Play przy braku płatnej aktywności ostrzega tydzień wcześniej w Play24 że pobierze 3 zł. W Plusie wyświetliło się komuś ostrzeżenie tego typu?
- Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum:
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
Wczoraj odrabiałam pańszczyznę i do tego czasu żadnego powiadomienia w apce nie widziałam, może przychodzi smsem, tak jak w Nju o wygaśnięciu konta ważnego wieki
Po ponad 29 pełnych dniach braku aktywności nie przyszło mi żadne powiadomienie o zbliżającym się terminie pobrania opłaty za brak aktywności - wygląda na to, że nie będzie żadnego ostrzeżenia (zakładając, że Plus już rozpoczął naliczanie tej opłaty).
Dłużej czekać nie będę. Asekuracyjnie wykonam minimalną, wymuszoną rozmowę za 1-2 grosze.
Mam nadzieję, że Polkomtel roztropnie wykorzysta te "extra" zarobione środki
Dajcie znać, jeśli komuś naliczą tą opłatę.
Dłużej czekać nie będę. Asekuracyjnie wykonam minimalną, wymuszoną rozmowę za 1-2 grosze.
Mam nadzieję, że Polkomtel roztropnie wykorzysta te "extra" zarobione środki
Dajcie znać, jeśli komuś naliczą tą opłatę.
Opłata weszła 14 września, od wtedy trzeba liczyć 30 dni.
Do wczoraj na numerze plush na którym nie było żadnych ruchów nic nie pobrali. Dzisiaj nie sprawdzałem
Nie działa mi 5G w ten sposób Bez limitu + 5G mam na tym numerze pierwszy raz, czyli wersja promocyjna za 20zl. Robię coś nie tak, trzeba coś jeszcze? Myślałem, że może tylko te 20GB są w 5G, a ja mam jeszcze z 67GB z promocji 200GB, ale okazało się, że najpierw schodzi mi z tych 20 GB zamiast z tych 67, mimo, że 20GB mają dłuższą ważność.
Oczywiście telefon wspiera 5G, dopóki nie blokowali działało mi na nim zarówno w prepaidzie jak i służbowym abo.
https://www.speedtest.net/android/6734171506.png
3G: włącz tryb samolotowy na kilka sekund (potem go wyłącz, aby odświeżyć ustawienia zasięgowe). Powinno 5G zaskoczyć, w innym wypadku jesteś na skraju zasięgu i telefon w celu zaoszczędzenia energii pozostanie na LTE/LTE+.
Jeśli chodzi o schodzenie GB, to środki z 20GB z no-limitów zejdą później od środków z innych promocji, takich jak GB z Plush Internet Promo BS.
Więc zgodnie z regulaminem analogicznej promki 3x 40GB na 90 dni za 15, schodki są następujące:
> GB Plush Internet Promo BS (stan GB sprawdzimy kodem *121# lub apka iPlus)
> Bez Limitu i 20GB 5G (stan: *136# lub apka iPlus)
> 120GB na 90 dni / 200GB na 90 dni (stan: *136# lub apka iPlus)
bądź
> 25GB na 25-lecie Plusa (aktywacja SMSem jednorazowo do 31.10.2021)
Jeśli chodzi o schodzenie GB, to środki z 20GB z no-limitów zejdą później od środków z innych promocji, takich jak GB z Plush Internet Promo BS.
Źródło: stary regulamin promocji 120GB za 15 zł, obowiązujący do 30.09.2021.W pierwszej kolejności rozliczane są jednostki z promocji „GigaBank w Taryfie Plus Elastyczna na Kartę” lub „Plush Internet Promo BS”, potem z promocji „Bez limitu i 15 GB”, następnie z Pakietu „Bez Limitu i 20GB 5G”, a następnie z promocji „60 GB na wakacje”, „60 GB za 15 zł”, „Pakiet 120 GB”, „Pakiety internetowe w Plusie” i „Pakiety internetowe w Plushu”. W przypadku posiadania kilku pakietów w ramach różnych promocji: „60 GB na wakacje”, „60 GB za 15 zł” „Pakiet 120 GB”, „Pakiety internetowe w Plusie” lub „Pakiety internetowe w Plushu” w pierwszej kolejności rozliczane są pakiety internetowe z najkrótszym Okresem ważności.
Więc zgodnie z regulaminem analogicznej promki 3x 40GB na 90 dni za 15, schodki są następujące:
> GB Plush Internet Promo BS (stan GB sprawdzimy kodem *121# lub apka iPlus)
> Bez Limitu i 20GB 5G (stan: *136# lub apka iPlus)
> 120GB na 90 dni / 200GB na 90 dni (stan: *136# lub apka iPlus)
bądź
> 25GB na 25-lecie Plusa (aktywacja SMSem jednorazowo do 31.10.2021)
Ostatnio zmieniony 30 paź 2021, 12:01 przez KC-KARLOS, łącznie zmieniany 1 raz.
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
Ejże... Wiem co mówię, 5G nie działa mi nigdzie, nawet pod stacjami bazowymi. A działało dopóki było dostępne bez ograniczeń, także żaden skraj zasięgu. Myślisz, że nie próbowałem trybu samolotowego, restartów itp.? Wielokrotnie.
Taką mam kolejność schodzenia GB:
- z doladowania
- 20 GB z no limitu
- 67 GB z promocji 200 GB
No nic, poszło zgłoszenie techniczne. W sumie na tę kolejność też powinnno...
Taką mam kolejność schodzenia GB:
- z doladowania
- 20 GB z no limitu
- 67 GB z promocji 200 GB
No nic, poszło zgłoszenie techniczne. W sumie na tę kolejność też powinnno...
https://www.speedtest.net/android/6734171506.png
3G:
Sprawdź też kodem *101# czy w SMS zwrotnym odczytasz aktywny atrybut usługi 5G. Jeśli tak, to przejdźmy dalej...
Jaki masz model telefonu? Jeśli to z systemem Android, możesz wykonać kilka czynności:
> wchodzimy w Ustawienia > Sieci komórkowe / transmisja danych > jeśli to tel z dual SIM, wejdź na opcje aktywnej karty SIM > w polu "ustawienia sieci" upewnij się, że masz zaznaczoną opcję 5G.
> w tym samym podmenu poszukaj opcji "nazwa punktu dostępu" > jeśli masz aktywny APN Internet - zmień go na "plus" (niektóre telefony i urządzenia poprawnie działają wyłącznie na plusowym punkcie dostępowym), nawet regulaminy sugerują, że usługa 5G będzie poprawnie działać na APN plus.
Kolejny sposób: włącz "Opcje programisty". Ustawienia > Informacje o telefonie > klikasz na wersje kompilacji Androida i stukasz w to pięciokrotnie, wówczas uruchomisz funkcję. Następnie wejdź w Opcje programisty (ścieżka dotarcia jest różna dla danego telefonu) i wyszukaj opcji "Tryb sieci 5G" > wybierz tryb automatyczny lub NSA (NSA Plusa działa w paśmie 5G 2600 MHz). Następnie wychodzimy na pulpit, zamykamy wszystkie apki działające w tle/zminimalizowane i znów tryb samolotowy na kilka sekund lub wyłączamy całkowicie telefon na ok 1-2 minuty, aby odświeżyć ustawienia systemu operacyjnego.
Daj znać, czy coś pomogło.
Sprawdź też kodem *101# czy w SMS zwrotnym odczytasz aktywny atrybut usługi 5G. Jeśli tak, to przejdźmy dalej...
Jaki masz model telefonu? Jeśli to z systemem Android, możesz wykonać kilka czynności:
> wchodzimy w Ustawienia > Sieci komórkowe / transmisja danych > jeśli to tel z dual SIM, wejdź na opcje aktywnej karty SIM > w polu "ustawienia sieci" upewnij się, że masz zaznaczoną opcję 5G.
> w tym samym podmenu poszukaj opcji "nazwa punktu dostępu" > jeśli masz aktywny APN Internet - zmień go na "plus" (niektóre telefony i urządzenia poprawnie działają wyłącznie na plusowym punkcie dostępowym), nawet regulaminy sugerują, że usługa 5G będzie poprawnie działać na APN plus.
Kolejny sposób: włącz "Opcje programisty". Ustawienia > Informacje o telefonie > klikasz na wersje kompilacji Androida i stukasz w to pięciokrotnie, wówczas uruchomisz funkcję. Następnie wejdź w Opcje programisty (ścieżka dotarcia jest różna dla danego telefonu) i wyszukaj opcji "Tryb sieci 5G" > wybierz tryb automatyczny lub NSA (NSA Plusa działa w paśmie 5G 2600 MHz). Następnie wychodzimy na pulpit, zamykamy wszystkie apki działające w tle/zminimalizowane i znów tryb samolotowy na kilka sekund lub wyłączamy całkowicie telefon na ok 1-2 minuty, aby odświeżyć ustawienia systemu operacyjnego.
Daj znać, czy coś pomogło.
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
3G: Działa czy nie?
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
No nie.
https://www.speedtest.net/android/6734171506.png
3G: jaki region? Model telefonu? Czy sprawdzałeś stan usługi kodem *101# ? Czy saldo konta nie wynosi 0,00?
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
ZTE Axon 11 5G, Warszawa. Po mojej stronie wszystko wydaje się być OK. 5G aktywne pod *101#, saldo nie wynosi 0, tryb 5G NSA+SA, zresztą ustawienia nic nie zmieniają, podobnie jak APN.
Czekam na rozpatrzenie zgłoszenia.
Czekam na rozpatrzenie zgłoszenia.
https://www.speedtest.net/android/6734171506.png
Zmień tryb sieci 5G z NSA+SA na automatyczny. Pewnie to nie pomoże, ale spróbować można.
Zauważ jeszcze jedną rzecz: pomimo, iż możesz być w zasięgu 5G (mapki nie są precyzyjne - przykład: moja wioska rodzinna na wschodnim skraju woj. pomorskiego niby ma zasięg LTE/LTE+, a wewnątrz budynku ledwo odbieram 3G Plusa), wewnątrz budynków tego 5G możesz nie uświadczyć, nawet w większych aglomeracjach, sam się o tym przekonałem m.in. w Gdańsku. Ten sam problem miałem w Malborku, ale od jakiegoś czasu zasięg mocno się polepszył.
Zauważ jeszcze jedną rzecz: pomimo, iż możesz być w zasięgu 5G (mapki nie są precyzyjne - przykład: moja wioska rodzinna na wschodnim skraju woj. pomorskiego niby ma zasięg LTE/LTE+, a wewnątrz budynku ledwo odbieram 3G Plusa), wewnątrz budynków tego 5G możesz nie uświadczyć, nawet w większych aglomeracjach, sam się o tym przekonałem m.in. w Gdańsku. Ten sam problem miałem w Malborku, ale od jakiegoś czasu zasięg mocno się polepszył.
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
Proszę Cię... Wiem na 100% gdzie jest zasięg. Mapka to tam wiesz... Nie wmawiaj mi, że stojąc na wprost anten blisko stacji nie mam zasięgu. I to niejednej stacji.
NSA+SA to jest właśnie tryb automatyczny Ale jak pisałem tu zmiana nic nie wnosi.
Zresztą grzebanie u mnie raczej nie ma sensu, jeśli do września (czy tam kiedy zablokowali dostęp) 5G śmigało na defaultach.
NSA+SA to jest właśnie tryb automatyczny Ale jak pisałem tu zmiana nic nie wnosi.
Zresztą grzebanie u mnie raczej nie ma sensu, jeśli do września (czy tam kiedy zablokowali dostęp) 5G śmigało na defaultach.
https://www.speedtest.net/android/6734171506.png
Sam możesz się domyślić, czemu wyłączyli dostęp do 5G? Aby sprzedać jak najwięcej abonamentów.
Mimo tego, opcja No Limit + 20GB 5G powinna dać dostęp do 5G. Zapłaciłeś, to oczekujesz, żeby działał. Poczekaj na rozwiązanie problemu.
Jakby co, na Realme 7 5G nie miałem kłopotów z 5G, będąc w zasięgu usługi, również w okresie, gdy zakończyli darmowy dostęp do 5G.
Mimo tego, opcja No Limit + 20GB 5G powinna dać dostęp do 5G. Zapłaciłeś, to oczekujesz, żeby działał. Poczekaj na rozwiązanie problemu.
Jakby co, na Realme 7 5G nie miałem kłopotów z 5G, będąc w zasięgu usługi, również w okresie, gdy zakończyli darmowy dostęp do 5G.
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
Telepolis pisze o nowych promocjach Plusa na Gwiazdkę > https://www.telepolis.pl/wiadomosci/tar ... wieta-2021
Spieszę donieść, że obecnie aktywne numery również mogą je bezpłatnie aktywować, w aplikacji iPlus
> Taryfa Plush: Pakiet znajdziemy wchodząc w apkę iPlus. Kolejno: "hamburger" na Androidzie > Usługi i Pakiety > Internet i szukamy kafelka "100GB / 30 dni".
> Plus Elastyczna na Kartę: "hamburger" na Androidzie > Usługi i Pakiety > Inne > 100 zł na start / 60 dni.
Przy Plushu radzę wstrzymać się z aktywacją promki, jeśli mamy inne GB z różnych promocji. Tym bardziej, że trwa do 31.01.2022, a pakiety można włączyć TYLKO RAZ na dany numer telefonu.
Spieszę donieść, że obecnie aktywne numery również mogą je bezpłatnie aktywować, w aplikacji iPlus
> Taryfa Plush: Pakiet znajdziemy wchodząc w apkę iPlus. Kolejno: "hamburger" na Androidzie > Usługi i Pakiety > Internet i szukamy kafelka "100GB / 30 dni".
> Plus Elastyczna na Kartę: "hamburger" na Androidzie > Usługi i Pakiety > Inne > 100 zł na start / 60 dni.
Przy Plushu radzę wstrzymać się z aktywacją promki, jeśli mamy inne GB z różnych promocji. Tym bardziej, że trwa do 31.01.2022, a pakiety można włączyć TYLKO RAZ na dany numer telefonu.
Ostatnio zmieniony 03 lis 2021, 11:55 przez Remington, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: połączenie treści z pierwotnym postem
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
W Plushu promocja jest do 14.01.2022. Ciekawe dlaczego?
Ps. Możliwość włączenie promocji w aplikacji dla aktywnych już numerów została skasowana.
Ps. Możliwość włączenie promocji w aplikacji dla aktywnych już numerów została skasowana.
U mnie zniknęło 100GB z zakładki Internet w Plushu.