DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 72 z 98
  • 1
  • 70
  • 71
  • 72
  • 73
  • 74
  • 98
 #1137828  autor: KC-KARLOS
 03 lis 2022, 10:11
Someone23: wg regulaminu minuty są do innych niż Play (w tym podpiętych do tej sieci). Mieliśmy dyskusję na ten temat na poprzednich podstronach.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1137839  autor: PiotrG-dz
 03 lis 2022, 12:33
Właśnie dziś dostałem SMS ,że za 7 dni pobiorą mi 5zł już na nowych warunkach :x
 #1137841  autor: zoltan666
 03 lis 2022, 13:36
Nowe pakiety są już dostępne od pewnego czasu. Z minut i smsów nic nowego się nie pojawiło, tylko pakiety internetu ograniczone czasowo i cykliczne.
 #1137888  autor: kamaz222
 04 lis 2022, 11:18
WTF. Mam cykl rozliczeniowy 7 dnia każdego miesiąca, dzisiaj mamy 4 listopada a ja nadal nie otrzymałem żadnego smsa powiadamiającego o braku aktywności, czyli opłatą 5zł. ktoś z Was miał podobną sytuację?
 #1137895  autor: KC-KARLOS
 04 lis 2022, 11:52
kamaz222: to prawidłowa sytuacja (SMSy nie zawsze docierają na czas), gdyż operator nie musi w tej formie przypominać o wykonaniu aktywności (może to zrobić poprzez komunikat w Play24 czy powiadomienie push).

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1137905  autor: neotele
 04 lis 2022, 15:03
Z tego co piszecie, panuje tu chaos.
Jedna osoba dostaje powiadomienie 7 dni przed, a inna jeszcze nic nie dostała, pomimo, że zostało jej tylko 3 dni (SMSy czasami mają kilka godzin opóźnienia, ale nie dni).

Pytanie zasadnicze: Czy jest gdzieś(?) jakiś formalny zapis obligujący Play do wysyłania komunikatu o planowanym pobraniu haraczu 5 zł, wskazujący np. kiedy i jak klient zostanie powiadomiony?
(W cenniku i na www odNOWA tego nie widzę.)
 #1137907  autor: Remington
 04 lis 2022, 15:14
Cennik to jedyne miejsce gdzie ta kara jest przewidziana, więc jeśli tam nie ma, to nie mają obowiązku.

Pytanie do tych co dostali powiadomienie mimo iż jeszcze nowe zasady ich nie obowiązywały: naliczyli Wam coś?
 #1137925  autor: zoltan666
 04 lis 2022, 23:31
Miałem numer w taryfie odNOWA. Żadnej kasy na koncie, żadnych pakietów. Zmieniłem taryfę na Fakt Mobile (na próbę przed docelową zmianą na innym numerze) i ważność konta skróciła się do 14 dni. Czy jest możliwość zmiany na inną taryfę w której uzyskałbym dłuższą ważność konta, ale bez dodatkowych kosztów jak np. doładowanie za 5 zł.?
 #1137926  autor: KC-KARLOS
 04 lis 2022, 23:33
zoltan666: tak.
Wbij kod *163*2# przejdziesz do taryfy Play Na Kartę Rok Ważności Konta.
Następnie wbijasz kod *111*692*1# i masz RWK za 0 złotych i 0 groszy. Bez danin, ekstra opłat i doładowań.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1137996  autor: wrublon
 05 lis 2022, 19:43
Co do opłaty utrzymaniowej to można sprawdzić jej "status" na *181#. Ja mam napisane "w tym cyklu opłata utrzymaniowa Cię nie dotyczy", chociaż trochę to dziwne bo cykl mam 18 więc już powinni mi ściągnąć ten "haracz" ale z drugiej strony lepiej dla mnie :)
 #1137997  autor: zoltan666
 05 lis 2022, 20:00
Czy to smsem, czy w Play24 informacja o ewentualnym pobraniu opłaty pojawiała się na 7 dni przed końcem okresu rozliczeniowego, więc pod kodem *181# możliwe, że jest podobnie. Sprawdź 12 jak będzie.
 #1138250  autor: atlantydas
 11 lis 2022, 13:32
Ile czasu jest aktywny nr od ostatniego doładowania, zanim zostanie odlaczony?

Sprawdzał ktoś czy działa SD przy 0 PLN na koncie i pakietem 100 min?
 #1138261  autor: neotele
 11 lis 2022, 17:19
wrublon pisze:na *181#. Ja mam napisane "w tym cyklu opłata utrzymaniowa Cię nie dotyczy", chociaż trochę to dziwne bo cykl mam 18 więc już powinni mi ściągnąć ten "haracz"

Nie wiadomo do końca, co ten zapis oznacza. Sprawdź po koniec dnia 17-tego, czy będzie taki sam zapis (jeśli po drodze nie wykonasz czegoś za >5zł).
Być może pod koniec tego dnia zapis się zmieni.
A na potrzeby potencjalnej reklamacji zrób sobie skan tej wiadomości pod koniec 17-tego.
zoltan666 pisze:informacja o ewentualnym pobraniu opłaty pojawiała się na 7 dni przed końcem okresu rozliczeniowego, więc pod kodem *181# możliwe, że jest podobnie. Sprawdź 12 jak będzie.
Na bazie informacji podanych wcześniej przez innych, wynika, że nie ma obecnie żadnej sztywnej reguły, jeśli chodzi o powiadamianie. Jedni dostają na 7 dni przed, a inni nic nie dostają.
 #1138311  autor: marcz123456
 12 lis 2022, 16:20
Testował ktoś czy jak kupię pakiet za 2 GB 9 zł to będzie trzeba za miesiąc doładować konto?
Bo już nie wiem.
 #1138312  autor: KC-KARLOS
 12 lis 2022, 16:43
marcz123456: Aktywność zostanie wykonana na najbliższy okres rozliczeniowy. Masz miesiąc spokoju.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1138319  autor: neotele
 12 lis 2022, 18:36
marcz123456 pisze:
12 lis 2022, 16:20
Testował ktoś czy jak kupię pakiet za 2 GB 9 zł to będzie trzeba za miesiąc doładować konto?
Bo już nie wiem.
Generalnie, z haraczu zwalnia:
a) wydanie z Pakietu Złotówek łącznie min. 5 zł,
b) Doładowanie konta,
c) zakup usług lub pakietów
Przy czym korzystanie z zakupionych usług czy pakietów nie jest traktowane jako aktywność na koncie.

Zatem po miesiącu musisz zapłacisz haracz, jeśli nie wykonasz czegoś z powyższych 3 opcji (nie musi to być koniecznie doładowanie).
 #1138341  autor: 3G
 13 lis 2022, 12:43
Karlos20 pisze:
04 lis 2022, 23:33
Wbij kod *163*2# przejdziesz do taryfy Play Na Kartę Rok Ważności Konta.
Następnie wbijasz kod *111*692*1# i masz RWK za 0 złotych i 0 groszy. Bez danin, ekstra opłat i doładowań.
Dzięki, dla takich kart to jest chyba najlepsza opcja, o której zapomniałem i już miałem lecieć do Faktu lub RBM SieMa Pl i ładować za 5 celem uzyskania RWK :)

Jedyne co to z OdNowy nie idzie kod na taryfę RWK, więc trzeba przejść przez jakąś inną. Ja spod *163# wybrałem Play na kartę, a dopiero później Play na kartę RWK i włączenie samego RWK. Wszystko sprawnie i szybciutko.

https://www.speedtest.net/android/6734171506.png
  • Strona 72 z 98
  • 1
  • 70
  • 71
  • 72
  • 73
  • 74
  • 98
  • 1
  • 70
  • 71
  • 72
  • 73
  • 74
  • 98