DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 102 z 103
  • 1
  • 99
  • 100
  • 101
  • 102
  • 103
 #1175426  autor: KC-KARLOS
 22 lip 2024, 16:57
aleksanderharaburda: od wielu lat ICCID kart Lyca jest o początku 894809, wykorzystując ustawienia sieciowe Plusa defacto jako roaming tej sieci, bez usług IMS, stąd bardzo zalecam uruchomienie włączenie transmisję danych w roamingu - również na kartach eSIM.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1175427  autor: aleksanderharaburda
 22 lip 2024, 17:04
@Remington ach rozumiem, dzięki za info, bo dalej bym myślał, że ten kod został odczytany dla karty SIM. Oczywiście numer karty informuje, że to Lyca - 894809... Wciąż zastanawia mnie, z czego wynikają te rozbieżności co do nazewnictwa w speedteście, jak i ustawieniach sieci komórkowej. Po sprawdzeniu szczegółów mojego adresu IP każda strona pokazuje inaczej, jedna identyfikuje dostawcę usług internetowych [ISP] jako Polkomtel Sp. z o.o. a druga jako Lycatel.

@KC-KARLOS dzięki za cenną uwagę - zrobię tak, jak mówisz (zawsze miałem wyłączoną, teoretycznie na iPhonie nie trzeba mieć jej uruchomionej, ale za to w przypadku Androida najczęściej jest to koniecznością).
 #1175428  autor: KC-KARLOS
 22 lip 2024, 17:16
aleksanderharaburda: kilka postów temu (podstrona 100 i 101) opisywałem działanie eSIM Lyca, która zachowywała się jakby przebywała w roamingu międzynarodowym - to już coś sugeruje.
Coś podobnego było na kartach aero2, lecz Plusa traktują obecnie jako sieć macierzystą, pomimo innego kodu MCC.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1175429  autor: Window
 22 lip 2024, 19:02
Mi przy teheringu na laptopie zamiast LycaMobile rozgłaszało to jako Plus.
 #1175479  autor: aleksanderharaburda
 23 lip 2024, 16:20
Widzę, że tego tematu tutaj nikt nie poruszał, więc napiszę - może komuś się przyda. Od wejścia Wirtualnej Asystentki LIA w czacie Lyca Mobile (na ich stronie) dostaliśmy możliwość samoobsługi - działa (działała? - teraz mają awarię) naprawdę wzorowo, bez zająknięcia - jak na ich standardy oczywiście.

Na co pozwala nam Wirtualna Asystentka LIA:
★Blokada/Odblokowanie Karty SIM
★Wymiana Karty SIM/eSIM
(kiedyś ta opcja była dostępna w panelu klienta, ale nie działała od początku i ją wyłączyli)
★Odświeżenie profilu Karty SIM

i kilka innych raczej mniej przydatnych rzeczy.

(wcześniej te czynności było można wykonać tylko z poziomu infolinii/czatu z konsultantem, a działało to różnie... Sposób weryfikacji przez LIE też jest bardzo sensowny, zadaje dużo pytań, aby się upewnić czy na pewno operację na swoim numerze wykonuje jego właściciel, w niektórych przypadkach prosi o kod autoryzacyjny).

Dzisiaj chciałem dokonać wymiany karty SIM przez Wirtualną Asystentkę LIE i po wybraniu opcji wymiany karty SIM połączyło mnie z konsultantem, który niewiele co wiedział i kazał dzwonić na infolinię, bo coś najwidoczniej się zmieniło.

❗AWARIA W LYCE❗
Zadzwoniłem na infolinię, odebrał bardzo miły gość, rozmowę pociągnął dosyć profesjonalnie - tak wiem, odwrotność tego, co oferuje ta sieć swoim całokształtem (bez wschodniego akcentu, kiedyś jak dzwoniłem, to konsultanci ledwo po polsku mówili). Oznajmił mi, że SIM swap nie działa przez asystentkę, bo mają awarię i nawet przez infolinię przenoszenie numerów ze starych kart SIM na nowe karty SIM zajmują im do 4 dni. Zaryzykowałem i przeniosłem numer przez infolinię, z nadzieją, że nic nie zepsują.
 #1175656  autor: aleksanderharaburda
 25 lip 2024, 21:42
kamil4862 pisze:
13 maja 2024, 14:20
Czy w Lyca dostępne są powiadomienia o próbie połączenia przy wyłączonym telefonie?
Tak przychodzą powiadomienia, że była próba połączenia, gdy mamy wyłączony telefon:
Obrazek
(Na karcie eSIM miałem ustawiony język angielski. Nie wiem, czy działają też w przypadku gdy naszym wyborem jest język polski, bo przy ustawionym języku polskim nigdy tego nie uświadczyłem).
KC-KARLOS pisze:
13 maja 2024, 14:29
kamil4862: nie ma takiej usługi - również przy aktywnej poczcie głosowej. Przychodzą tylko smsy gdy ktoś się Tobie nagra na pocztę, bez informacji o numerze, kto ją nagrał.
Najwyraźniej jest, ale bardzo prawdopodobne, że tylko w przypadku gdy ustawionym językiem na karcie SIM jest język angielski, bo mając wybrany język polski, nigdy tego nie uświadczyłem.

Ps. dokonali mi tego SIM swapu, poszło im to całkiem sprawnie, bo ich „problemy techniczne” najczęściej oznaczają większe kłopoty, a tutaj bez problemu, oczywiście na nowej karcie eSIM załadowali mi swoje ustawienia - język angielski na karcie eSIM, panel klienta przestawiony na język angielski, ponownie włączyli pocztę głosową, ale już przestawiłem po swojemu, pewnie jak robi to zagraniczna obsługa, to te ustawienia są ładowane domyślnie.
Obrazek
 #1175657  autor: KC-KARLOS
 25 lip 2024, 21:49
aleksanderharaburda: zgodzę się, po ustawieniu jęz. ang. mamy więcej funkcji, nawet przy automacie pod numerem 321.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1175885  autor: kamil4862
 28 lip 2024, 11:01
KC-KARLOS pisze:
25 lip 2024, 21:49
aleksanderharaburda: zgodzę się, po ustawieniu jęz. ang. mamy więcej funkcji, nawet przy automacie pod numerem 321.
Jakie?

Obrazek
 #1175886  autor: KC-KARLOS
 28 lip 2024, 11:13
kamil4862: podaje dokładny stan konta - środki główne, promocyjne i ich ważność, ważność pakietów, ważność konta. Są tam jeszcze 2 funkcje w IVR, ale po ich wybraniu po angielsku mówi, że wcisnęliśmy niepoprawny klawisz lub jest cisza (jakby te funkcje nie były w Polsce dostępne).
Z kolei nr do BOK jest w jęz. polskim (nagrane komunikaty).

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1176102  autor: aleksanderharaburda
 31 lip 2024, 02:38
Niezły cyrk... W piątek złożyłem wniosek MNP, o przeniesienie numeru z Lycy do sieci Mobile Vikings, po kilku godzinach dostałem SMS-a (od Vikingów), że numer zostanie przeniesiony 30.07.2024. Numer przenosi się we wskazanym terminie, o 2:06 (w nocy) zostaje aktywowany u Vikingów. Rano patrzę, zasięg na karcie z Lycy nie zniknął - wybrałem na chwilę tryb samolotowy - on/off, ale zasięg dalej miałem, wybieram *132# no pokazuje numer, który jest już oficjalnie w MV, połączenia/SMS-y wychodzące też działają na karcie z Lycy i identyfikują się numerem, którego już u nich nie powinno być, internet dalej działa, panel klienta tak samo dalej aktywny, z aplikacji też nie wylogowało. Oczywiście połączenia/SMS-y przychodzące trafiają prawidłowo na numer w Mobile Vikings, na stronie UKE numer też jest w MV. Wygląda na to, że mogę wykonywać połączenia/SMS-y wychodzące mając ten sam numer w MV i Lyce jednocześnie. Minęły ponad 24 godziny od przeniesienia numeru do MV, a karta SIM w Lyce dalej jest aktywna, identyfikuje się wciąż numerem, który jest już w MV, niezły mają syf w tych swoich systemach. Sprawę oczywiście zgłosiłem do Help Desku Lycy (ciekawe czy coś z tym zrobią).

Aktywny panel klienta 22h od przeniesienia numeru do MV:
Obrazek
Wysłany SMS aktywujący iMessage i FaceTime 7h od przeniesienia numeru do MV:
Obrazek
Na stronie UKE numer oficjalnie u Vikingów:
Obrazek

Podsumowując: Dobrze, że główny numer zabrałem od nich do nju mobile (submarka sieci Orange), bo ta sieć ma problemy wieku dziecięcego, za dużo błędów, bezsensownych procedur, żeby móc poważnie traktować tego „operatora”.
 #1176127  autor: KC-KARLOS
 31 lip 2024, 11:14
Od zawsze i będę to przypominał, że Lyca to słaba sieć i kto powierzy im swój główny numer, postępuje na swoje ryzyko. Jako drugi numer - jak najbardziej, aby sprawdzić, jaka z nich "padaka". Zawsze to się sprawdza - tania sieć = kiepska jakość techniczna i obsługowa. Fajnie, że kolejna osoba się o tym przekonała.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1178102  autor: Expat
 27 sie 2024, 13:09
Skusiłem się na promocję 9600GB i kupiłem dedykowaną kartę, później cyrk z aktywacją na poczcie i wreszcie czas na testy łącza. Jak ktoś ma dobry dostęp do BTS Plusa z 5G to będzie zadowolony, poza tym tragedia. Nie zauważyłem żadnych lejków itp. natomiast ja rezygnuję z korzystania, bo przedłużanie konta nie działa. Dodałem kartę wirtualną aby system sam przedłużał ważność konta przez doładowanie 35 złotych no i 24 sierpnia system mnie obciążył, pieniądze do Lyca wpłynęły ale chyba zaksięgowały się im dopiero w poniedziałek, przez co promocja 9600GB przestała być aktywna xD Na infolinii kazali mi się wysmyczkować, napisałem reklamację mailem bo w zasadzie powinni mi zwrócić te 35 złotych bo zgodziłem się na obciążanie pod warunkiem korzystania z promocji a nie na zasadach ogólnych. Obecnie stan konta mam 0 złotych, w historii widać to obciążenie z 24 sierpnia na 35 złotych ale pakiet mam standardowy. Reasumując kończę krótką przygodę z tą śmieszną siecią bez żalu. Pozdrawiam.
 #1178105  autor: KC-KARLOS
 27 sie 2024, 13:16
Expat: nie zapomnij w My LycaMobile usunąć karty, aby znów nie było obciążeń.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1180034  autor: patrix-83
 26 wrz 2024, 16:14
W Lycamobile PL występuje ostatnio dziwna przypadłość w LTE i 5G - prędkość internetu jest zablokowana do max 100 Mb/s i dalej nie pójdzie pomimo że karta Plusa pozwala w tej samej lokalizacji na 200-300 Mb/s. Widoczne jest siłowe ograniczenie prędkości na kartach Lyca bo prędkość chciałaby pójść wyżej w speedtest ale momentalnie zatrzymuje się na 99Mb/s i dalej ani rusz.

Poszło zgłoszenie techniczne w Lyca i czekam.

Czy ktos z Was też tak ma czy tylko ja???
 #1180040  autor: maniek357
 26 wrz 2024, 16:47
Ja tak miałem już jakieś 2 lata temu. Nie wiem wg jakiego klucza nakładają te ograniczenia - jak wtedy pisałem o tym na forum, to inni nie potwierdzali. Może zależy od regionu ? Obciążenia sieci na danym obszarze ? W każdym razie w Białymstoku lejek 100 Mbps w Lyca widziałem już w 2022 roku.

Ich odpowiedź na zgłoszenie wyglądała wtedy tak:
Informujemy, iż nie posiadamy informacji o ograniczeniach prędkości Internetu. Jednakże 100Mb/s nie jest niską prędkością przesyłu danych. Należy również pamiętać, iż karty sieci Plus posiadają priorytet w w kwestii prędkości połączenia internetowego.
 #1180041  autor: aleksanderharaburda
 26 wrz 2024, 17:07
@patrix-83: ta kwestia już była poruszana na forum (podstrona 95). Sztucznie ograniczana prędkość internetu występuje w Lyce już od dłuższego czasu. Pierwszy wpis w tej sprawie pojawił się 1 stycznia 2023 roku:
maniek357 pisze:
01 sty 2023, 13:20
Testuję LycaMobile - pakiet S. Wszystkie speedtesty "dokręcają się" do 95-99 Mbps i koniec. Jakby 100 Mbps było barierą nie do przekroczenia. Lokalizacja Białystok - sprawdzone na przynajmniej kilku stacjach. Ktoś zaobserwował coś podobnego ?
Pojawiło się też kilka głosów na tej podstronie (95), że mają identyczny problem w Zamościu i Warszawie. Osobiście mam taką samą sytuację - max 99 Mb/s od prawie dwóch lat, w każdej lokalizacji na terenie naszego kraju gdzie Plus w tych miejscach miał osiągi po 200-300 Mb/s. Na którejś z podstron przewinęło mi się, że jeden z użytkowników przeniósł numer z Lycy na chwilę do innej sieci i po kilku dniach wrócił - ograniczenie prędkości zniknęło. Jakiś czas temu zrobiłem ten sam myk - nie działa, wciąż mam ograniczenie prędkości, a całe konto zostało przywrócone do stanu sprzed zabrania numeru do konkurencji.

Są tylko dwie opcje rozpatrzenia Twojego zgłoszenia przez Lyce:
1) Zdawkowa bezsensowna odpowiedź, totalny bełkot.
2) Rozwiązaliśmy Twój problem (nic nie zrobili i dalej nic nie działa).

Jest dobrze jak działa, jak przestaje, to musisz sobie jakoś sam z tym poradzić...
 #1180098  autor: kamil4862
 27 wrz 2024, 12:17
Jak wcześniej pisałem u mnie też występowało ograniczenie. Po przeniesieniu numeru do innej sieci i powrót do Lyca kagańca już nie mam.

Obrazek
 #1180107  autor: patrix-83
 27 wrz 2024, 15:31
No i właśnie w związku z tym co piszecie zrobiłem zgłoszenie techniczne gdzie po odpowiedź musiałem dzwonić sam do BOK Lyca bo nie raczyli nawet odpisać ze je zamknęli. Konsultant nawet nie mógł za bardzo odczytać odpowiedzi bo to był częściowy bełkot po angielsku i mniej więcej brzmiało to tak że mam się wypchać i że to jest ok albo zrobić screeny i wysłać im.

W związku z powyższym zgłoszeniem opisałem skargę do UKE i wyslalem szczegółowo opis sytuacji jaka ma miejsce w Lycamobile PL z systemowym przycinaniem prędkości wraz z dodaniem screenów ze speedtesta oraz dodałem numer zgłoszenia na ktory odpowiedziano kpiac z problemu i do tego jeszcze częściowo po angielsku gdzie to jest Lycamobile Polska i świadczy usługi w Polsce a nie w jakiejś dziurze.

Podziele się odpowiedzią UKE jak już ten organ ja rozpatrzy.
  • Strona 102 z 103
  • 1
  • 99
  • 100
  • 101
  • 102
  • 103
  • 1
  • 99
  • 100
  • 101
  • 102
  • 103