może to zakupione pakiety mieszają w systemie?
Możliwe.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1175783  autor: babciagienia1p
 26 lip 2024, 18:52
Ciupaga pisze:
26 lip 2024, 12:13
Ale właśnie chodzi o to aby nie wpisywac kodów ussd-urzadzenie nie obsługuje..
W apce sprawdzę? Może jakiś darmowy sms że zwrotną informacją?
neotele pisze:
26 lip 2024, 13:36
...Zarówno w aplikacji mobilnej Play24 i w Play24 w przeglądarce jest data ważności konta zł i ilości minut, sms i mb z kodów. A jeśli są to kody tygodniowe, to wiadomo do kiedy są ważne (7 dni od dnia tygodnia ich uruchomienia).

Według mnie sposób @neotele pozwoli @Ciupaga na ciągłe trzymanie karty w urządzeniu, pod warunkiem, że obsługuje ono SMS-y wychodzące (nie wszystkie tak mają).

Niech @Ciupaga wysyła kody w rytmie środa/piątek/sobota.
Jeśli w apkach nie będzie widać daty ważności, będzie to znaczyć, że każda kategoria jest ważna do najbliższej środy/piątku/soboty. Jeśli pojawi się data ważności, będzie to oznaczać, że musiał wykupić jakiś płatny pakiet. W takiej sytuacji niech nadal wysyła bezpłatne kody w swoim rytmie (środa/piątek/sobota).

Uprzedzając protest - nie ma znaczenia czy płatne pakiety będą tańsze (przedłużające kategorię, ale nie przedłużane) czy droższe (przedłużające i przedłużane). @Ciupaga to ogarnie.

PS. Nie wiem jak może wyglądać sytuacja w przypadku kodów awaryjnych, ale to też bez znaczenia.
 #1175805  autor: babciagienia1p
 26 lip 2024, 23:16
@Ciupaga
Tylko przez *106# lub przez sąsiednie kody, albo w apce, pamiętając o ważności do najbliższej środy/piątku/soboty. Faktycznie, w przypadku apki pojawi się problem przy sprawdzaniu w środę/piątek/sobotę. Trzeba pamiętać stan przed i po wysłaniu kodów. Pozostaje zadawanie pytań na czacie...
Trochę absorbujące...
 #1175890  autor: rogelio
 28 lip 2024, 11:50
Proszę o pomoc.
Mam 2 numery w Play, oba mają po kilka złotych na koncie czyli są aktywne.
Chcę przeniesc numery do Fakt Mobile. Obecnie mam taryfy Play na Kartę 3.0. Niestety po wpisaniu kodu *163*12# pojawia się komunikat "Niestety nie możesz skorzystać z tego kodu, sprawdź dlaczego na www.play.pl"
Co mogę zrobić ?
 #1175891  autor: KC-KARLOS
 28 lip 2024, 11:55
rogelio: zadzwoń na infolinię Faktu lub napisz na czacie do doradcy w Play24.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1175892  autor: babciagienia1p
 28 lip 2024, 12:04
rogelio pisze:
28 lip 2024, 11:50
...Co mogę zrobić ?

Możesz jeszcze spróbować przeniesienia w dwóch krokach:
1) do taryfy PnK RWK kodem *163*2#
2) z taryfy PnK RWK do Faktu kodem *163*12#.
Bez zbytniego pośpiechu.
Jeśli nie wypali, wtedy czat lub BOK.
 #1175896  autor: neotele
 28 lip 2024, 12:54
@rogelio
Migracja (kodem czy w Play24) obecnie nie działa (chyba) w każdej taryfie Play/FM.
Ponoć nad tym pracują. Zobaczymy.
Póki co, można to zrobić tylko poprzez konsultanta (dzwoniąc lub czatując).
 #1176065  autor: DziadekBodzio
 30 lip 2024, 18:52
Witajcie!

Zazwyczaj pierwszy post jest zamieszczany w związku z własnym pytaniem / problemem, więc mam okazję złamać ten schemat i przywitać się postem, który może się przydać komuś innemu ;)

@rogelio:
Dosłownie kilka dni temu udało mi się bez problemu przenieść z Play do FM tymi kodami i procedurą:
1. Zmiana taryfy na PNK: *163*6#
2. Sprawdź taryfę: *111*49*1#
3. Przejście do Fakt Mobile: *163*12#
4. Zasil 5zł
5. Powrót do Play: *163# i następnie wybierz którąś z dostępnych w menu taryf (tego punktu nie testowałem)

Pozdro
 #1176066  autor: K-L
 30 lip 2024, 19:14
@DziadekBodzio. Jeszcze tydzień temu było to możliwe. Obecnie kody na zmianę taryf nie działają. Tylko OK (w tym chat).
 #1176077  autor: DziadekBodzio
 30 lip 2024, 20:06
K-L pisze:Jeszcze tydzień temu było to możliwe. Obecnie kody na zmianę taryf nie działają. Tylko OK (w tym chat).
Sorki, jeśli wprowadziłem w błąd...Być może robiłem to właśnie około tygodnia temu (było częścią większej operacji domowej, więc dokładnie nie pamiętam dnia).
Czy masz wiedzę, czy przechodzenie do/z FM kodami wróci?
 #1176079  autor: K-L
 30 lip 2024, 20:25
@DziadekBodzio. Podobno. Prześledź ostatnie wpisy w wątku: [Play] Dyskusja ogólna o prepaid.
 #1176110  autor: janmatant
 31 lip 2024, 09:17
Cześć.
Ma ktoś pojęcie gdzie starter od fakt kupić?
Mam już jeden, który niedawno zarejestrowałem, wszystko fajnie działa, ale ja jakby te karty SIM kolekcjonuję, i ten mój jest już dość zniszczony, wyłamany itd.
Pani w kiosku gdzie mój kupiłem już od lat tego nie ma, nigdzie indziej ich nie widziałem.. wiecie może jakie sieci sklepów czy coś dalej to mają? Czy w ogóle dalej można do tego starter kupić, czy tylko można przenosić? :?
 #1176112  autor: K-L
 31 lip 2024, 09:34
Czyli zepsuli w Play, a umożliwili w Fakcie. Sprawdzone: z Faktu do wyboru 4 taryfy kodem. (Nie ogarniam jak tu wczytać screen, więc przesyłam tekstowo)
Dostepne taryfy:
1. Play na Karte Rok Waznosci Konta
2. Play na Karte
3. Play na Karte Lubie to!
4. Formula Play na Karte
0 Wyjscie
 #1176125  autor: KC-KARLOS
 31 lip 2024, 11:09
janmatant: kup normalny starter Play Na Kartę (nie internetowy), np. odNOWA. Potem korzystasz z tej wskazówki:
1. Zmiana taryfy na PNK: *163*6#
2. Sprawdź taryfę: *111*49*1#
3. Przejście do Fakt Mobile: *163*12#
4. Zasil 5zł
Po zasileniu konta gdy będziesz już w Fakcie, konto jest ważne cały rok. Wejdź na stronę faktmobile.pl aby poczytać o dostępnych pakietach.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1176128  autor: KC-KARLOS
 31 lip 2024, 11:16
Remington: co zrobisz, że ludziom nie chce się czytać i szukać? Nic. :x

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1176129  autor: janmatant
 31 lip 2024, 11:17
KC-KARLOS pisze:
31 lip 2024, 11:09
janmatant: kup normalny starter Play Na Kartę (nie internetowy), np. odNOWA. Potem korzystasz z tej wskazówki:
1. Zmiana taryfy na PNK: *163*6#
2. Sprawdź taryfę: *111*49*1#
3. Przejście do Fakt Mobile: *163*12#
4. Zasil 5zł
Po zasileniu konta gdy będziesz już w Fakcie, konto jest ważne cały rok. Wejdź na stronę faktmobile.pl aby poczytać o dostępnych pakietach.
Wiem, że można w ten sposób przejść na nowo do Fakt mobile. Mam już u nich numer.
Chodzi mi, że potrzebuje nowej fizycznej karty ze wzorem Fakt mobile na starterze itd.
Wiem że kiedy kupowałem pierwszy już było to rzadkością żeby to w sklepie znaleść, ale czy teraz jest to w ogóle możliwe?
 #1176130  autor: Remington
 31 lip 2024, 11:18
KC-KARLOS pisze:
31 lip 2024, 11:16
Remington: co zrobisz, że ludziom nie chce się czytać i szukać? Nic. :x

Dlatego wystarczy podawać im linka, zamiast serwować gotową instrukcję, przez którą leniwi tam już nie zajrzą.

@janmatant
Możesz spróbować wybrać się do Krakowa:
viewtopic.php?f=22&t=81615&p=1144841&hi ... A#p1144841
ale przedtem lepiej tam zadzwonić i zapytać czy jest jeszcze po co (to bodaj ostatni stwierdzony przypadek napotkania tych starterów).
  • Strona 415 z 436
  • 1
  • 413
  • 414
  • 415
  • 416
  • 417
  • 436
  • 1
  • 413
  • 414
  • 415
  • 416
  • 417
  • 436