DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 10 z 15
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 15
 #1174810  autor: patrix-83
 10 lip 2024, 20:53
msnet pisze:
13 cze 2024, 18:00
Jeśli chodzi o niedziałające kody USSD, Mobilny Telegrosik twierdzi, że już od dłuższego czasu pracuje nad rozwiązaniem problemu i ma nadzieję, że nie potrwają one już długo: https://www.telepolis.pl/wiadomosci/tar ... d-problemy
Użytkuje obecnie Mobilny Telegrosik po przeniesieniu numeru do nich i chciałbym MSNET abyś zgłosił im, że nadal są problemy z krótkimi kodami do aktywacji pakietów nielimitowanych rozmów z internetem tj. działają jeśli chodzi o PAKIETY ODNAWIALNE, natomiast jeśli chodzi o PAKIETY JEDNORAZOWE dla tych usług są nierozpoznawane przez system.

Sam nie omieszkam im tego zgłosić również ale prosiłbym Cię MSNET o interwencję dalszą w tej sprawie.
 #1174811  autor: KC-KARLOS
 10 lip 2024, 20:58
patrix-83: problem miałby sens, bo trwa promocja pakietów jednorazowych - są w cenie odnawialnych (tańsze). Poza tym jeśli włączysz odnawialny i nie zapewnisz kasy na koncie na jego odnowienie, to sam się odłączy (te same zachowanie ma nieodnawialny), bo to systemy Playa. Niestety brak powiadomień, że kończy się ważność danego pakietu i ten fakt wydaje się istotniejszy, niż niedziałające USSD, o których już informowała Telegrosik / Galenę redakcja Telepolis.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1174812  autor: patrix-83
 10 lip 2024, 21:37
KC-KARLOS

Z całym szacunkiem dla Ciebie i bez złośliwości - nie obchodzi mnie co ma sens a co nie cenowo, to ma działać.

Ich BOK twierdzi że działają krótkie kody zarówno na pakiety jednorazowe jak i odnawialne, chodzi o fakt i wprowadzanie w błąd a wiem że wprowadzają w błąd bo mam numer u nich w sieci.

Zainterweniowałem u nich w sieci pisząc szczegółowego e-maila do ich BOK i wiem że MSNET też to zrobił ponownie swoimi kanałami bo go po prosiłem o to.

Albo to działa zarówno w wersji JEDNORAZOWEJ i ODNAWIALNEJ albo niech usuną ze strony krótkie kody na wersję JEDNORAZOWĄ tych pakietów bo obecnie nie działają a ich BOK gada farmazony że działa wszystko.
 #1174816  autor: KC-KARLOS
 10 lip 2024, 22:21
patrix-83: uspokój się - rozumiem Twoje zamiary i mi się też nie podoba (nie)działanie oferty. Mamy wspólne zamiary. Dlatego warto ponownie męczyć operatora Mobilnego Telegrosika, aby to wyjaśnili. Druga sprawa - powiadomienia o końcu ważności pakietów odnawialnych / jednorazowych, a raczej ich brak lub przychodzenie z opóźnieniem.
Po trzecie transmisja danych: obiecywali 5G, a jest LTE. Dodatkowo występuje jakieś dziwne ograniczenie prędkości + nieakceptowalny jest brak lejka po wyczerpaniu pakietu (większość taryf/ofert na łączach Play mają lejki lub blokadę neta aby nie biło z konta).
Jest tego wiele - sporo mają wieloletnich zaniedbań przemalowując "izzi" na Mobilnego Telegrosika. Aby zachować rozpoznawalność marki "Telegrosik" i jej mobilne rozszerzenie, warto ją w pełni przygotować i dogadać się z Playem. Inne MVNO'sy fioletowych się dogadały i... zyskują rzeszę klientów.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1174941  autor: msnet
 12 lip 2024, 15:08
Dostałem odpowiedź od Mobilnego Telegrosika, ale chyba nie zrozumiano tam mojego pytania. Pytałem o to, dlaczego kody do aktywacji pakietów nieodnawialnych działają, a z kodami do aktywacji pakietów odnawialnych są problemy. A otrzymałem taką oto odpowiedź:

"Faktycznie pojawił się problem techniczny po stronie operatora macierzystego z aktywacją pakietów jednorazowych w naszej ofercie.
Z tego względu zachęcamy klientów do korzystania z pakietów cyklicznych, w niższych korzystniejszych cenach.
Klientom, którzy nie chcą korzystać z usługi cyklicznie przypominamy, że brak zasilenia konta powoduje wyłączenie cykliczności aktywnego pakietu.
Jednocześnie kolejne doładowanie po przerwie w aktywności pakietu nie spowoduje jego ponownej, automatycznej aktywacji.

Zapewniamy również, że wraz z operatorem macierzystym pracujemy nad jak najszybszym rozwiązaniem problemu."
 #1174960  autor: patrix-83
 12 lip 2024, 20:25
msnet pisze:
12 lip 2024, 15:08
Dostałem odpowiedź od Mobilnego Telegrosika, ale chyba nie zrozumiano tam mojego pytania. Pytałem o to, dlaczego kody do aktywacji pakietów nieodnawialnych działają, a z kodami do aktywacji pakietów odnawialnych są problemy. A otrzymałem taką oto odpowiedź:
MSNET,
Dostałem dziś od nich chyba podobną odpowiedź:
"Szanowny Panie,
Dziękujemy za uwagi. Faktycznie pojawił się problem techniczny po stronie operatora macierzystego z aktywacją pakietów jednorazowych w naszej ofercie.
Z tego względu zachęcamy do korzystania z pakietów cyklicznych, w niższych korzystniejszych cenach.
Jeśli nie chce Pan korzystać z usługi cyklicznie przypominamy, że brak zasilenia konta powoduje wyłączenie cykliczności aktywnego pakietu. Jednocześnie kolejne doładowanie po przerwie w aktywności pakietu nie spowoduje jego ponownej, automatycznej aktywacji.

Przepraszamy za wszelkie niedogodności."

Ech...szkoda tego komentować, zwalili winę na Play oczywiście :roll:
 #1174961  autor: KC-KARLOS
 12 lip 2024, 20:52
Jakby zapłacili więcej Playowi, to by im zrobili nawet interfejs obsługowy z kodami USSD, wstępem do 5G, eSIM itd itd.
Brak starań = brak efektów = brak klientów. Szkoda, bo mają ciekawą alternatywę dla głównie dzwoniących. Brak konkretów co do działania usług dyskwalifikuje ich ofertę. Mieli wiele lat, aby rozwijać współprace z Play i rozbudowywać ofertę, a nie skupiając się na przelewach kasy z karty telegrosik / DoGadania na izzi / mobilny telegrosik i odwrotnie - tylko to u nich działa.

W sumie ciekawostka, pod *223 jeśli mamy wyższy stan konta niż 1 zł, po wybraniu opcji 1 (przelanie kasy z oferty dawnego izzi do karty DoGadania), automat czyta stan kasy i jej ważność.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1174963  autor: Window
 12 lip 2024, 21:30
@KC-KARLOS tak zauważyłem że z sieci które mają budkową przeszłość Telestrada i Telegrosik ( i DoGadania) to właśnie Telestrada i jej Lajt Mobile działa dużo lepiej, kody ussd też działają dobrze, Lajt ma chociaż panel www gdzie można zobaczyć wszystko M. Telegrosik nie ma.
Tak samo te problemy ussd mają od kilku dobrych lat.
Przy przenosinach jeśli chcesz kuriera to musisz zapłacić 25 zł obecnie trwa promocja do końca sierpnia że jest za darmo kurier. ŁASKAWCY się znaleźli jakoś Mobile Vikings, wcześniej Virgin Mobile, Klucz Mobile nie pobierali opłat przy przeniesieniu kurierem.
Też mnie dziwi że nie stworzyli cyfrowej weryfikacji tożsamości jak to jest np. w Mobile Vikings albo Fonia która miała ograniczone do MojegoID . Pewnie ten proces byłby tańszy niż Kurier. Też mogliby wtedy zrobić jak Fonia że starter wysyłali pocztą polecony piorytetowy, podawałeś kod i dostałeś starter od listonosza.
A i jeszcze taka ciekawostka jak kupiłeś starter za 5 zł to na starterze miałeś tylko 1 zł.
 #1175401  autor: K-L
 22 lip 2024, 10:11
Nawiązując do tego jak funkcjonuje Telegrosik, a jak Telestrada. Przeniesienie nr-u komórkowego z kablówki INEA do Telegrosika, cytuję: "Wniosek o przeniesienie numeru xxx xxx xxx do sieci MOBILNY telegrosik został odrzucony. Powód: Obecny operator nie jest podłączony do systemu obsługującego przeniesienia numerów pomiędzy operatorami." Inea twierdzi, że nie robi problemów. Zatem wniosek do lajt mobile. Złożony w piątek wieczorem. W poniedziałek rano info o dacie przeniesienia. Wszystko odbyło się przez weekend(!) z informacjami mailowymi i sms-owymi. Teraz tylko czekam na kartę sim - pocztą. Bez kuriera. Koszt 11 zł. Zero problemów!
 #1176087  autor: janmatant
 30 lip 2024, 23:26
Witam.
Dziś wreszcie mi się udało zarejestrować kartę MT. Mam też aktywną kartę z izzi.
Mam jedno pytanie; czy w tej sieci istnieje w ogóle roaming?
Po przejrzeniu strony i cennika nie mogłem znaleźć wzmianki o tym, jedyne co to w regulaminie było raz te słowo chyba nawiązując do jakiejś unijnej ustawy, wyglądało to bardzo copy-paste generic.
 #1176089  autor: KC-KARLOS
 30 lip 2024, 23:29
janmatant: tak, Mobilny Telegrosik jest połączony z Playem, więc ma też dostęp do roamingu międzynarodowego.
Cennik ma podane stawki roamingowe, gdyby ich nie miał, to by takiej usługi nie świadczyli.
Warto też wiedzieć, że kupując pakiety dostępne w ofercie działają też w UE.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1176111  autor: janmatant
 31 lip 2024, 09:22
KC-KARLOS pisze:
30 lip 2024, 23:29
janmatant: tak, Mobilny Telegrosik jest połączony z Playem, więc ma też dostęp do roamingu międzynarodowego.
Cennik ma podane stawki roamingowe, gdyby ich nie miał, to by takiej usługi nie świadczyli.
Warto też wiedzieć, że kupując pakiety dostępne w ofercie działają też w UE.
Faktycznie jest w szczegółowym cenniku, nie zauważyłem tego, dzięki :mrgreen:
Fajnie to będzie wyglądało u mnie, "O2 UK | Telegrosik" czy podobnie :lol:
 #1176120  autor: KC-KARLOS
 31 lip 2024, 10:52
janmatant: no w UK w kwestii roamingu w telegrosiku nie będziesz miał wesoło, niż napis operatorów na telefonie.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1176391  autor: tom17
 05 sie 2024, 10:13
Uwaga na datę przeniesienia przy MNP z innego prepaida. Wpisałem tam dość odległą datę (bodajże 20 dni roboczych od dostarczenia dokumentów), jako że karta jest zarejestrowana na mnie ale korzysta z niej członek rodziny w innym mieście. Mimo to numer przeniosło pierwszego dnia roboczego po dostarczeniu dokumentów.

Przyznaję, że nie czytałem jaka data była wydrukowana na dokumentach które miał kurier, więc może wydrukowali 1 dzień.
 #1178552  autor: tom17
 03 wrz 2024, 03:08
Zauważył ktoś może podobny problem, że jak ktoś do nas dzwoni i nie odbierzemy telefonu to losowo albo przekierowuje na pocztę głosową albo rozłącza połączenie?

Nie mam pojęcia od czego to zależy, ale czasami jak zadzwonię do osoby z rodziny, którą przeniosłem do Telegrosika, to poczta głowowa normalnie działa, a czasami po kilku sygnałach (normalnej długości) od razu rozłącza połączenie zamiast przekierowania na pocztę.
 #1178772  autor: zenkowik
 06 wrz 2024, 10:44
"Promocja na darmową dostawę kurierem dla przenoszących numer do MOBILNY telegrosik zostaje przedłużona do 30 września 2024 r."
Wpis na stronie operatora
Regulamin promocji (w regulaminie stara data)

Odnośnie samego przeniesienia - informacje od osoby która przenosiła numer:
Kurier z dokumentami był na trzeci dzień roboczy po wysłaniu wniosku, a w nocy z czwartego na piąty dzień numer został przeniesiony. Stara karta straciła zasięg tuż po północy, nowa karta była nieaktywna do ok. godz. 10 (w każdym razie dość długo). Komunikaty przy próbie połączenia na przenoszony numer to:
- Najpierw "Numer nie istnieje"
- Potem "Abonent nie przyjmuje połączeń przychodzących"
- Na koniec brak komunikatu, natychmiastowe rozłączenie
Edit: Z tego co zrozumiałem to ze strony operatora zero kontaktu w sprawie przeniesienia. Brak info że jedzie kurier, brak info że numer będzie przeniesiony, także miejcie to na uwadze.

Aktualnie wszystko działa, a o to w sumie chodziło.
  • Strona 10 z 15
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 15
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 15