Jak ja lubię takich forumowiczów - odzywa się po 9 latach milczenia i poucza innych.
Teoria jedno, a praktyka drugie - oczywiście, że przekierowanie jest ustawiane u operatora macierzystego, nie oznacza to jednak, że jego system billingowy potrafi je prawidłowo rozliczyć jak połączenie wykonane z kraju gdy jesteśmy za granicą. Podobne kwiatki bywają zresztą przy WiFi Calling. Oczywiście, że można reklamować - ale w przeciwieństwie do WiFi Calling, żaden regulamin szczegółowo rozliczania przekierowań nie opisuje.
Teoria jedno, a praktyka drugie - oczywiście, że przekierowanie jest ustawiane u operatora macierzystego, nie oznacza to jednak, że jego system billingowy potrafi je prawidłowo rozliczyć jak połączenie wykonane z kraju gdy jesteśmy za granicą. Podobne kwiatki bywają zresztą przy WiFi Calling. Oczywiście, że można reklamować - ale w przeciwieństwie do WiFi Calling, żaden regulamin szczegółowo rozliczania przekierowań nie opisuje.