DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 7 z 55
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 55
 #1025255  autor: Kamski
 11 paź 2018, 23:03
Ciekawi mnie na ile jest ten bezpłatny pakiet. Już w Virgin Freemium coś takiego było (tylko mniejsze) i w końcu się skończyło.
 #1025268  autor: Kamil7878
 12 paź 2018, 06:37
Dostałem dzisiaj od nich SMS Rebtel w twoim mieście, słyszałem że ruszają w Polskę ale wygląda na to że działają tylko w kilku dużych miastach a nie w zasięgu krajowym?
 #1025302  autor: neotele
 12 paź 2018, 08:35
Kams. pisze:Ciekawi mnie na ile jest ten bezpłatny pakiet. Już w Virgin Freemium coś takiego było (tylko mniejsze) i w końcu się skończyło.
Darmowych lunch'y nikt nie daje :!: Nie łudźmy się.
Każda firma MUSI na czymś zarabiać, inaczej padnie.
Albo jest to promocja , nakierowana na pozyskanie "masy startowej" klientów, a niedługo pojawią się zmiany/inne opcje, dające firmie szanse na przetrwanie, albo celem tej inicjatywy jest pozyskanie danych wrażliwych klienta (z danymi karty płatniczej włącznie) w sobie znanym celu :?: .
 #1025315  autor: darekka1983
 12 paź 2018, 09:49
7 lat już na świecie działają i jakoś nie padli ani też nikt ich nie złapał na wałkach więc nie panikujmy-ideą ich działalności jest utrzymanie się z dodatkowych pakietów dokupowanych przez klientów(1GB to mało komu styknie), które na cywilizowanych rynkach zachodnich pozwalają na tak długą działalność. Patrząc na nasz rynek i nasze zamiłowanie do cebuli tylko niewielki procent klientów będzie dokupował pakiety-90% klientów wybierze tą ofertę z jednego powodu-wystarczy im tylko to co za darmo dają(a dają bardzo dużo).
Nasz rynek telko jest bardzo nasycony i dość specyficzne mamy wymagania-dużo za mało kasy, a najlepiej za darmo(i tu to właśnie dostaniemy).
Mniemam, że za jakiś czas jak zauważy Rebtel, że nikły procent klientów dokupuje pakiety dojdą do wniosku, że jedynym wyjściem jest wprowadzić jakąś niewielką ale jednak opłatę za ten obecnie darmowy pakiet(Regulamin pozwala na takie zmiany), która to podniesie opłacalność i ewentualnie zniechęci część klientów do oferty.
Trzymam kciuki aby jak najdłużej byli na naszym rynku z darmowym pakietem podstawowym, który dla mnie i dla wielu wystarcza.
 #1025317  autor: neotele
 12 paź 2018, 10:12
Nie zakładam z góry żadnego scenariusza i życzę firmie, aby finalnie stworzyła ofertę korzystną dla klientów i zapewniającą im zyski (obecnie tego nie widzę).
Próbowałem znaleźć ofertę Rebtela w innych krajach, jednak jedyne co znalazłem, to aplikację androidową/applową, gdzie klienci płacą za połączenie lub za abonament.
W przeciwieństwie do polskiej oferty, nie znalazłem informacji o ofertach umożliwiającym klientom w innych krajach darmowe dzwonienie na rynkach krajowych.
Co mnie natomiast dziwi (i niepokoi), to wymóg podłączenia karty płatniczej. Taka opcja powinna być, wg mnie, fakultatywna.
 #1025322  autor: darekka1983
 12 paź 2018, 10:40
Oferta Rebtel skierowana jest zwłaszcza do ludzi młodych, którzy są bardzo mocno zaznajomieni w cyfrową rewolucją i z zasady ich zainteresowania skupiają się na komunikatorach internetowych, a tradycyjne poł.głosowe,smsy w zasadzie nie są potrzebne(i to jest powód rozdawania za darmo nolimit rozmów i sms). Pakiet neta 1GB jest dla takich ludzi niewystarczający(to taka pierwsza darmowa "działka", a za więcej trzeba zapłacić) i tu firma widzi zysk-mało tego aby to osiągnąć sama firma prosi aby numer Rebtel był podstawowym numerem.

Takie warunki i leniwość młodych(wolą aby wszystko robiło się automatycznie-patrz: cyfrowe domy co same jedzenie kupią, ogrzeją dom, polecenia zapłaty rachunków przez bank itp.) powodują, że firma chcąc ułatwić korzystanie wymaga podpięcia karty płatniczej w myśl zasady raz kliknie klient i się wszystko samo kupi i opłaci(dziwne, że nie wprowadzili automatycznego systemy dokupowania pakietów jak się poprzedni skończy ale to by wymagało określenia max.wydatków, a tego firma chce uniknąć i liczy, że kupisz jaką paczkę, która będzie za mała i ponownie dokupisz następną). Znak naszych czasów.
Ostatnio zmieniony 12 paź 2018, 10:54 przez darekka1983, łącznie zmieniany 2 razy.
 #1025325  autor: darekka1983
 12 paź 2018, 10:49
właśnie DPD dostarczył nową simkę Rebtel dla żony-ja musze widać poczekać do poniedziałku.

Na telefonie wyświetla REBTEL al e podczas próby poł. wywala Błąd Sieci.

Nie działa również logowanie https://my.rebtel.com/pl/my/signin/# -podaje, że błędny PIN.

P.S. sprawdzajcie email na, który zamawialiście, bo rano DPD przysyła info o próbie doręczenia.
 #1025342  autor: darekka1983
 12 paź 2018, 12:52
Wiem o możliwości kontaktu(zresztą email już dawno do Nich wysłałem w tej sprawie)-sam go nawet linkowałem wraz z nr.telefonu infolinii ale informowałem w poście na, który odpowiedziałeś o aktualnym stanie nowo otrzymanej SIMki.

P.S. dostałem również 2 potwierdzenia odebrania zgłoszenia i każde ma inny numer choć składałem tylko jedno
 #1025356  autor: neotele
 12 paź 2018, 14:13
Czy ktoś sprawdził, ile MB zużywa apka w trakcie 1 min rozmowy? Wiedząc to, można oszacować, na ile darmowych minut wystarczy darmowy 1GB danych.
Być może tu jest odpowiedź, na pytanie, na czym chce zarabiać ten operator.
 #1025359  autor: darekka1983
 12 paź 2018, 14:15
Też wolałbym nie podawać ale zawsze mamy zabezpieczenie bankowe tzw. ChargeBack ale nie sądzę aby cokolwiek miało się zadziać.

Przez neta(aplikację) gada się tylko w rozmowach międzynarodowych, a te między rebtelowiczami są darmowe i oczywiście zużywają jakąś tam ilość neta. Krajowe lecą normalnie siecią Plus i dają nam 10tyś.minut do wszystkich sieci(w tym stacjonarnych)i 10tys.SMS do wszystkich sieci.

https://www.rebtel.com/pl/najtanszy-abo ... ynarodowe/
 #1025361  autor: pantin
 12 paź 2018, 14:30
Dzisiaj mi kurier dostarczył kartę SIM.

Dodano: Ogólnie to cicho sza. Jakbym nie sprawdził dzisiaj maila, to nawet bym nie wiedział, że dziś dotrze. Powiadomienie od DPD tylko przyszło.

Jakiś błąd mają chyba też z supportem. Dostałem już czwartą (taką samą) odpowiedź na zapytanie o dowód. 8 paź. pierwszą, 9 paź. dwie po sobie i dzisiaj znowu.
 #1025368  autor: Remington
 12 paź 2018, 14:53
Nowa czy MNP? Mi przy MNP kurier zostawił przesyłkę u sąsiadów. Czyli brak jakiejkolwiek weryfikacji czy wniosek złożyła uprawniona osoba, podobnie z rejestracją numeru. Ciekawe się zapowiada...
 #1025369  autor: pantin
 12 paź 2018, 14:55
Ja składałem przeniesienie. U mnie też bez weryfikacji. Ale to raczej wina DPD. Co przywozi mi DPD to nawet nie trzeba podpisywać, sami się podpisują. Raz miałem, że już po sprawdzeniu numeru przesyłki miałem, że dostarczona a kuriera jeszcze nawet nie było.

Też masz normalnie z numerem telefonu? (MSISDN). U mnie stara jeszcze działa.
 #1025377  autor: motyl27
 12 paź 2018, 15:28
Ciekawi mnie czy będą działać rozmowy w klasycznym telefonie, skoro jest karta SIM to myślę że tak.
 #1025380  autor: pantin
 12 paź 2018, 15:38
Trzeba czekać.
Kartę musimy aktywować u nas w systemie :) Jeszcze dziś będzie aktywna.
Z Facebooka Rebtel Poland
 #1025384  autor: Remington
 12 paź 2018, 15:42
@pantin,
jestem na wyjeździe, przesyłkę zobaczę dopiero w poniedziałek. Stara karta działa. Zobaczymy, czy przejdzie to przeniesienie, skoro ani mnie nikt nie zweryfikował, a "podpis" mają ten internetowy z dziwnego systemu.
  • Strona 7 z 55
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 55
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 55