DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 59 z 432
  • 1
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60
  • 61
  • 432
 #819824  autor: reboot
 28 sie 2015, 13:54
Jak rozumiem wszystko
cyanoone pisze:Ja miałem oprócz Energy tylko RBM 1 (pani mówiła na to RBM 7).
Czyli jak rozumiem RBM 7 to jest "RBM 7 MNP", a wśród ofert Red Bulla http://www.redbullmobile.pl/obsluga-klienta/regulaminy/ odpowiada to "Red Bull MOBILE na kartę 9 zł" ?

Czyli 500 MB po doładowaniu za 50 zł (zarówno MB, jak i konto ważne 150 dni), a do tego możliwość włączenia nielimitowanego LTE i stanu darmowego?

WKS
 #819828  autor: Rysiob
 28 sie 2015, 14:00
Po zrobieniu kolejnego zgłoszenia na Play24 zadzwoniła pani konsultantka, która stwierdziła, że faktycznie konsultant wprowadził mnie w błąd z tym, że muszę przejść pierw do Play - podobno system mu nie dawał opcji zmiany taryfy, bo mam najstarszą z taryf RedBulla.

Jako niewierny Tomasz zadzwoniłem do Faktu ponownie, trafiłem na innego konsultanta i co? I 40 sekund później udało się wydać dyspozycję przeniesienia numeru bez problemu :) Między północą a 1 nad ranem będe w Fakcie :)
reboot pisze:Czyli jak rozumiem RBM 7 to jest "RBM 7 MNP", a wśród ofert Red Bulla http://www.redbullmobile.pl/obsluga-klienta/regulaminy/ odpowiada to "Red Bull MOBILE na kartę 9 zł" ?

Czyli 500 MB po doładowaniu za 50 zł (zarówno MB, jak i konto ważne 150 dni), a do tego możliwość włączenia nielimitowanego LTE i stanu darmowego?
Tak.
 #819832  autor: Gregrin
 28 sie 2015, 14:10
I jako ze nie jesteśmy w temacie o RBM i nie było to tu wspominane dodam ze można sobie włączyć pakiet 10GB za 10zl. Doda się on do tych 500MB i zapewni spory bufor w przypadku gdy zgubimy LTE.

A co do trafiania na innych konsultantów to oni korzystają z rożnych systemów ze jedni nie umią a u drugich nie ma problemu ??
 #819838  autor: Rysiob
 28 sie 2015, 14:21
Gregrin pisze:A co do trafiania na innych konsultantów to oni korzystają z rożnych systemów ze jedni nie umią a u drugich nie ma problemu ??
Zapewne to kwestia i systemu, i człowieka. Systemu - bo czasem coś zawiśnie i trzeba odświeżyć, żeby jakieś opcje się pojawiły/odblokowały. Człowieka - bo niestety czasem trafi się na osobę świeżą, która nie kojarzy jeszcze wszystkich możliwości,opcji, konfiguracji w systemie.
 #819852  autor: Daawid1993
 28 sie 2015, 14:59
Gregrin pisze: A co do trafiania na innych konsultantów to oni korzystają z rożnych systemów ze jedni nie umią a u drugich nie ma problemu ??
Kiedyś się pytałem o to jednego z konsultantów FAKT. Powiedział że mają napływ nowych pracowników i nie wszyscy mają przydzielone uprawnienia żeby zmieniać/włączać usługi.
 #819861  autor: Rosolak
 28 sie 2015, 15:31
Melonito, numer nie musi być zarejestrowany. Zweryfikują poprzez pytania o saldo konta, PUK itd.

W związku z przejściem na abonament, kończę zabawę w testowanie prepaidów i regularnym udzielaniem się na forum. Będę czasem zaglądał.
Życzę wszystkim pełnego zasięgu :-) R.
 #819879  autor: pipawolowa
 28 sie 2015, 16:16
Drodzy Panowie :) Czy w fakt mobile działają doładowania dzięki fanty/sprite ktoś testował?

"Fantazja jest ważniejsza od wiedzy." A Einstein
 #819910  autor: reboot
 28 sie 2015, 18:56
MELONITO pisze:Czy jeśli chce migrować z RBM do Fakt Mobile to numer musi być zarejestrowany ?
Dzisiaj sprawdzone, spytano mnie czy w ciągu ostatniego tygodnia doładowywałem konto i jaki jest stan konta :)
Wg konsultanta zmiana nastąpi między pólnocą a pierwszą w nocy. Zobaczymy...

WKS
 #819912  autor: Rosolak
 28 sie 2015, 19:02
reboot pisze:Wg konsultanta zmiana nastąpi między pólnocą a pierwszą w nocy. Zobaczymy...
W moich kilku przypadkach następowało to tuż po rozłączeniu się z BOK.

W związku z przejściem na abonament, kończę zabawę w testowanie prepaidów i regularnym udzielaniem się na forum. Będę czasem zaglądał.
Życzę wszystkim pełnego zasięgu :-) R.
 #819919  autor: Gregrin
 28 sie 2015, 20:05
W moich tez ale ostatnio przenosiłem tam z miesiąc temu.

Czytałem ostatnio na jednej stronce wywód o sposobie obliczania korzystności przy sekundowym naliczaniu lub minutowym. Bylo tez o fakt mobile. Jak można łatwo policzyć mamy 1gr za 4s. Jak jest w przypadku 1,2 i 3 sekund ?? Wszystko jest zaokrąglane w gore do 1gr ?? Matematycznie pierwsza sekunda nie powinna ale druga to już 0,5gr to można zaokrąglać do grosza ;) Ja mam vouchery wiec nie sprawdzę jak system liczy sekundy :/
 #819976  autor: Eon
 29 sie 2015, 01:09
Rosolak pisze:Eon, NIE. W Fakcie są promocyjne doładowania z kodów + vouchery.
o jakie promocyjne doładowania chodzi ??
Czy oprócz voucherow na min/smsy/MB są jeszcze jakieś doładowania ?
 #819980  autor: Rosolak
 29 sie 2015, 01:19
Promocyjne doładowania z kodów = kody z gazety
Vouchery = pakiety aktywowane z poziomu Play24

W związku z przejściem na abonament, kończę zabawę w testowanie prepaidów i regularnym udzielaniem się na forum. Będę czasem zaglądał.
Życzę wszystkim pełnego zasięgu :-) R.
 #820000  autor: adik
 29 sie 2015, 09:40
też już miałem wielokrotnie takiego smsa zwrotnego,niestety pozostaje zrobić to co piszesz żeby nam to aktywowali.

http://www.speedtest.net/my-result/4142279769
 #820007  autor: anonymous093133
 29 sie 2015, 10:17
Test na 2 kartach Faktu :

1. Aktywacja kodem - poszedł. Aktywacja voucherem - poszedł
2. Aktywacja voucherem - poszedł. Aktywacja kodem - nie poszedł.

Prawdopodobnie ważna jest kolejność aktywacji.
Najpierw kod a potem voucher.

Voucher pokazuje już możliwość jego włączenia samodzielnie w dniu pojawienia się kodów.
Dotychczas działo się to po aktywacji kodem.
Czyli jest tak jak wg. mnie powinno być - jak nie masz kodu to włączasz voucherem.
  • Strona 59 z 432
  • 1
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60
  • 61
  • 432
  • 1
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60
  • 61
  • 432