DAJ CYNK
  • Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    :thumbup:
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
:thumbup:
Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
  • Strona 6 z 19
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 19
 #904391  autor: darekka
 09 sty 2017, 16:49
Od poczatku ostro promowali przedluzalnosc bonusow-dodatkowo w regulaminach zapisalu, ze promocje sie wzajemnie nie wykluczaja. Nie wprowadzili rowniez w sposob profesjonalny nowych regulaminow uniemozliwiajacych przedluzanie, z dnia na dzien wydumali, ze beda kasowac mimo skorzystania z innych promocji przedluzajach bonusy.
Przypominam rowniezo tresci pkt.7.3 omawiajacego znaczenie okreslenia "Rok waznosci konta" o czym znakomita wiekszosc beneficjentow bonusow za rejestracje zapomina( poczytajcie co pod tym haslem Play obiecal-co innego daje w praktyce, a ludzie sie ciesza). Ja zlozylem 9 reklamavji na ten walek i czekam do 30dni.

Sami napisali regulaminy i musza sie ich trzymac-jesli mi zniknie chocby 1zl. z bonusow tpo reklamacja i do UKE.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #904392  autor: rudymax
 09 sty 2017, 16:50
2 - PLAY od samego początku informował, że bonus jest tylko na 30 dni, a przedłużanie działało tylko wskutek błędu w systemach informatycznych.
Kolego @R.Mandano staraj się zamieszczać sprawdzone informacje. To co napisałeś to nieprawda. Własnie dlatego jest szum, że Play od samego początku informował o możliwości przedłużania bonusów i nawet podpowiadał jakimi sposobami można to robić. Wystarczy przeczytać trochę postów wstecz i skorzystać z zamieszczonych linków chociażby do wypowiedzi rzecznika prasowego Play. Poza tym zmieniając zasady gry, operator powinien zadbać, żeby pakiety za rejestrację nie łączyły się z innymi i podać sposób na sprawdzenie ich stanu. Konkurencja jakoś nie miała z tym problemu.
 #904421  autor: Dorotea
 09 sty 2017, 19:13
Dorotea pisze:Na oficjalnym forum unikają jak mogą odpowiedzi na nurtujące wiele osób pytania odnośnie kasacji bonusa: https://forumplay.pl/showthread.php/422 ... post394519
Play wysilił się na odpowiedź na oficjalnym forum: https://forumplay.pl/showthread.php/422 ... post394603

Jakże wymowne jest zakończenie i oczywiście zamknięcie wątków o bonusach: https://forumplay.pl/showthread.php/382 ... post394601

Dublowanie wątków/postów dotyczących tego tematu w dziale Pomoc Play będzie zamykane jako OT.
 #904423  autor: bolek2004
 09 sty 2017, 19:25
Dla mnie sprawa jest oczywista, możemy sobie tu popisać na forum czy play zrobił to zgodnie z regulaminem czy nie, ale dla mnie to woda na młyn. Nie mamy wpływu na to wszystko, tak jak choćby na politykę.
Sprawa wygląda tak że zmieniono regulamin i raczej na pewno każdy kto siedzi w bok wie jak już odpisywać na zgłoszenia/reklamacje. Widać dostali przykaz z góry i tak to jest. Na forum play piszący pod play4you też doskonale o tym wiedzą ale nikt oficjalnie się do tego nie przyzna. Będą tak zbywać do 01.02. gdy bonus zniknie, a wtedy sprawa rozejdzie się po kościach.
Pomijam już samą kłótnie odnośnie tego czy jest to zgodne z regulaminem, czy nie.
Jedyna opcja jeśli komuś zabrano bonusy to jak już wspomniano najpierw reklamacja w play, jeśli będzie nieskuteczna to uke. Kto się upomni to mu po interwencji uke pewnie bonusy przywrócą, tylko co z tego jak za miesiąc pewnie znowu bonus przepadnie więc trzeba by tak co miesiąc do uke pisać i upominać się o swoje, jak ktoś ma na to czas to niech tak robi.
 #904429  autor: abberline
 09 sty 2017, 19:59
Mi tam się to nawet podoba. Jeśli skasują nawet te bonusy z przed 17.11 to wykorzystam to co miałem kupione i z czystym kontem przejdę do Orange. Ostatnio w PLAY to już mnie trzymają jedynie bonusy i Stan Darmowy. Skończyło się korzystanie za pół darmo. Mimo wszystko fajnie było być w prepaid PLAY te prawie 6 lat. No ale zobaczymy jeszcze przy kolejnym przedłużeniu co będzie. ;)
 #904431  autor: Maniek99
 09 sty 2017, 20:07
Nawet jeżeli jakiś konsultant mówił/pisał, że da się przedłożyć bonus, to dzień później mogło to już nie być aktualne, tym bardziej że żaden regulamin o tym nie mówi.
Także jedyna opcja reklamacji jest dla osób, którzy stracili bonus maksymalnie 30dni po takiej wypowiedzi.

Ale zgadam się że sposób realizacji tego wdrożenia jest na małpę z brzytwą.
Rzecznik mógłby wspomnieć na blogu, że został ostatni dzień/weekend na przedłużenie, jak było z ZM, a tak będą mieli całą zgraję hejterów.
 #904436  autor: Gregrin
 09 sty 2017, 20:36
bolek2004 pisze:tylko co z tego jak za miesiąc pewnie znowu bonus przepadnie więc trzeba by tak co miesiąc do uke pisać i upominać się o swoje, jak ktoś ma na to czas to niech tak robi.
Nie wydaje mi się. Moim zdaniem zmienili coś w systemie co powoduje ze bonus za rejestracje jest przyznawany "w specjalny sposób". Gdy przywrócą go reklamacyjnie "ręcznie", chyba nie powinno go kasować po 30dniach.
Dorotea pisze:Bonusy stały się tematem tabu na oficjalnym forum Play: https://forumplay.pl/showthread.php/425 ... racj%C4%99

Niezły kabaret. A raczej wstydliwy temat.
Podjeli taka decyzje wiec wiedzieli z czym to się wiąże dlatego teraz wygaszają wszystkie ogniska niezadowolenia. Wszystko jest wkalkulowane a o PR trzeba dbać. Ich piaskownica ich zasady i zabawki.
 #904437  autor: bolek2004
 09 sty 2017, 20:51
Gregrin pisze:Nie wydaje mi się. Moim zdaniem zmienili coś w systemie co powoduje ze bonus za rejestracje jest przyznawany "w specjalny sposób". Gdy przywrócą go reklamacyjnie "ręcznie", chyba nie powinno go kasować po 30dniach.
Oby tak było, ale ktoś będzie to musiał potwierdzić w praktyce za jakiś czas.
 #904438  autor: Dorotea
 09 sty 2017, 20:55
Wygaszanie trwa. Jeden z użytkowników chciał zamieścić post napisany w spokojnym, kulturalnym tonie i też nie przeszło na forum Play:

Około połowy grudnia (nie pamiętam dokładnie kiedy) aktywowałem bonus za rejestrację i dostałem łącznie chyba 300zł.
Przed aktywacją tego bonusu miałem na koncie promocyjnym około 300zł uzbierane z kodów cola/fanta, pakietu 10zł za 5zł, rekompensat z bok, doładowań przez fb play.
W ostatnim dniu roku dodatkowo z kodów fanta/cola uzyskałem około 30-40zł. Wczoraj doładowałem przez fb konto kwotą 10zł uzyskując dodatkowo 1,50zł na konto promocyjne a dzisiaj uruchomilem pakiet 10zł za 5zł. Na dzień dzisiejszy sprawdzając na play24 lub kodem *101# otrzymuję informacje że posiadam na koncie promocyjnym ok 420zł ważne do dnia 8.02.2017.
Skoro bonus za rejestrację jest zabierany po 30 dniach od aktywacji to poproszę o informację:
1 - czy niepoprawna formą sprawdzania stanu bonusu (ważności i ilości środków promocyjnych) jest play24 lub kod *101# ? Czytając regulamin widzę tam właśnie taką formę sprawdzenia stanu bonusu. Poproszę o wskazanie prawidłowego regulaminu w celu spradzenia stanu bonusu.
2 - przed aktywacją bonusu za rejestrację posiadałem środki promocyjne uzyskane z tytułu kodów cola/fanta, pakietu 10zł za 5zł, rekompensat z bok, doładowań przez fb play. Około połowy grudnia do środków tych zostało dodane (pewnien nie jestem czy właśnie tyle, nie sądziłem że powinienem na to zwrócić uwagę) z tytułu bonusu za rejestrację chyba 300zł to jaka jest kolejność wykorzystanie przyznanych środków promocyjnych?
Do tej pory wszystkie środki promocyjne sumowały się i posiadały jedną, łączną ważność sprawdzaną na play24 czy też kodem *101#. O ile pamiętam to każdy z regulaminów: kody cola/fanta, doładowanie przez fb, pakiet 10zł za 5zł zawiera zapis "Bonus jest ważny przez 30 dni kalendarzowych od dnia jego przyznania." identyczny jak bonus za rejestrację. Skoro chcecie mi zabierać jakieś środki promocyjne z tytułu tego zapisu, a środki promocyjne można uzyskać z przynajmniej kilku żródeł to poproszę regulamin określający kolejność wykorzystanie środków promocyjnych.
3 - co mam sądzić o tej https://www.youtube.com/watch?v=43lFqj4 ... u.be&t=935 wypowiedzi oficjalnego przedstawiciela sieci Play, Rzecznika Prasowego Marcina Gruszki?
Kasowanie takich postów pod pretekstem OT i zamykanie wątków o bonusach jest zaprzeczeniem dbania o PR, robi się coraz większa rysa na wizerunku Play.

Kolejny wpis - trafiony, zatopiony: https://forumplay.pl/showthread.php/422 ... post394648
 #904624  autor: Marcel82
 11 sty 2017, 08:41
Ale cisza wczoraj na forum "Oferta prepaid i mix" :wink:
Pijecie w żałobie za bonusami? :mrgreen:
Pytanie z ciekawości: czy zawsze na forum play tak szybko przenosi się zamknięte wątki do archiwum czy tylko teraz zrobiono wyjątek?
 #904628  autor: abberline
 11 sty 2017, 09:17
Pewnie robią tak w sytuacjach kryzysowych. :D Piękne czyszczenie wczoraj zrobili. Ten wątek z odpowiedziami na pytania mogliby zostawić a tak sami się proszą o dublowanie wątków.
 #904644  autor: marek1990
 11 sty 2017, 10:53
Dzieci popłakały , że pozabierali bonusy, popisali maile do wszystkich świętych gimbaza wróciła do szkoły zabrali wszystkie bonusy :D to i nie ma kto pisać .Ciekawe kiedy operatorzy zaczną weryfikować zarejestrowane karty kupione na allegro porejestrowane na inne osoby aby zweryfikować czy to ta osoba i wtedy zacznie się płacz jak zablokują karty i jeszcze na policji sprawa będzie mieć finał za kradzież tożsamości. Moje dziecko też tak czasami myśli że internet to kopalnia wiedzy i wszyscy mają rację tylko nie dorośli ale życie weryfikuje takie podejście do wszystkiego.
 #904648  autor: Marcel82
 11 sty 2017, 11:03
marek1990 pisze:Dzieci popłakały , że pozabierali bonusy, popisali maile do wszystkich świętych gimbaza wróciła do szkoły zabrali wszystkie bonusy :D to i nie ma kto pisać .
Zarejestrowałeś się tylko po to, żeby to napisać?
Myślę, że nie mogłeś strzelić gorzej z wiekiem, ale to tylko moja opinia.
marek1990 pisze:Ciekawe kiedy operatorzy zaczną weryfikować zarejestrowane karty kupione na allegro porejestrowane na inne osoby aby zweryfikować czy to ta osoba i wtedy zacznie się płacz jak zablokują karty i jeszcze na policji sprawa będzie mieć finał za kradzież tożsamości.
A jak mają to operatorzy robić? Dzwonić do każdego i mówić: proszę podać PESEL albo wyłączymy numer? Wg mnie tylko policja się tym zajmie i to po jakimś przestępstwie a tak to nic z tym nie zrobią. Dla operatora 1000 kart na jeden PESEL to powód do dumy w statystykach a nie podejrzana sprawa :wink:
marek1990 pisze:Moje dziecko też tak czasami myśli że internet to kopalnia wiedzy i wszyscy mają rację tylko nie dorośli ale życie weryfikuje takie podejście do wszystkiego.
100% racji niestety
 #904661  autor: bobiwr
 11 sty 2017, 12:04
marek1990 pisze:Ciekawe kiedy operatorzy zaczną weryfikować zarejestrowane karty kupione na allegro porejestrowane na inne osoby aby zweryfikować czy to ta osoba i wtedy zacznie się płacz jak zablokują karty i jeszcze na policji sprawa będzie mieć finał za kradzież tożsamości.
Tylko po co / dlaczego operator ma to robić? Kto / co zakazuje mi używać numeru zarejestrowanego na kogoś innego? Generujesz jakieś dziwne teorie spiskowe. Po co?
marek1990 pisze:Moje dziecko też tak czasami myśli że internet to kopalnia wiedzy i wszyscy mają rację tylko nie dorośli ale życie weryfikuje takie podejście do wszystkiego.
Pogratulować myślącego potomka. Każdy rodzić też "za młodu" miał okres buntu i negacji... I co? Wyrośliśmy z tego. Tylko co dzieci do tego wszystkiego (tematu rozmowy) mają?
A może jednak? No tak! Play zachował się jak dziecko. Wykasował niezręczne posty i uważa że nic się nie stało! I jest cacy? A wystarczyło powiedzieć wprost - Promocja kosztowała nas za dużo (czytaj straciliśmy więcej niż myśleliśmy) i kończymy z nieformalną prolongatą bonusów z dniem 17.12.16 Proste ale trzeba już nosić długie spodnie.
 #904664  autor: Przemix
 11 sty 2017, 12:38
marek1990 pisze:ciekawe kiedy operatorzy zaczną weryfikować zarejestrowane karty kupione na allegro porejestrowane na inne osoby aby zweryfikować czy to ta osoba i wtedy zacznie się płacz jak zablokują karty i jeszcze na policji sprawa będzie mieć finał za kradzież tożsamości.
klienci sami się będą weryfikować jak będzie trzeba wymienić kartę sim w salonie, i będzie zdziwienie. Albo jak sprzedawca takich kart wyrobi sobie duplikaty i oryginały przestaną działać, by ponownie sprzedać karty tym samym osobom xd
 #904667  autor: garfield-
 11 sty 2017, 13:01
hm, a to nie będzie tak, że gość zarejestruje na siebie, a później wyrejestruje do sprzedaży. Powinni chyba zawiesić wtedy działanie usług, do momentu ponownej rejestracji.

chyba jakąś procedure na wyrejestrowania przewidzieli bez "uwalania" numeru ... ?
 #904671  autor: darekka
 11 sty 2017, 13:07
Dziś zaczęły spływać odpowiedzi na moje reklamacje dotyczącego zmiany dat ważności poł.wych. w ramach Bonusów za rejestrację(dali 365dni od aktywacji bonusów zamiast dodać 365dni do daty obecnej ich ważności zgodnie z pokt.7.3).
W odpowiedziach informują,iż bonus aktywuje się w ciągu 24godz. od zlecenia i od tego momentu otrzymujemy RWK(nie zaś jak mówi pkt.7.3 od daty obecnej ważności poł.wych.). Aby było śmieszniej to ja nie widzę podstaw do takiej interpretacji, gdyż pkt.7.3 objaśnia pojęcie "Rok ważności konta" jako WYDŁUŻENIA(nie zmiana na 365dni) o 365dni. Niby swoje twierdzą ale 30zł. na promocyjne konto ważne 30dni proponują.
Oczywiście dziś otrzymali moje stanowisko w tej materii(3dyszki mogą sobie schować)w, którym domagam się pełnego spełnienia wszystkich zapisanych warunków promocji(w szczególności dodania 365dni do daty ważności poł.wych SPRZED aktywacji bonusów) oraz rekomensaty. Domagam się również ciągłości korespondencji. Poinformowałem ich również, że jeśli nie spełnią wszystkich zapisanych regulaminem warunków sprawę z komletem dokumentacji przekażę do UKE celem zbadania i interwnjowania w przypadku jawnego łamania praw klienta.
Telefonicznie również proponowali te 3dyszki i upierali się przy tym stanowisku, dodatkowo w odpowiedziach poinformowali mnie, że Regulamin ma być poprawiony w ciągu tygodnia(odpisałem im w odpowiedzi na wynik reklamacji, że wszelkie zmiany mieć będą zastosowanie wyłącznie do bonusów aktywowanych po tej dacie).

Podsumowując jeśli nie dopnę swego w 9przypadkach to odeślę wszystko do UKE i niech się operator tam gimnastykuje chcąc wyjaśnić, że to co napisali nie jest wiążące. :lol:

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #904676  autor: bolek2004
 11 sty 2017, 14:07
garfield- pisze:chyba jakąś procedure na wyrejestrowania przewidzieli bez "uwalania" numeru ... ?
Nie wiem jak w innych sieciach, ale w play nie przewidzieli możliwości wyrejestrowania numeru, po prostu nie da się.
Tak właśnie będzie z tymi kartami zarejestrowanymi na kogoś innego, ktoś zgubi telefon z nr, ktoś inny będzie potrzebował wymienić kartę sim i wtedy te numery wrócą za jakiś czas do puli.
  • Strona 6 z 19
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 19
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 19