DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 71 z 98
  • 1
  • 69
  • 70
  • 71
  • 72
  • 73
  • 98
 #1137407  autor: leokier
 20 paź 2022, 00:22
R.Mandano pisze:
19 paź 2022, 18:03
W pierwszym miesiącu przypadkowo dzwonimy na numer, który nie jest w Play (np. ktoś zmienił sieć i nie powiedział) i cały misterny plan ...
:wink:
Można wykupić wcześniej bezterminowy pakiet 100 minut do innych sieci za 15 zł.
 #1137473  autor: leokier
 22 paź 2022, 17:24
O ile dobrze rozumiem regulamin SD:
Dezaktywacja usługi następuje w przypadku:
a) Braku aktywności na koncie w Cyklu rozliczeniowym, w którym stan Pakietu Złotówek wynosił 0 PLN.
Dezaktywacja nastąpi w ciągu dwóch pierwszych dni kolejnego Cyklu rozliczeniowego.
oraz oferty OdNowa:
Aktywność na koncie w danym Cyklu rozliczeniowym będzie analizowana na godzinę 23:59
ostatniego dnia tego Cyklu rozliczeniowego. Opłata za utrzymanie numeru pobierana będzie w
ciągu dwóch pierwszych dni nowego Cyklu rozliczeniowego.
to można przycebulić jeszcze bardziej niż napisał @neotele.
Scenariusz jest następujący:
1. cykl - doładowanie za 6 zł i włączenie SD jeśli nie jest jeszcze włączony
2. cykl - zakup pakietu za 5 zł
3. cykl - brak aktywności - SD jest włączone przez cały cykl
4. cykl - brak aktywności - do 2 dni po jego rozpoczęciu pozostałe na koncie 1 zł (lub mniej, max 0,99 zł można wykorzystać, byle by nie zejść do 0) zostanie pobrane jako opłata za utrzymanie z powodu braku aktywności w poprzednim cyklu, ale SD pozostanie dalej aktywny bo stan konta głównego pod koniec poprzedniego cyklu jest większy niż 0
5. cykl (który jest jednocześnie 1. kolejnego powtórzenia procedury) - do 2 dni po jego rozpoczęciu nastąpi wyłączenie SD oraz próba pobrania opłaty za utrzymanie (ale stan KG wynosi 0 więc nie ma z czego pobierać). Trzeba pamiętać o tym, żeby doładowania dokonać po tych 2 dniach.

W takim wypadku w ciągu roku wypadną 3 doładowania po 6 zł, a więc roczny koszt wyniesie 18 zł.
 #1137502  autor: TomLee
 24 paź 2022, 11:42
Ktoś dostał już jakiegoś smsa od Play, żeby wykonać płatną aktywność bo zostanie pobrane 5 zł? Ja na razie nie otrzymałem, 21 dnia miesiąca mam nowy cykl
 #1137503  autor: R.Mandano
 24 paź 2022, 12:21
leokier pisze:
22 paź 2022, 17:24
O ile dobrze rozumiem regulamin SD:
to można przycebulić jeszcze bardziej niż napisał @neotele.
Scenariusz jest następujący:
.............
5. cykl (który jest jednocześnie 1. kolejnego powtórzenia procedury) - do 2 dni po jego rozpoczęciu nastąpi wyłączenie SD oraz próba pobrania opłaty za utrzymanie (ale stan KG wynosi 0 więc nie ma z czego pobierać). Trzeba pamiętać o tym, żeby doładowania dokonać po tych 2 dniach.

Plan jest dobry, ale warunkiem koniecznym jest, aby Play nie pobierał zaległej opłaty za 5 cykl (5 pln) z 6 pln wpłaconych w 1 cyklu.
Znając fakt, że Regulamin a Praktyka w Play chadzają osobnymi drogami, to wszystkiego można się spodziewać po Szatniarzu z Misia.
:wink:
 #1137504  autor: future0
 24 paź 2022, 12:35
Dziwne bo aktywność z pakietu dalej przedłuża ważność konta widoczną w Play24.
 #1137505  autor: neotele
 24 paź 2022, 13:04
TomLee pisze:
24 paź 2022, 11:42
Ktoś dostał już jakiegoś smsa od Play, żeby wykonać płatną aktywność bo zostanie pobrane 5 zł? Ja na razie nie otrzymałem, 21 dnia miesiąca mam nowy cykl
Jeszcze trochę musisz poczekać ;)
Zgodnie z komunikatem od Play "Opłata za utrzymanie numeru będzie pobierana od pierwszego pełnego Cyklu rozliczeniowego rozpoczynającego się po 3 października 2022 r.".
Zatem u Ciebie pierwsza próba pobrania haraczu 5 zł nastąpi 21-22 listopada (a ewentualny komunikat - o ile będzie - przyjdzie trochę wcześniej).
 #1137704  autor: zoltan666
 01 lis 2022, 10:38
Dostałem takiego smsa tydzień temu, okres rozliczeniowy mam od 1 dnia miesiąca. Sms standardowy taki jak wcześniej + wiadomość w Play24 o możliwości pobrania opłaty 5 zł i co zrobić, aby tego uniknąć. Przez ten tydzień skorzystałem z pakietu GB i opłata nie została pobrana. Ale za miesiąc już tak tanio nie będzie.
 #1137711  autor: Remington
 01 lis 2022, 11:22
zoltan666 pisze:
01 lis 2022, 10:38
Dostałem takiego smsa tydzień temu, okres rozliczeniowy mam od 1 dnia miesiąca.

Jedno powinno przeczyć drugiemu, bo nowe zasady mają Cię zacząć obowiązywać dopiero dzisiaj. Czyli masz cały listopad na pierwszą 5-złotową aktywność. Znając jakość Playa, najwyraźniej zapomnieli o tym.
 #1137721  autor: rsig
 01 lis 2022, 13:11
Pod kontrolą mam dwie odNowy, w jednej cykl zaczyna się 4 dnia miesiąca, w drugiej 6. Obie spełniają warunki płatnej aktywności starego typu, ale nowego już nie. Na razie na żadną nie przyszedł sms ani powiadomienie w Play24. Może się "zapodziałem" w systemie i będą rozliczane według starych zasad.
 #1137808  autor: lukjac
 02 lis 2022, 21:53
Przy stanie konta np. 1 zł - pobiorą 1 zł daniny, lecz pytanie: czy wyłączą stan darmowy?
 #1137813  autor: KC-KARLOS
 02 lis 2022, 22:06
lukjac: wyłączą SD, gdy ostatniego dnia poprzedniego okresu rozliczeniowego wykryją zerowy stan konta. W innym wypadku, a szczególnie, gdy w scenariuszu usług przykładowo zasilisz się za 5 zł, włączysz SD i kupisz bezterminowe 1 GB, to SD wyłączą w kolejny cyklu. Inaczej usługa nadal będzie działać.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1137814  autor: lukjac
 02 lis 2022, 22:37
Pobiorą 1 zł i zostanie 0 na koncie. Czy jednocześnie z pobraniem 1 zł wyłączą Stan Darmowy?
 #1137816  autor: zoltan666
 02 lis 2022, 23:26
A co w takiej sytuacji:
- 0 zł. na koncie
- np. 100 minut z pakiety do innych sieci
- wyłączony Stan darmowy
Dodzwonię się na numer w Play?
 #1137818  autor: KC-KARLOS
 03 lis 2022, 00:30
lukjac: tak jak pisałem, w bieżącym okresie rozliczeniowym w trakcie wyczerpania stanu konta, SD będzie aktywny. Jeśli do ostatniego dnia okresu rozrachunkowego taryfy zasilisz konto, to go nie wyłączą, inaczej SD out.

zoltan666: wygląda na to, że skończy się komunikatem "przepraszamy, nie możesz skorzystać z tej usługi, proszę zadzwonić do obsługi klienta, po więcej informacji" - czyli brak środków na koncie.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1137827  autor: Someone23
 03 lis 2022, 10:05
Karlos20 pisze:
03 lis 2022, 00:30
lukjac: tak jak pisałem, w bieżącym okresie rozliczeniowym w trakcie wyczerpania stanu konta, SD będzie aktywny. Jeśli do ostatniego dnia okresu rozrachunkowego taryfy zasilisz konto, to go nie wyłączą, inaczej SD out.

zoltan666: wygląda na to, że skończy się komunikatem "przepraszamy, nie możesz skorzystać z tej usługi, proszę zadzwonić do obsługi klienta, po więcej informacji" - czyli brak środków na koncie.
A nie powinno pojsc z tych minut ??
  • Strona 71 z 98
  • 1
  • 69
  • 70
  • 71
  • 72
  • 73
  • 98
  • 1
  • 69
  • 70
  • 71
  • 72
  • 73
  • 98