Mobile Vikings poleciało po całości z interpretacją PKE. Mam dwa numery "leżaki", z których kiedyś korzystałem intensywnie, a teraz służą tylko do odbierania połączeń.
Wraz z wprowadzeniem PKE, Mobile Vikings wycofało ofertę "Standard", czyli jedyną ofertę w której do tej pory nie wykupowało się pakietu no-limit. Teraz nie można jej już doładować i trzeba przejść na nową ofertę (no-limitową). Uznałem że w związku z tym zabiorę te numeru do innej sieci, gdzie jest RWK minimalnym kosztem. MV postanowiło że rozdzieli środki doładowań na "Środki pre-paid" i "Środki oferty promocyjnej Standard". Na jednym z numerów do "oferty promocyjnej" trafiło mi 100% środków (ok. 160 zł), a na drugim numerze koło 80% (ok. 100 zł do zwykłych środków i 430 zł do środków "promocyjnych"). Środki promocyjne były w rzeczywistości normalnymi doładowaniami dokonywanymi przez ich stronę i wtedy nie było informacji że to jest jakaś kwota "promocyjna".
Sam regulamin oferty owszem, opisuje "Standard" jako "ofertę promocyjną", ale u nich każda dostępna oferta jest "promocyjna" i nie da się w żaden sposób przedłużyć ważności połączeń wychodzących nie korzystając z "promocji".
Będzie skarga do UKE i UOKiK.
Wraz z wprowadzeniem PKE, Mobile Vikings wycofało ofertę "Standard", czyli jedyną ofertę w której do tej pory nie wykupowało się pakietu no-limit. Teraz nie można jej już doładować i trzeba przejść na nową ofertę (no-limitową). Uznałem że w związku z tym zabiorę te numeru do innej sieci, gdzie jest RWK minimalnym kosztem. MV postanowiło że rozdzieli środki doładowań na "Środki pre-paid" i "Środki oferty promocyjnej Standard". Na jednym z numerów do "oferty promocyjnej" trafiło mi 100% środków (ok. 160 zł), a na drugim numerze koło 80% (ok. 100 zł do zwykłych środków i 430 zł do środków "promocyjnych"). Środki promocyjne były w rzeczywistości normalnymi doładowaniami dokonywanymi przez ich stronę i wtedy nie było informacji że to jest jakaś kwota "promocyjna".
Sam regulamin oferty owszem, opisuje "Standard" jako "ofertę promocyjną", ale u nich każda dostępna oferta jest "promocyjna" i nie da się w żaden sposób przedłużyć ważności połączeń wychodzących nie korzystając z "promocji".
Będzie skarga do UKE i UOKiK.