Po zrobieniu kolejnego zgłoszenia na Play24 zadzwoniła pani konsultantka, która stwierdziła, że faktycznie konsultant wprowadził mnie w błąd z tym, że muszę przejść pierw do Play - podobno system mu nie dawał opcji zmiany taryfy, bo mam najstarszą z taryf RedBulla.
Jako niewierny Tomasz zadzwoniłem do Faktu ponownie, trafiłem na innego konsultanta i co? I 40 sekund później udało się wydać dyspozycję przeniesienia numeru bez problemu
Między północą a 1 nad ranem będe w Fakcie
reboot pisze:Czyli jak rozumiem RBM 7 to jest "RBM 7 MNP", a wśród ofert Red Bulla
http://www.redbullmobile.pl/obsluga-klienta/regulaminy/ odpowiada to "Red Bull MOBILE na kartę 9 zł" ?
Czyli 500 MB po doładowaniu za 50 zł (zarówno MB, jak i konto ważne 150 dni), a do tego możliwość włączenia nielimitowanego LTE i stanu darmowego?
Tak.