DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 64 z 111
  • 1
  • 62
  • 63
  • 64
  • 65
  • 66
  • 111
 #815593  autor: bazooka
 03 sie 2015, 17:10
UŻYTKOWNIK FB
Dodajcie proszę nowe kody na stronę:) Dziś głowiłem się dlaczego mi kod nie chce wejść:p
Lubię to! · Odpowiedz · 30 czerwca o 11:53

KLUCZ Mobile
zostało to zgloszone, powinno sie pojawic niebawem
Lubię to! · 1 · 30 czerwca o 11:54
Ja nie marudzę, ja stwierdzam fakt - info na stronie brak, regulaminów brak...
Nie chcę dyskredytować fanpage Klucza mobile na fb, jednak miałem taką przygodę z jednym bankiem i w oddziale Pani jasno stwierdziła:
"nie związał się Pan umową z fanpagem @ fb tylko bankiem!"

Także notabene od czerwca czekamy na regulaminy tych pakietów oraz info na stronie.
Przysłaliście mi listem poleconym, po aferze z tego tematu :!: - info o zmianie stawek na Ukrainę itp, a w innych tematach robicie Klucz dokładnie to samo - czyli nie podchodzicie do klientów poważnie, tylko poprzez jakieś skróty myślowe - wiedzą na forum i Ci na fb, więc niech tylko Ci z tego korzystają - "o co tu chosi?"
 #815597  autor: Remington
 03 sie 2015, 17:17
Calm7 pisze:Kluczniku.
Ja Was nie popędzam, tylko przypominam o pakietach neta - bo w wakacje konkurencja sporo ruszyła w tym temacie, a Wy nic
:- )
dobrego dnia.
No przecież pisali, że od września będą tańsze pakiety. Mogłyby być wcześniej (jak twierdzą), ale się obrazili za... własną niekompetencję.
 #815606  autor: Niezgodna7
 03 sie 2015, 18:00
to ja wiem, że od września
:- D
tylko nie spodziewałem się, że konkurencja tak sypnie na wakacje
:- o
PS.
a ja fakejsa odinstalowałem.
fakejs nie jest miejscem do powiadamiania o swojej ofercie!!!

Ewidentnie nie wypiję herbatki z administracją Telepolis
 #815714  autor: JacekK
 04 sie 2015, 12:31
Chyba nie ma bardziej roszczeniowego i marudzącego narodu na świecie, niż Polacy :) Gdy czytam takie rzeczy przypomina mi się start choćby marki IZZI. Sieć zapowiedziała start na wrzesień. Nie później, jak 15-20 września się zaczęło: kłamcy, oszuści, złodzieje, etc. Co się okazało? Sieć rzeczywiście ruszyła we wrześniu, to jednak nie pomogło uciąć spekulacji, bo przecież się ociągali, czyli więc coś kręcą, mataczą, opóźniają, itp.

KLUCZ Mobile nigdy nie powiedział, że obniżka internetu będzie 1 września. Tak jak nigdy nie napisał kiedy będzie nowa strona. Po co więc informacja miałaby być wysyłana już teraz, skoro obniżka może być np. 15 września?

Założyciel i redaktor naczelny MVNO-GSM.PL. Tu prywatnie.
 #815717  autor: bazooka
 04 sie 2015, 12:44
Hej obrońca, wskaż mi tylko wtedy na jakiej podstawie mam nowy net z lejkiem, gdzie są regulaminy? Chcesz nazwać to poważnym traktowaniem klienta?
 #815745  autor: anonymous093133
 04 sie 2015, 14:35
Nie ma to jak obrońcy "uciśnionych".
Ponieważ sam używam Klucza do rozmów z UK to chciałbym żeby jej strona była bardziej przyjazna dla mnie.
Jest koszmarna i tyle.
Co to ma wspólnego z marudzeniem?
 #815748  autor: JacekK
 04 sie 2015, 15:01
Obrońca, dobre :) Zaraz zacznie się przyklejanie łatki o cichej współpracy z operatorem, faworyzowaniu, nieobiektywności, wręcz spisku, etc. Podobnie jak w przypadku redaktora naczelnego TELEPOLIS.PL WitkaT, który nie wspomniał w tekście dotyczącym powiązań właścicieli P4 z firmą pożyczkową o szczegółach oprocentowania takich pożyczek. Od razu komentarze dlaczego, po co, etc.

Problem w tym, że KLUCZ Mobile, lajt, izzi, czy tel-mobile to marki niszowe, działające na granicy progu rentowności. Tu NIGDY nie będzie tak jak w W4. I choć to nie zwalnia sieci z przestrzegania polskiego prawa, to zapewniam też, że narzekanie na forum (choć to oczywiście również potrzebne żeby informować innych) lub pisanie podpierd**ek też nic nie da. Wyjścia są cztery: zgłosić do BOK, napisać donos do UKE, przyzwyczaić się lub odejść. Tu każdy inteligentny po zastanowieniu się zrozumie, co może coś dać, a co nie da nic.

Społeczeństwo robi się coraz bardziej roszczeniowe. Zastanawiam się co jest powodem tak nagłego wzrostu frustracji :?: W branży telekomunikacyjnej siedzę już dość długo a to nie jedyna branża. Jeszcze dwa, trzy lata temu tak nie było. A dzisiaj szukanie nieuczciwości, zakładanie z góry oszustw, spisków... Pogoda piękna, wakacje, słońce, upał, człowiek zagląda na chwilę do internetu a tam szarość i mrok. Gdzie optymizm? Gdzie radość z życia? Przecież na stronie KLUCZ Mobile regulaminów nie było od dnia startu.

A gdyby ktoś uważniej przeczytał mój post poprzedni zauważyłby, że odniosłem się do wypominania operatorowi zapowiedzianych na wrzesień obniżek cen, nie zaś do braków regulaminów usług już istniejących.

Założyciel i redaktor naczelny MVNO-GSM.PL. Tu prywatnie.
 #815753  autor: stanislaw01
 04 sie 2015, 15:18
to co najważniejsze w kluczu czyli rozmowy zagraniczne działa bardzo dobrze i sa najtańsze w tej sieci. proponuje nie czepiać się jakichs drobiazgow bo jak się jeszcze raz obraża to moga zlikwidować działalność. a tego chyba nikt nie chce.
 #815764  autor: bazooka
 04 sie 2015, 16:23
Ojej, ojej - co tu się dzieje?
Uwagi nie wolno zwrócić - bo Klucz się obraża...
Jeden pisze, że jak się obrazi to się zlikwiduje - no dobrze, ale przecież jak pisze inny z kolei to marka niszowa - ja choć korzystam - to płakać nie będę...

O przyzwyczajaniu lub odejściu, straszeniu itp i tymi wszystkimi żenującymi podpierd**łkami co nas raczysz w ostatnich swoich postach @Jacku to naprawdę można pisać w każdym temacie na tym forum... Jednak nie przystoi pisać to jako "klientowi"... a klient - nasz Pan, klient wymaga.
Akurat źle się stało, że w poprzednim poście trafiła mi się literówka, bo miało być: "mamY nowy net", a nie "mam nowy NET" - bo ja tego booster czy jak mu tam, nie używam, co więcej z neta klucza nie korzystam... i tu jest pies pogrzebany: nie muszę korzystać i dzwonić za granice by sobie pokrytykować, bądź zwrócić uwagę choćby na forum.
I mogę mieć plakietkę marudy, ale poważnie nie wygląda gdy szanowny @Klucz mobile na pytanie o info na temat "nowego neta" odsyła do fanpage na fb, nieprawdaż :?:
Wporzo - strona obsługiwana przez firmę zewnętrzną, pewnie oszczędzają na jej aktualizacji - wolałbym wówczas by jej nie było:
"Kochani, od dziś naszą stroną jest fanpage @ fb"
Niestety trzeba dać troszkę szczerości od siebie, a nie się obrażać. Już abstrahując @Jacek od tych regulaminów to napiszę Ci, że info o "nowym necie" nie ma nawet na podstronach - dla tego co nie korzysta z fb, nie ma w Kluczu żadnego lejka - rozumiesz? To jest brak powagi, i skoro poprzedni nacisk dał rezultat, dlatego należy pisać o tych "popierdółkach". Ty z kolei bierzesz to tak jakbyś czuł się rzecznikiem marek niszowych (mvno) - stąd być może błędne skojarzenia, ale wiemy czym się zajmujesz.
Pisanie, że strona będzie miała aktualizację, bo to ważne - pisze o tym sam "Klucz mobile" - dobra niech to trwa, ale ściemnianie i odkładanie wszystkiego w sensie: "a może zapomną" - nie jest fajne, i czuję się w takiej sytuacji niepoważnie, nawet że daje im zarobić choć to minimum - sorry vinetou.
Podsumowując:
Regulamin to coś do czego można odnieść ewentualne reklamację - brak takowego oznacza, że mogą zrobić co chcą i do niczego taki "net z lejkiem". Nie korzystam, ale żądam powagi, szacunku dla klienta - inaczej będę mieć o Kluczu opinię taką jak o Lycamobile.

@Klucz mobile - proszę się odnieść do terminu aktualizacji informacji na stronie o pakietach z lejkiem.
Ostatnio zmieniony 04 sie 2015, 19:03 przez bazooka, łącznie zmieniany 1 raz.
 #815780  autor: Remington
 04 sie 2015, 18:51
JacekK pisze:przypomina mi się start choćby marki IZZI. Sieć zapowiedziała start na wrzesień. Nie później, jak 15-20 września się zaczęło: kłamcy, oszuści, złodzieje, etc. Co się okazało? Sieć rzeczywiście ruszyła we wrześniu, to jednak nie pomogło uciąć spekulacji, bo przecież się ociągali, czyli więc coś kręcą, mataczą, opóźniają, itp.
Po wyczynach Vectone, który ekstremalnie przeciągał start, to nie dziwi.
JacekK pisze:KLUCZ Mobile (...) nigdy nie napisał kiedy będzie nowa strona.
Pisali o sierpniu. Mają więc jeszcze kilka tygodni.
 #815788  autor: Niezgodna7
 04 sie 2015, 19:26
a tak dla rozluźnienia napięcia - to ilu Klucz ma użytkowników..?
...1ooo ..?
:-)

Ewidentnie nie wypiję herbatki z administracją Telepolis
 #815790  autor: JacekK
 04 sie 2015, 19:42
Regulaminów kompletnych klucz nie miał nigdy. Miał jedynie ogólny regulamin. Te dwa dotyczące pakietów internetowych (starych) i minutowych są od niedawna. Mnie dziwi tylko to skąd takie gwałtowne i nagłe zainteresowanie się takimi rzeczami :) Przecież rzecz dzieje się od bardzo bardzo dawna, w przypadku klucza od 2013 roku. Napiszę po raz kolejny że owszem - fora są od narzekania, ostrzegania, oceniania itp. Ale posty na forum nie są oficjalnym sposobem kontaktu z siecią. Z doświadczenia wiem, że zgłoszenie jakiegoś problemu również na BOK (niezależnie od pisania na forum) zdecydowanie przyspiesza jego rozwiązanie.

Jasne jest, że Klucz narusza prawo, nikt tego tu nie kwestionuje. Ale sądzę, że nie zależy im na karach więc może po zgłoszeniu problemu ktoś by zareagował?

Często dostaję maile typu: mam to i to i nie działa, dlaczego? Jako że nie mam szklanej kuli czasami próbuję odesłać do BOK. I co słyszę? "A nieeee, poczekam".

Znam wielu MVNO również od środka. U wirtualnych operatorów brakuje nierzadko rąk do pracy i nierzadko funduszy na niektóre rzeczy. W większości przypadków to zwykłe niedopatrzenia, nie spiski i oszustwa. I to raczej zostanie, chyba że ceny wzrosną, ale wtedy będzie kolejny raban.

Mi też przypisuje się spiski, oszustwa... Tylko czasami wystarczyłoby po prostu napisać nawet publicznie co jest źle i dlaczego i co można by zrobić, żeby było lepiej:) Narzekać jest najłatwiej.
Ostatnio zmieniony 04 sie 2015, 19:48 przez JacekK, łącznie zmieniany 1 raz.

Założyciel i redaktor naczelny MVNO-GSM.PL. Tu prywatnie.
 #815791  autor: JacekK
 04 sie 2015, 19:44
Calm7 pisze:a tak dla rozluźnienia napięcia - to ilu Klucz ma użytkowników..?
...1ooo ..?
:-)
Bez przesady ;) Tyle to mają pewnie samych MNP ;p

Założyciel i redaktor naczelny MVNO-GSM.PL. Tu prywatnie.
 #815793  autor: bazooka
 04 sie 2015, 19:50
Pamiętając akcję z kilku poprzednich stron aka "Remington" możesz być Jacku w błędzie co do Klucza z tym kontaktem tutaj :)
Nie wiem ile jest to dla Ciebie "niedawno" co do tych regulaminów, ale przyznasz, że w zasadzie innych pakietów niż te w "tych" regulaminach, teoretycznie w Kluczu nie ma, prawda :?:

Poruszenie wprowadza moim zdaniem zawsze użytkownik @Klucz mobile, choćby nie wiem ile osób się pod ten profil logowało...ostatnio zdrażniła mnie wypowiedź z wczoraj z 10:10...
...co więcej korzystam z fb - ale taka odpowiedź woła o pomstę do nieba i chciałbym na łamach forum, na którym się pojawiła zobaczyć jakieś sprostowanie.
 #815796  autor: JacekK
 04 sie 2015, 20:04
Są jeszcze pakiety darmowych rozmów w Kluczu (aktywują się automatycznie po doładowaniu konta) oraz nowo powstałe pakiety internetowe z lejkiem.

Założyciel i redaktor naczelny MVNO-GSM.PL. Tu prywatnie.
 #815799  autor: JacekK
 04 sie 2015, 20:14
sebusy pisze:No ja się pytam o to drugie - skąd masz info :?: :)
No chyba obaj znamy odpowiedź na to pytanie :mrgreen: Regulaminy to od zawsze jest pięta achillesowa mvno. Tak czy inaczej obserwuję taką irytację na to :)

Założyciel i redaktor naczelny MVNO-GSM.PL. Tu prywatnie.
 #815808  autor: Remington
 04 sie 2015, 21:05
JacekK pisze:Regulaminy to od zawsze jest pięta achillesowa mvno.
To niestety prawda, ale są wyjątki: Virgin (wzór), Vikings (poza ostatnią zmianą), Lajt, W Rodzinie i Sferia (przy czym 3 ostatnie to duże firmy), submarki pomijam.

Przy czym dziwi mnie fakt, że do założenia firmy, złożenia wniosku w UKE, zawarcia umów z MNO i różnych innych czynności, to jakoś przepisy wszyscy MVNO znają. A gdy chodzi o coś na korzyść nas klientów, to nagle niektórzy zasłaniają się niewiedzą i przeoczeniem.

Jak już wcześniej pisałem, o złą wolę podejrzewam tylko Lyca: to duża firma, ma know-how i kasę na prawników, wprowadziła rok temu cichaczem zmianę w regulaminie, takim samym cichaczem ją wycofała, a podwyżki dalej wprowadza po cichu i bez powiadamiania klientów. Świetnie, że zamieściłeś na swojej stronie porównanie cen obecnych i sprzed roku, ale i tak dotrze to tylko do nielicznych.
 #815818  autor: JacekK
 04 sie 2015, 22:31
A ja się właśnie zastanawiałem, dlaczego tak dużą podwyżkę cen w Lyca przemilczały duże serwisy. Przecież chyba nie jesteśmy tylko od kopiowania informacji prasowych. Podobnie było z globalną awarią w Vectone Mobile i Delight Mobile, która może nie dotknęła znacznej liczby klientów w Polsce, ale na pewno dotknęła sporą liczbę Polaków za granicą.

Założyciel i redaktor naczelny MVNO-GSM.PL. Tu prywatnie.
  • Strona 64 z 111
  • 1
  • 62
  • 63
  • 64
  • 65
  • 66
  • 111
  • 1
  • 62
  • 63
  • 64
  • 65
  • 66
  • 111