DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 52 z 171
  • 1
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 171

 #513660  autor: kamil1221
 06 lis 2011, 10:13
Zawsze dostawało się numer tymczasowy. Jedyna różnica jest taka, że kiedyś numer był już przypisany do karty SIM. Teraz wystarczy pusta SIM z HLR 12 i z systemu pobiera się na jej podstawie numer tymczasowy.

 #513663  autor: arek.85
 06 lis 2011, 10:30
na starcie ma ogólnie dają 1 rok ważności na wychodzące po przeniesieniu numeru ale wiadomo sms odpowiedni i konto 2 lata ważne :)

 #513666  autor: Marcin S
 06 lis 2011, 10:44
Przenosiłem się 2 tyg temu i nic nie płaciłem, a dostałem owe 10 zł na karcie.

 #513758  autor: osachorzow
 06 lis 2011, 17:41
Szczęściarze... ja od miesiąca próbuję przenieść numery do orange ;) byłem wczoraj w salonie i nie było konsultantki z którą to załatwiałem więc nikt inny nie potrafił mi powiedzieć co się dzieje. Chciałem dodatkowo przenieść w tym dniu inny numer który jest i zawsze był w P4... i znów nie udało się stworzyć konta... kosmos jakiś... Pani zasugerowała żebym wpadał w tygodniu i spróbował namierzyć osobę z którą rozmawiałem bo może jednak już są konta do tych numerów i może ona będzie potrafiła... i jak już z tym sobie poradzą to może uda się stworzyć nowe konto dla kolejnego numeru... a jak nie to znów napiszą do centrali i może na EURO2012 będę u nich ;)

Chyba już nie mam na to siły. Skoro Orange nie potrafi od ręki przenieść numeru z numeracji innego operatora to chyba po przeniesieniu może być tylko gorzej. Oczywiście znów Pani poinformowała, że starter jest płatny 10zł, a na moją sugestię, że jednak karta jest za darmo Pani spytała koleżanki czy mam rację - po potwierdzeniu wkurzona skwitowała: to czemu ja tego nie wiem? pozostało mi się uśmiechnąć, bo chyba nie chciałaby abym jej odpowiedział na to pytanie ;)

Nieco zawiedziony podejściem Orange odwiedziłem sklep firmowy T-Mobile i zgłosiłem chęć przeniesienia numeru do taktaka... okazało się, że na prepaida można przenieść tylko w salonie albo sklepie firmowy... niefranczyzowym... a ja do takiego trafiłem. Ale jakbym chciał abonament.. to oczywiście można przenieść u nich... więc albo mają ciśnienie na abonamenty i zniechęcają klienta do taktaka, albo franczyzobiorcy nic nie mają z taktaków i zwyczajnie nie chce im się tego robić więc metoda na 'niedasięikoniec' dla nich najwygodniejsza ;)

Po tej wycieczce mam wrażenie, że z MNP cofnęliśmy się do XIX wieku... niby można przenieść w jeden dzień... po warunkiem, że uda się wystartować z procesem, co - jak się okazało - nie jest takie proste...

 #513766  autor: kerim36
 06 lis 2011, 17:53
osachorzow,
wspolczuje
szwagier ma ten sam problem i jemu sie juz odechcialo

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #513793  autor: knopers
 06 lis 2011, 20:38
Ja miałem 2 tygodnie temu przenieść z fresza nr który był kiedyś w orange i w mijającym tygodniu trafiłem wreszcie do punktu orange w moim mieście i się okazało, że oni nie mają kart do MNP do prepaida i muszę się udać do salonu firmowego, który najbliższy jest w Pile. W tym tygodniu jak odnajdę wolny czas to pojadę po zajęciach do salonu i zobaczę co mi powiedzą. OT: teraz nie żałuję że przedłużyłem umowę w T, dobrze że nie przechodziłem na zwierzęce orange :)

Było: C55, 5510, MYX 6-2, V980, C75, 5210, 6510, 6230, 6230i, k550i, 6310i, N82, M8800 Pixon, d900i, Wave 723, Wave II, Lumia 920 i 930
+wiele na dłużej lub krócej

Jest: Samsung: Galaxy S7, Galaxy J3'16, Nokia: 6300

 #514026  autor: ukefake
 07 lis 2011, 22:17
osachorzow, złóz oficjalną reklamację do orange (na papierze, i niech ci dadzą kopię z pieczątką o przyjęciu), może to ich ruszy. A jeśli nie to pozostaje UKE

na jakiej podstawie orange ma startery mnp za free? przeszukalem regulaminy i nic takiego nie znalazłem.

ja planuje przeniesc numer, który pierwotnie pochodzi z mvno w orangu, a teraz jest w playu. Ciekawe ile czasu im to zajmie?

 #514043  autor: DanielR
 07 lis 2011, 22:53
ukefake pisze:na jakiej podstawie orange ma startery mnp za free? przeszukalem regulaminy i nic takiego nie znalazłem.
A na podstawie jakiego regulaminu należy za nie płacić?

Zapytam może tak.
Czy proces MNP w pre-paid jest bezpłatny?
Czy do skutecznego przeprowadzenia bezpłatnego procesu MNP w pre-paid niezbędny jest starter?

:wink:

 #514044  autor: osachorzow
 07 lis 2011, 22:54
ukefake, uprzedziłeś mnie o kilka minut ;) Na reklamacje szkoda mi czasu i nerwów bo przenoszę leżaki więc czy to trwa 1 czy 30 dni to mi w sumie obojętnie, byle było 2 lata leżakowania bez problemów(*) i pamiętania o doładowaniach ;)

Dziś dotarłem do salonu i udało mi się namierzyć panienkę z którą rozmawiałem miesiąc temu. Dokumenty były wygenerowane, ale ona zapomniała mi dać znać... no ja też jakoś specjalnie upierdliwy nie byłem bo wróciłem po miesiącu ;) No ale po kolei:

Panience udało się pchnąć procedurę przeniesienia dwóch numerów dziś chwilę przed 17.00. Po przyjściu do domu włączyłem SIM Play z numerem który nie był w orange i o dziwo sms, że przeniesienie wyznaczone na dziś! A więc wkładam kartę Orange i SIM loguje się do sieci, po chwili SMS, że nowy numer aktywny. Przełożyłem znów kartę P4 i nie zalogowała się już do sieci. Na karcie P4 numeru z numeracji orange sms, że przeniesienie również wyznaczone na dziś, więc wkładam kartę Orange i ta nie loguje się do sieci... karta P4 również: dzwoniąc pod ten numer nie ma żadnego sygnału tylko od razu koniec w ciszy. Jak do jutra samo się nie naprawi to będę musiał marudzić w Orange :/

Aha... dla numeru który był w orange dostałem nową kartę z HLRem pewnie takim jak pierwotna karta, dla numerów P4 karta z HLR 12. Wcześniej dla byłego numeru orange też mi dała z HLR12

Postanowiłem przenieść inne leżaki z numeracji P4 i znów trzeba wysłać do centrali bo "niedasięijuż". Przy okazji wyszło, że orange ma dwa problemy z przenoszeniem:
1. jeśli przenosi aktualny (lub były) klient to system głupieje i dokumenty przygotowuje centrala
2. jeśli numer był w orange to musi być SIM z właściwym HLRem.

Wniosek: najgorzej ma (były lub obecny) klient orange przenoszący numer który uciekł od Orange i wraca :)

Teraz czekam na kolejne dokumenty, ale tym razem mam numer do konsultantki więc jak ona zapomni to ja się przypomnę ;)

PS. Na tej aktywnej SIM jest 10zl, a panienka mówiła przecież że trzeba kupić starter za 10, żeby było 10 zł na koncie, a na tej SIM co mi daje to będzie całe 0 zł ;) Czyli jak zwykle mądrość forum górą :)

(*) nie dotyczy P4, które wyłączyło mi numer doładowany 1.06.2011, jeszcze nie napisałem reklamacji, ale ciekawe jak odzyskają numer z numeracji Ery?

[ Dodano: 2011-11-07, 22:58 ]
ukefake pisze:na jakiej podstawie orange ma startery mnp za free? przeszukalem regulaminy i nic takiego nie znalazłem.
Kod: Zaznacz cały
ile to kosztuje? 
9.    Za przeniesienie numeru z sieci innego operatora do sieci Orange Abonent nie ponosi żadnych opłat.
za http://www.orange.pl/binaries/PL/Binary ... 713154.pdf

 #514089  autor: ukefake
 08 lis 2011, 11:06
osachorzow, przeniesienie jako takie jest bezpłatne ale nadal szukam uregulowania kwestii kosztów nowej simki.

DanielR jeśli część salonów pobiera opłatę a cześć nie, to nie wiem jak im się to wszystko bilansuje. Poza tym, warto mieć podstawę do tego aby żądać bezpłatnego startera.
DanielR pisze:Czy proces MNP w pre-paid jest bezpłatny?
tak
DanielR pisze:Czy do skutecznego przeprowadzenia bezpłatnego procesu MNP w pre-paid niezbędny jest starter?
przeniesienie jest bezpłatne. Aby numer zaczął działać w sieci nowego operatora powinien być zapisany na karcie sim, którą wydaje biorca. (powinien - bo kiedyś mi się zdarzyło przy przenosinach era-plus, ze nie kupilem karty, ale dawca i tak wylaczyl numer a mimo to wlaczala sie poczta glosowa, z czego wnoszę że numer jednak się przeniósł)

 #514108  autor: DanielR
 08 lis 2011, 12:57
ukefake pisze:DanielR jeśli część salonów pobiera opłatę a cześć nie, to nie wiem jak im się to wszystko bilansuje. Poza tym, warto mieć podstawę do tego aby żądać bezpłatnego startera.
To, że cześć salonów tak robi, to już inna sprawa. Tylko niby czemu to ja mam szukać czegoś, czego w rzeczywistości nie ma? Jest mowa o bezpłatnym procesie MNP. Mnie to wystarcza.
Podobna śpiewka jest z samym miejscem przenosin. Możliwość przeniesienia ma w zasadzie każdy "Salon sprzedaży"
Kod: Zaznacz cały
(11) "Salon sprzedaży" - odpowiednio oznaczony punkt sprzedaży, zajmujący się sprzedażą usług telekomunikacyjnych świadczonych przez PTK Centertel, prowadzony przez PTK Centertel lub przez podmiot działający na zlecenie PTK Centertel prowadzący sprzedaż oferty, w ramach której realizowany jest proces przepuszczalności numerów.

Orange (wg. regulaminu MNP Orange - Regulamin przenoszenia przydzielonego numeru). A często odsyłają do salonów firmowych.

 #514109  autor: pawcio1978
 08 lis 2011, 13:01
DanielR:
a znasz pojęcie "spychologia". to właśnie uprawiają opy, bo klienci nie potrafią walczyć o swoje i tolerują takie zachowanie.

 #514112  autor: DanielR
 08 lis 2011, 13:07
pawcio1978 pisze:a znasz pojęcie "spychologia".
Uwierz mi znam. I to też znaczyłem. Zresztą wszyscy tu od jakiegoś czasu o tym piszemy. Co innego w regulaminie, a co innego w główkach ludzi w punktach obsługi. I o ile nie są tego świadomi, to jeszcze pół biedy, bo zawsze można "uświadomić". :wink: Znacznie gorzej, gdy (z różnych powodów) celowo wprowadzą w błąd i utrudniają życie.

 #514113  autor: pawcio1978
 08 lis 2011, 13:14
DanielR:
Podejrzewam, że specjalnie zatrudniani są w 90% konsultanci, którym nie można wytłumaczyć lub nie chcą znać przepisów/procedur.

A tu rodzynek:
Wprowadzającym w błąd działaniem może być w szczególności:

1) rozpowszechnianie nieprawdziwych informacji;

2) rozpowszechnianie prawdziwych informacji w sposób mogący wprowadzać w błąd;
 #514181  autor: pawel_m
 08 lis 2011, 16:54
witam,
ostatni zauważylem, że podczas przenoszenia numery w prepaid z Play do TakTak przeniesienie nastąpilo bardzo, bardzo szybko, tzn. wnisek zlozony w niedziel w południe, w pon rano (ok 9:00) play wyłaczył juz numer a takTak właczył numer około południa. Do tej pory myslałem, że odbywa sie to głównie w nocy ale ostatnio np. heyah aktywowało mi nowy numer ok 21:00 (tu akurat nie wiem kiedy play go wyłaczył).

Czy ktoś ma jakies info jak i kiedy to dokładnie to przenoszenia działa oraz może rowniez informację od którego operatora zwalniaja najszybciej numer a u którego najdłużej (mówimy ozywiście czały czaso o fercie na kartę i terminie przenoszenia w 1 dzień)

.

 #514197  autor: nemo2009
 08 lis 2011, 17:23
Najdłużej trwa przenoszenie do Orange,z innych sieci,pod warunkiem,że przenosiło się wcześniej inny numer(te same dane osobowe).Trwa kilka dni i kilka wizyt w salonach Orange.

"Nigdy nie dyskutuj z idiotą,najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu,a póżniej pokona doświadczeniem"

 #514206  autor: rogmaniek
 08 lis 2011, 17:49
osachorzow pisze:Wniosek: najgorzej ma (były lub obecny) klient orange przenoszący numer który uciekł od Orange i wraca :)
osachorzow, też mam dość prób powrotu do PTK Centertel. W czterech Salonach Orange nie potrafią przenieść numeru. Pojawia się jakiś błąd, już po podpisaniu dokumentów, z którym nie mogą sobie poradzić. Brak słów, że temu operatorowi nie zależy na powrocie Klientów do macierzystego operatora (biorąc pod uwagę prefiks), nawet gdy to znów pre-paid :smt009

O2 - We're better, connected!
O2 - See what you can do!
O2 - Together is better!

 #514213  autor: Maniek99
 08 lis 2011, 18:14
Z końcem listopada promocja na ważność konta się skończy, to może procedury dopracują.
Pewnie przy okazji połatają przelewy SMS i/lub zmienią regulaminy OFnK.

A puki co proponuje słać skargi na te nieporadne salony. Może przynajmniej tym, którzy sztucznie utrudniają ten proces po premiach pojadą.

 #514230  autor: osachorzow
 08 lis 2011, 19:57
rogmaniek, łączę się w bólu ;) Ja dziś nadal słyszę 'nie ma takiego numeru' dzwoniąc na numer który był kiedyś w orange. W BOK telefonicznym rano stwierdzili że konsultantka nie wysłała zlecenia podpięcia nowej karty (z właściwym HLRem) i dlatego mam głucho. Konsultantka po moim telefonie miała się tym zająć... oczywiście w słuchawce nadal cisza...

Jak już mi jutro nie włączą to napiszę reklamację, choć przyznam że straszenie mi się nie chce... no ale już przeginają :/ Nie ma doświadczenia z reklamacjami w orange, ale pewnie jest lepiej niż w P4, a ta wspaniała sieć wyłączyła mi numer z Ery doładowany w czerwcu.. i aż się boję tych głupich odpowiedzi w stylu: ten numer nigdy nie był w P4 :D Bo jak spytałem w salonie Play o ten numer to panienka stwierdziła że w systemie nie ma takiego numeru!

O to czy przyszły do panieki w orange papiery do przenosin kolejnych numerów aż bałem się zapytać ;) Dam jej czas do czwartku i będę ją męczył...

Eh... ciężkie jest życie aktywnego użytkownika (tfu abonenta ;) ) prepaidów... szczególnie w tak nie równej walce z systemami informatycznymi Orange i P4 ;)

 #514325  autor: ukefake
 09 lis 2011, 11:24
DanielR pisze:Jest mowa o bezpłatnym procesie MNP. Mnie to wystarcza.
pełna zgoda - sam proces przenoszenia jest bezpłatny. Natomiast ani PT ani rozporządzenie mnp nie regulują pozostałych kwestii logistycznych u biorcy, czyli kosztów nowej simki. Przykład: kiedyś w erze za nową simkę trzeba było zapłacić 20pln, teraz jest 0pln. W plusie od dawna płaci się 10+vat, w playu kiedyś płaciło się 9pln. Mimo tego, że wszyscy operatorzy dość elastycznie podchodzą do przestrzegania PT to ciężko mi sobie wyobrazić, że łamaliby prawo (w sprawie kosztów nowej karty sim) w tak jaskrawy i łatwy do namierzenia sposób. Wniosek z tego taki - koszty nowej karty sim ustala każdy operator wg swojego widzimisię.
  • Strona 52 z 171
  • 1
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 171
  • 1
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 171