DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 7 z 48
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 48
 #830500  autor: xander21
 21 paź 2015, 21:47
Marek_G pisze:Jest pierwszy efekt zgody na komunikację marketingową. Na razie nic strasznego, żadnych aut do wygrania nie oferują jak to miało miejsce parę lat temu u dużych operatorów (z tego powodu zresztą zablokowałem komunikację marketingową na głównym numerze w Play).
Takiego SMSa dostałem dziś rano od Virgin:
Jezeli wykorzystasz darmowe minuty, SMSy czy Internet z #Freemium to nic nie szkodzi, bo mamy oferte dodatkowych pakietow ZA POLDARMO: virginmobile.pl/oferta
Mi tez to odpowiada. Lepsze to niż wysyłanie reklam obcych firm. :shock:
 #830591  autor: krzychu.pl
 22 paź 2015, 14:39
Właśnie dzwonili na moją kartę Virgin Mobile - konsultantka z firmy Corlux oferująca maszynki do golenia, przyznam, że bardzo natarczywie oferująca swoje profukty za jedyne 17,99 zł (pokrywam tylko koszty przesyłki) za zestaw wart 60 zł - no normalnie szał :D

4:28 min przekonywania a ja bezczelnie i tak odpowiadałem nie, nie, nie... ;) taka oferta a ja ją odrzuciłem :D

numer na pewno nie był nigdzie przeze mnie podawany do celów marketingowych (moja druga karta do dual-sim'a aktywowana 18.10) więc można to wiązać tylko z ofertą Freemium

czyli Virgin Freemium - tylko dla asertywnych ;) bądź widząc nieznany lub zastrzeżony numer trzeba będzie naciskać czerwoną słuchawkę

http://podtelefonem.blogspot.com/
 #830600  autor: xander21
 22 paź 2015, 15:13
krzychu.pl pisze:Właśnie dzwonili na moją kartę Virgin Mobile - konsultantka z firmy Corlux oferująca maszynki do golenia, przyznam, że bardzo natarczywie oferująca swoje profukty za jedyne 17,99 zł (pokrywam tylko koszty przesyłki) za zestaw wart 60 zł - no normalnie szał :D

4:28 min przekonywania a ja bezczelnie i tak odpowiadałem nie, nie, nie... ;) taka oferta a ja ją odrzuciłem :D

numer na pewno nie był nigdzie przeze mnie podawany do celów marketingowych (moja druga karta do dual-sim'a aktywowana 18.10) więc można to wiązać tylko z ofertą Freemium

czyli Virgin Freemium - tylko dla asertywnych ;) bądź widząc nieznany lub zastrzeżony numer trzeba będzie naciskać czerwoną słuchawkę

nr przeniesiony? dopiero co kupiony? jaki prefix? Czasami się zdarza, że nr był kiedyś używany lub zgody marketingowe podczas przenoszenia nie wyłączone czy spis abonamentów.
Takie firmy tak szukają jeleni. W spisie abonamentów między innymi. :?
 #830610  autor: xander21
 22 paź 2015, 16:18
krzychu.pl pisze:Nr dawno otrzymany, ale dopiero co aktywowany. Prefix: 799

Ja ten sam prefix miałem. 3lata czysty, lecz po przejściu do PLAY, zaczęły się reklamy 1 na dwa tygodnie. Przez nieuwagę podczas przenoszenia nie wyłączyłem zgód marketingowych. To wystarczyło, żeby rozsiać nr wszędzie. I tak się zaczęło. Więc nie koniecznie to VM ma winę.
Przez przypadek dałeś nr czy to przy zamówieniu w sklepach internetowych czy jakimś serwisie. Ktoś to wykorzystał. :? Nieraz miałem, że nr będzie wykorzystany nie tylko do zamówienia.
 #830617  autor: krzychu.pl
 22 paź 2015, 16:48
napisałem: numer NIGDZIE nie podawany, aktywowany 18.10.2015 r. - znam go tylko ja i operator, nie dzwoniłem jeszcze z niego, żadnych smsów, transmisji danych, nadal 8zł na koncie.
Nigdzie przez przypadek go nie podałem, tu nie ma kwestii winy - ja nie mam pretensji do operatora bo takie są warunki świadczenia usługi
cyanoone pisze:W Virgin można włączyć blokadę numerów zastrzeżonych :D
i może trzeba będzie tego spróbować :)

http://podtelefonem.blogspot.com/
 #830621  autor: xander21
 22 paź 2015, 16:58
krzychu.pl pisze:napisałem: numer NIGDZIE nie podawany, aktywowany 18.10.2015 r. - znam go tylko ja i operator, nie dzwoniłem jeszcze z niego, żadnych smsów, transmisji danych, nadal 8zł na koncie.
Nigdzie przez przypadek go nie podałem, tu nie ma kwestii winy - ja nie mam pretensji do operatora bo takie są warunki świadczenia usługi
cyanoone pisze:W Virgin można włączyć blokadę numerów zastrzeżonych :D
i może trzeba będzie tego spróbować :)
OK :-) Tyle, że te cwaniaki handlowcy nie dzwonią z zastrzeżonego :(

ps: na stronie Virgin pisze: "wyrażenie zgody na otrzymywanie informacji handlowych (dotyczących tylko ofert Virgin Mobile)", więc nikt inny nie mógłby do ciebie dzwonić, oprócz samego VM.
 #830640  autor: piechucki
 22 paź 2015, 18:11
xander21 pisze:
ps: na stronie Virgin JEST NAPISANE: "wyrażenie zgody na otrzymywanie informacji handlowych (dotyczących tylko ofert Virgin Mobile)", więc nikt inny nie mógłby do ciebie dzwonić, oprócz samego VM.
 #830650  autor: adik
 22 paź 2015, 18:59
chyba że Virgin po cichu sprzedaje numery takim firmom które zajmują się akwizycją, ale trudno mi w to uwierzyć.

http://www.speedtest.net/my-result/4142279769
 #830664  autor: cyanoone
 22 paź 2015, 19:58
Może wymagana jest 1 zgoda, ale automatycznie włączają się jeszcze inne. Zaznaczam, że to tylko moje domysły.

Plus-->Play (2015) -->Plus (2018)
Klucz-->Orange-->Lajt (2017)
 #830667  autor: Przemix
 22 paź 2015, 20:03
ja myślę, że virginowi bardziej opłaca się reklamować swoje pakiety i usługi oraz zachęcać do #bezlimitu, niż sprzedawać bazy jakimś perfumeriom
 #830669  autor: cyanoone
 22 paź 2015, 20:07
Swoją drogą to widzieliście plakat reklamujący ofertę Freemium? Według mnie jest on odrażający i mało estetyczny. Małym dzieciom może śnić się po nocach...

Plus-->Play (2015) -->Plus (2018)
Klucz-->Orange-->Lajt (2017)
 #830673  autor: Przemix
 22 paź 2015, 20:17
na stronie virgin w dziale z pakietami dla freemium, ważność pakietów netu zmienia się dynamicznie i wyświetla mi np. ważność 24 dni (jakbym dzis włączył), a pakiety minut mają po 30 dni i pod nimi informacja:
Dodatkowe pakiety minut są niezależne od pakietów 3w1 i są ważne 30 dni od momentu aktywacji
tak było od początku? I czy to otwiera furtkę do sumowania pakietów minut?
 #830699  autor: Maks SIM
 22 paź 2015, 21:21
krzychu.pl pisze:Właśnie dzwonili na moją kartę Virgin Mobile - konsultantka z firmy Corlux oferująca maszynki do golenia, przyznam, że bardzo natarczywie oferująca swoje profukty za jedyne 17,99 zł (pokrywam tylko koszty przesyłki) za zestaw wart 60 zł - no normalnie szał :D
krzychu.pl Zadzwoń do BOK Virgin i zażądaj wycofania" zgody marketingowej na oferty od firm zewnętrznych" - ta zgoda nie podchodzi pod zapis pkt13 regulaminu FREEMIUM.

Informacja: nieobecny na forum do 31.12. - z powodu Świąt Bożego Narodzenia
:) / Szczęśliwego Nowego Roku
 #830719  autor: xander21
 23 paź 2015, 02:25
Będę od dziś testował 2 czyste nr Virgin z #Fremium. Zobaczę co i jak z reklamami. Mi się wydaje, tak jak mówiłem, że Virgin będzie tylko wysyłał reklamy swoich produktów. :) Ok przekonam się. Dwa numery mam do podglądu.

ps: dali dwa numery gratis, niby dla znajomych (program STARS). Czyli mam 4 numery, każdy po 5zł i fremium :o
Zadzwoń do BOK Virgin i zażądaj wycofania" zgody marketingowej na oferty od firm zewnętrznych" - ta zgoda nie podchodzi pod zapis pkt13 regulaminu FREEMIUM.
Czy chodzi wam o ten sms co po aktywacji Fremium przychodzi z nr 8000? Ten sms to reklamy od firm trzecich. Jak się wyśle treść ZGODA na 8000. Rada: nie wysyłać nic, ignorować go.
 #830861  autor: Rozyk
 23 paź 2015, 19:17
krzychu.pl pisze:Właśnie dzwonili na moją kartę Virgin Mobile - konsultantka z firmy Corlux oferująca maszynki do golenia
Dzwonili do mnie też kiedyś - mam VM taryfa 2012. Oni dzwonią na losowe numery. To, że trafili akurat na Twój Freemium to czysty przypadek. Trzeba było się rozłączyć po prostu...
 #830918  autor: Tint123
 23 paź 2015, 22:28
Rozyk pisze:
krzychu.pl pisze:Właśnie dzwonili na moją kartę Virgin Mobile - konsultantka z firmy Corlux oferująca maszynki do golenia
Dzwonili do mnie też kiedyś - mam VM taryfa 2012. Oni dzwonią na losowe numery. To, że trafili akurat na Twój Freemium to czysty przypadek. Trzeba było się rozłączyć po prostu...
Potwierdzam. Do mnie dzwonili z kolei na numer w Orange Free na Kartę, który był używany tylko do internetu. Zapytałem nawet skąd mają mój numer. Telemarketer odpowiedział, że został wybrany losowo.
  • Strona 7 z 48
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 48
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 48