DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 63 z 111
  • 1
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • 65
  • 111
 #808803  autor: jutek
 26 cze 2015, 16:20
I chwała Wam za to, że obniżki wprowadzaliście na stałe do cennika zamiast jak inni za pomocą promocji, jednak jakby czytać prawo dosłownie, to nawet obniżek do cennika nie można wprowadzić bez wcześniejszego powiadomienia co najmniej miesiąc wcześniej. Tym niemniej sądzę, że praktycznie rzecz biorąc nikt się nie przyczepi do obniżek w cenniku wprowadzanych z dnia na dzień :)
Jeśli się boicie to trzeba obniżki z dnia na dzień robić za pomocą promocji i tyle.
P.S. Nie obrażaj się Kluczu.
Ostatnio zmieniony 26 cze 2015, 16:39 przez jutek, łącznie zmieniany 2 razy.
 #808804  autor: Remington
 26 cze 2015, 16:23
Klucz Mobile pisze:Jacek, ale jaki sens, skoro Remington, najpierw pisze ze dzwoni codziennie do Azerbejdzanu (po informacji o podwyzkach), a pozniej dowiadujemy sie ze "telefony do Azerbejdżanu wykonuję przez VOIP" czyli nie jest naszym klientem, nie korzysta z naszej uslugi, wiec nie ma podstaw pisania do operatora :)
Nie sprecyzowałem - dzwonię do Azerbejdżanu przez VOIP tylko i wyłącznie z powodu podwyżki, o której dowiedziałem się z forum. Kartę Klucza kupiłem właśnie w tym celu by tanio dzwonić do znajomych przebywających w Baku oraz do sporadycznych połączeń krajowych. W efekcie, w tych dniach leży w szufladzie. Gdybym nie wiedział o podwyżce i naliczyłoby mi więcej niż się spodziewałem, napisałbym do BOK. Tak się nie stało, bo czytam to forum, więc nie miałem na co składać reklamacji.
Klucz Mobile pisze:nowa oferte na internet mobilny moglysmy wprowadzic na poczatku lipca, ale zeby nie narazac sie na negatywy, zrobimy to pozniej, wiec naszi Abonenci moga na tym forum podziekowac pewnemu czy pewnym userom za 2 miesiace wiekszych cen :)
Czy to jest poważne?! Opóźniacie nową ofertę, bo się obraziliście? Pisałem wcześniej, że przeciwwskazań formalnych nie ma i radząc Wam jak wprowadzać zmiany ad hoc (wzorując się w tym na W4 i kilku innych MVNO):
Remington pisze:Super, czekamy! I właśnie dlatego W4 tylko core oferty pakują do cennika, a wszystko inne pakują do promocji, bo promocje można wprowadzać z dnia na dzień, bez obowiązku informacyjnego i konieczności odczekania miesiąc (bo zmiana cennika nie zachodzi).
Remington pisze:Wracając do kwestii obniżenia cen pakietów internetowych to świetna wiadomość. Szkoda, że dopiero po wakacjach. W każdym razie ustawowy obowiązek informacyjny nie jest tu stoperem, pisałem o tym wcześniej i sugeruję wszystkim małym operatorom jak najczęściej z proponowanego przeze mnie wybiegu korzystać.
W odpowiedzi na życzliwie napisaną radę, z Waszej strony: FOCH. Opóźnienie wprowadzenia obniżek (które jak napisaliście nie są jeszcze ustalone w jakiej wysokości) jest tylko i wyłącznie wynikiem tego focha, a nie dbałości o zgodność z prawem. I tylko Kluczowi można za to opóźnienie dziękować. Dziecinada.
Klucz Mobile pisze:naszi Abonenci moga na tym forum podziekowac pewnemu czy pewnym userom za 2 miesiace wiekszych cen :)

natomiast teraz wszystko jest zgodne z regulaminem.
i oto chodzi. Abonent woli placic 5 PLN za minute ale miec wszystko zgodnie z regulaminem... tylko... czy to naprawde Abonent Klucz?....... nie
Wcześniej pochwaliłem Was za klasę, tym razem się nią nie popisaliście. Żenua.
Ostatnio zmieniony 26 cze 2015, 16:41 przez Remington, łącznie zmieniany 1 raz.
 #808806  autor: Remington
 26 cze 2015, 16:36
jutek pisze:jakby czytać prawo dosłownie, to nawet obniżek do cennika nie można wprowadzić bez wcześniejszego powiadomienia co najmniej miesiąc wcześniej
No i niektórzy tak robią. Rok w rok przed 1 czerwca mam na skrzynce mail od Virgina o obniżce cen w Eurotaryfie wchodzącej od 1 lipca...
JacekK pisze:@ Remington

Napisz w końcu cokolwiek do operatora :)
@Jacku,
nie rozumiem tylko w jakim celu miałbym pisać do BOK. Straty nie zdążyłem ponieść, więc reklamacji nie miałem na co składać.

To klient płaci operatorowi, a nie operator klientowi. Klient jest konsumentem, a operator przedsiębiorcą. Przecież sytuacja, gdy klient zna lepiej Prawo telekomunikacyjne od operatora, wydaje się być kuriozalna. Oczekiwanie, że konsumenci będą zwracać uwagę przedsiębiorcom, kiedy ich działania są niezgodnie z prawem, jest po prostu nie na miejscu. Tym bardziej, że stanowisko Klucza ws. niezapowiedzianych podwyżek było już na tym forum przedstawiane:
Klucz Mobile pisze:a co do Słowacji
nie informowaliśmy tez o obniżkach cen do pewnych małopopularnych krajów
czemu nikt nam tego nie zarzucił? :) :)
ponieważ jest to mało istotne.
A co do opóźnienia obniżki za net już się wypowiedziałem: Klucz zwleka, bo chce, a nie bo musi.
 #808814  autor: bolek2004
 26 cze 2015, 17:15
Zrobił się syf w tym temacie, moim zdaniem nieuzasadniony hejt, ktoś chce to skorzysta, jak nie to nikt nikogo nie musi zmuszać do korzystania z tej czy innej sieci.
I trochę bez przesady z tym powiadamianiem, każdy ogarnięty człowiek sprawdzi sobie w internecie na stronie co i jak, nie potrzeba do tego listów na adres domowy.
Co do samej strony www, dla mnie jest ok, nic nie musicie zmieniać, no ale każdy woli co innego.
Klucz Mobile, róbcie swoje i się nie przejmujcie.
 #808881  autor: Remington
 26 cze 2015, 22:59
Kończąc podsumuję co się dziś zadziało. Ocenę czy tak postępuje profesjonalna firma pozostawiam każdemu do rozstrzygnięcia we własnym zakresie.

Operator przyznał się do błędu i przesunął termin wprowadzenia podwyżek. Wyglądało to szczerze i poważnie, było ok, budziło szacunek!

W odpowiedzi Klucz otrzymał niemal na tacy wskazówkę jak w przyszłości wprowadzać szybkie zmiany do oferty, by takie sytuacje jak ta się nie powtórzyły.

W "podziękowaniu" za radę i niezłożenie żadnej ze skarg (których o czym napisałem nie zamierzałem składać, gdyż dostał Klucz u mnie kredyt zaufania), zaczął się hejt. Operator się obraził, opóźnił obniżki cen netu choć wcale nie musiał (albo tylko znalazł wymówkę dla wprowadzenia obniżek dopiero po wakacjach), za wszystko oprócz gradobicia i kokluszu obwiniając tego kto śmiał wytknąć błąd publicznie.

Bo nie napisałem wcześniej do BOK i nie wykonałem tym samym roboty za ich prawnika (i to w dodatku za darmo). Tylko od kiedy to klient ma operatora uczyć Prawa telekomunikacyjnego? Komuś chyba pomyliły się role...

Prowadząc firmę muszę znać i stosować przepisy obowiązujące w mojej branży. Leży to w moim własnym interesie, bo jeśli ktoś mnie kiedyś podp..., to nie wybronię się niewiedzą. To samo tyczy się każdego przedsiębiorcy w dowolnej branży, ponieważ ignorantia iuris nocet.

Teraz nie pozostaje mi już nic innego jak zakończyć sprawę cytując Klucza z dyskusji o również niezapowiedzianych podwyżkach na Słowację:
Klucz Mobile pisze:temat uważamy za zakonczony
 #808893  autor: Rosolak
 27 cze 2015, 00:22
Miałem ciężki dzień, przez co nie miałem okazji zajrzeć na forum, ale jak teraz wieczorkiem wszedłem, to własnym oczom nie wierzę... :shock: Podsumuję to w ten sposób, że podpiszę się w 100% pod postem kolegi Sebusy'ego, zwłaszcza pod cytuję "dziecinada" :!:

A co do całokształtu dyskusji, to nie rozumiem oburzenia niektórych, że takie tematy są poruszane. Od tego jest forum żeby dyskutować. I choć Divhash ma rację, że nie jest to oficjalny kanał kontaktowy z opem, to chwalenie (którego KM miał co nie miara), krytykowanie, oceny etc. jak najbardziej dozwolone. Jechaliśmy po W4, jechaliśmy po MVNO (jeżeli mieliśmy ku temu powody), szydziliśmy z Vectone (a użytkownik Klucz Mobile razem z nami), a teraz poszło klika zdań w drugą stronę o Kluczu. Tak naprawdę dzięki temu wątek żyje, a my robimy Kluczowi dobrą robotę w imię zasady "nieważne co mówią, ważne by mówili". :wink: :P

W związku z przejściem na abonament, kończę zabawę w testowanie prepaidów i regularnym udzielaniem się na forum. Będę czasem zaglądał.
Życzę wszystkim pełnego zasięgu :-) R.
 #809229  autor: cyanoone
 29 cze 2015, 13:39
Po przejściu granicy ze Szwajcarią nie dostałem smsa o cenach. Jestem tu już kilka dobrych godzin.

Plus-->Play (2015) -->Plus (2018)
Klucz-->Orange-->Lajt (2017)
 #810498  autor: janekiwan
 07 lip 2015, 00:03
Krótka piłka z mojej strony: gdzie doładować bezpośrednio numer w Kluczu? Wiem, że działają kody doładowujące plusa, ale chodzi mi o doładowanie bez wpisywania kodu tylko bezpośrednio przez internet.
 #810681  autor: M4rio
 08 lip 2015, 07:26
Czesc kluczniku, czy roming trzeba aktywowac specjalnie czy jest aktywny domyslnie? Kolega wrocil z Niemiec i jego karta nie logowala sie do zadnej sieci.

TAG
 #810684  autor: Klucz Mobile
 08 lip 2015, 08:52
M4rio pisze:Czesc kluczniku, czy roming trzeba aktywowac specjalnie czy jest aktywny domyslnie? Kolega wrocil z Niemiec i jego karta nie logowala sie do zadnej sieci.
Witam
na starych kartach trzeba aktywowac (te zielone ze starym logo)
na nowych kartach jest domyslnie

www.klucz.net

https://www.facebook.com/KluczMobile
 #812763  autor: negra
 18 lip 2015, 15:24
Witam
Proszę o krótką odpowiedz na pytanko tak , lub nie. Czy mając darmowe minuty w sieci ( doładowanie za 50 zł) i dzwoniąc do osoby która też jest w Klucz Mobile a wakacje spędza w Irlandii ściąga minuty z tej darmowej puli , czy normalnie będzie opłata jak do U.E. ?
 #812769  autor: M4rio
 18 lip 2015, 15:55
Powinno sciagac minuty z darmowej puli , nie musisz przecierz wiedziec ze numer jest za granica.

TAG
 #812773  autor: LOOPO
 18 lip 2015, 16:08
Ale ta osoba, która jest w Irlandii też zapłaci za połączenie przychodzące w roamingu.
 #812775  autor: Rosolak
 18 lip 2015, 16:08
KM w Polsce ma za friko, natomiast KM w Irlandii pobierana jest opłata roamingowa.

W związku z przejściem na abonament, kończę zabawę w testowanie prepaidów i regularnym udzielaniem się na forum. Będę czasem zaglądał.
Życzę wszystkim pełnego zasięgu :-) R.
 #815588  autor: Niezgodna7
 03 sie 2015, 16:57
Kluczniku.
Ja Was nie popędzam, tylko przypominam o pakietach neta - bo w wakacje konkurencja sporo ruszyła w tym temacie, a Wy nic
:- )
dobrego dnia.

Ewidentnie nie wypiję herbatki z administracją Telepolis
  • Strona 63 z 111
  • 1
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • 65
  • 111
  • 1
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • 65
  • 111