DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 77 z 208
  • 1
  • 75
  • 76
  • 77
  • 78
  • 79
  • 208
 #832696  autor: ChuckyCiechanow
 02 lis 2015, 08:34
Od 28 numer mam już w RBM a dziś dostałem sms ,,Pakiet #wszystko29nie został aktywowany na kolejny mc. ......"
 #832863  autor: Rozyk
 02 lis 2015, 21:37
Dax13 pisze:Virgin zaszalał z nową promocją
Tak, ale dotyczy tylko taryfy #Freemium
 #832871  autor: cyanoone
 02 lis 2015, 22:14
ChuckyCiechanow pisze:Od 28 numer mam już w RBM a dziś dostałem sms ,,Pakiet #wszystko29nie został aktywowany na kolejny mc. ......"
Gdybyś miał kasę na koncie to by była super oferta, pakiety internetowe by się kumulowały, no i 10 GB za 10 zł :D

Plus-->Play (2015) -->Plus (2018)
Klucz-->Orange-->Lajt (2017)
 #833607  autor: kamaz222
 06 lis 2015, 10:51
Czy da się zamówić telefonicznie duplikat kart sim? Czy jedyną możliwościa zostaje internet?
 #833617  autor: ChuckyCiechanow
 06 lis 2015, 11:28
cyanoone pisze:
ChuckyCiechanow pisze:Od 28 numer mam już w RBM a dziś dostałem sms ,,Pakiet #wszystko29nie został aktywowany na kolejny mc. ......"
Gdybyś miał kasę na koncie to by była super oferta, pakiety internetowe by się kumulowały, no i 10 GB za 10 zł :D
Stan konta był 41,50
 #833647  autor: adik
 06 lis 2015, 14:48
też mi się zdarzy otrzymywać smsy od Virgin,pomimo że już tam dawno nie jestem.

http://www.speedtest.net/my-result/4142279769
 #833703  autor: M4rio
 06 lis 2015, 21:05
kamaz222 pisze:Czy da się zamówić telefonicznie duplikat kart sim? Czy jedyną możliwościa zostaje internet?
Możesz śmiało dzwonić do cmok, ja zamawialem 2 tyg temu.

TAG
 #833707  autor: iPlus
 06 lis 2015, 21:12
M4rio pisze:
kamaz222 pisze:Czy da się zamówić telefonicznie duplikat kart sim? Czy jedyną możliwościa zostaje internet?
Możesz śmiało dzwonić do cmok, ja zamawialem 2 tyg temu.
numer musi być zarejestrowany
 #833756  autor: xander21
 07 lis 2015, 12:37
Ja od wczoraj czekam na aktywacje przeniesionego numeru. :( Miało być wczoraj, nie ma dziś nawet. Numer nie istnieje, kiedy próbuje się dodzwonić z innego tela. CMOK umywa ręcę, bo mówi o partnerze infrastrukturalnym, że to on musi coś zrobić. Ktoś miał kiedyś taki problem z przedłużającą się aktywacją numeru?
 #833761  autor: molibden
 07 lis 2015, 13:38
mi przenieśli momentalnie, ale to było prawie 2 lata temu. Rano w dniu przeniesienia miałem gotowe łącze. Przeraża mnie trochę jak czytam takie newsy bo złożylem wniosek o przeniesienie 2 telefonów do VM i wolałbym takich historii nie przechodzić.
BTW ktoś moze powiedziec ile trwa wlączenie pakietu minutowego w taryfie freemium? To się liczy w sekundach, minutach czy godzinach kiedy włącza taki pakiet od chwili wklepania kodu?
 #833773  autor: xander21
 07 lis 2015, 14:41
molibden pisze:mi przenieśli momentalnie, ale to było prawie 2 lata temu. Rano w dniu przeniesienia miałem gotowe łącze. Przeraża mnie trochę jak czytam takie newsy bo złożylem wniosek o przeniesienie 2 telefonów do VM i wolałbym takich historii nie przechodzić.
BTW ktoś moze powiedziec ile trwa wlączenie pakietu minutowego w taryfie freemium? To się liczy w sekundach, minutach czy godzinach kiedy włącza taki pakiet od chwili wklepania kodu?
Pakiety aktywują prawie od razu. Zawsze cokolwiek kupiłem to za dosłownie 1min miałem pakiet. :)
 #833785  autor: as1as
 07 lis 2015, 16:10
molibden pisze:mi przenieśli momentalnie, ale to było prawie 2 lata temu. Rano w dniu przeniesienia miałem gotowe łącze. Przeraża mnie trochę jak czytam takie newsy bo złożylem wniosek o przeniesienie 2 telefonów do VM i wolałbym takich historii nie przechodzić.
BTW ktoś moze powiedziec ile trwa wlączenie pakietu minutowego w taryfie freemium? To się liczy w sekundach, minutach czy godzinach kiedy włącza taki pakiet od chwili wklepania kodu?
U mnie na 2 numerach trwało to dosłownie kilka minut
 #833853  autor: xander21
 07 lis 2015, 23:12
cyanoone pisze:Sprawdź czy widać numer na Play24.
Na play24 pisze, że nr nie należy do sieci play. :D Jest jakiś progress, nr już wyruszył w nieznane i wisi gdzieś w odchłani nicości.
 #833854  autor: Rozyk
 07 lis 2015, 23:16
xander21 pisze:Ktoś miał kiedyś taki problem z przedłużającą się aktywacją numeru?
Ja już dosyć dawno przenosiłem numer i z aktywacją nie było problemu, tylko był problem z dodzwonieniem się do mnie z TP SA i z Plusa. Też na CMOK tłumaczyli problemem z partnerem infrastrukturalnym (uff ale ciężkie słowo) więc wysłałem przez internet (platforma ePUAP) pismo do UKE. Rozwiązali dosyć szybko po tym piśmie.
 #833857  autor: maxplastic
 07 lis 2015, 23:24
Na ich profilu na FB można czasem trafić na komentarze ludzi, którzy czekają na aktywację drugi dzień, 36h itd, a Virgin nie może zrobić nic poza napisaniem, że sprawdzają, przekazali do działu technicznego albo to problem z partnerem infrastrukturalnym. Pewnie tak jest. Ja przenosiłem w grudniu, znajomy 3 tygodnie temu, poszło bezbłędnie.

Przyznam, że w tych komentarzach bawią mnie wielcy biznesmeni, który na 36h odcięci są od świata i klientów więc oczekują od Virgin rekompensaty. Pewnie w innych MVNO to też się może zdarzyć. Nie wiem jak Wy, ale gdybym prowadził jakiś solidny biznes, zwłaszcza taki który wymagałby ode mnie mobilności i solidności zasięgu to raczej nie przeszedłbym do żadnej z takich sieci, zwłaszcza jadących na Playu, żeby tylko zaoszczędzić parę albo kilkanaście złotych.
 #833858  autor: Rozyk
 07 lis 2015, 23:32
Nie oceniaj. Każdy wybiera ofertę jaką uważa dla siebie najlepszą. Można śmiać się z klientów praktycznie każdej sieci, bo w każdej można znaleźć słabe punkty. A przenosząc numer każdy liczy na to, że tak jak zapewnia operator odbędzie się to szybko i bezproblemowo. No ale pewnie w każdej sieci zdarzają się w niewielkim procencie problemy przy przenoszeniu numeru.

Ja się zastanawiałem nad przeniesieniem numeru teściowej z Ti Mob do VM, ale chyba bezpieczniej będzie zaproponować jej zmianę numeru ;-) Tych kilku znajomych powiadomi SMSem ;-)
 #833873  autor: xander21
 08 lis 2015, 00:20
Kolega 2 posty wyżej ma racje, że biznesmen nie powinien inwestować w wirtualną sieć bez stacjonarnego salonu. Już nie chodzi o to, że sieć ciągnie po Playu, bo to realny operator jak wielka trójka.
Swoją drogą nie jest tak źle, bo mam drugi numer oryginalny virgin, więc przeniosę na niego wszystko.
Wolałbym jednak, żeby moja ulubiona sieć zrobiła co do niej należy i się przenoszenie udało. :)
 #833880  autor: molibden
 08 lis 2015, 06:06
Muszę przyznać że ja jak do tej pory przenosiłem trzykrotnie numery . Raz do Virgin. Przy zadnych przenosinach nie miałem problemów. Wszystko idealnie. Z samym Virgin też jestem od 2 lat i jak dotąd w mojej taryfie nie mam ani problemów z zasięgiem ani Bokiem, Cmokiem czy czymkolwiek innym. Nie czuję żadnej różnicy między t-mobile a VM. Zasięg cały czas max do jakiegokolwiek operatora bym się nie 'zroamingował". Więc przenoszę tam dodatkowo 2 numery rodziców. Jak bedzie coś nie tak to się wyniosę. Co za problem?
Czy to się nadaje dla biznesmena? Obserwując ludzi ktorzy prowadzą mniejsze i większe biznesy to oni nie mają czasu na sprawadzanie doładowań, kupowania faktur za doładowania, śledzenia taryf i cen pakietów bo zwyczajnie nie mają do tego głowy. Ci ludzie którzy prowadzili biznesy w momencie gdy GSM wkraczało do Polski siedzieli siłą przyzwyczajenia głównie w Plusie gdzie jak pamietam początkowo sprzedawano usługi tylko firmom i było tak przez dłuższy czas więc wielu jeszcze pewnie tam siedzi. Teraz jest różnie, a jak jest róznie to znaczy to że nie ma problemu z zasiegiem na połaczenia głosowe których ci ludzie głównie uzywają. Znajomy prowadzący firmę spedycyjną jeżdżącą po całej Europie ma wszystko w Orange a czytam że ten operator problemy z zasięgiem. Dla niego jednak widać wszystko jest OK. Co do reszty znajomych to musiałbym po numerach sprawdzić kto gdzie ma a zapewniam ze oni i ich pracownicy jeżdżą tysiace km dzien w dzień i muszą żyć pod telefonem, ale żaden z nich podejrzewam nie ma prepaida bo dla nich kilka zł różnicy to jest sprawa zupełnie nieistotna przy obrotach kilkuset tys zł miesiecznie. No i muszą mieć faktury a z doładowaniami to różnie bywa. Nie wyobrażam sobie takiego kolesia stojacego po doładowanie w biedronce i proszącego o fakturę :-)
Tu nie chodzi o to czy prepaid jest lepszy czy gorszy tylko o to ze to dla osoby prowadzącej działalnośc gospodarczą niewygodne i czas który poświęcają na kupowanie doładowań, klepanie kodów czy wejscie do www lepiej poświęcić na działalnosć firmy tak samo jak księgowość lepiej zlecić ksiegowemu niż prowadzić ją samemu bo są obliczenia ze taniej to po prostu wyjdzie. Mówiłem bratu nie raz żeby wyniósł się z T-mobile ale ten powtarza ze na firmę tam mu się najbardziej opłaca mimo najdroższych abo. Nie pojmuję tego ale w tym kraju wszystko jest możliwe. Prywatne ma w Play

PS.. jak dla mnie dodatkowa zaleta posiadania ttelefonu w VM pojawila sie latem gdy w moim mieście padły nadajniki Plus, Orange i TM. Wokół ludzie nie mieli ni telefonu ni neta a ja jakoś na telefonie mogłem i rozmawiać i siedzieć w necie bo po przenosinach mam roaming o ile pamietam Play,Tm i Plus więc jak coś pada to się przestawiam. No chyba że Play padnie jako siec macierzysta to nie wiem jakby to było
  • Strona 77 z 208
  • 1
  • 75
  • 76
  • 77
  • 78
  • 79
  • 208
  • 1
  • 75
  • 76
  • 77
  • 78
  • 79
  • 208