DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 80 z 432
  • 1
  • 78
  • 79
  • 80
  • 81
  • 82
  • 432
 #827323  autor: bobiwr
 06 paź 2015, 17:09
Dzisiaj na Play24 większość cen (za pakiety nieodnawialne) jest wyzerowana. Co nie znaczy, że Ciebie nie skasują przy kupnie.

Czy może masz możliwość użycia wszystkich voucherów w stanie: "możesz włączyć jeszcze 1 raz?" Bo tak dobrze to ja nie mam. ;)
 #827328  autor: Rebeliant
 06 paź 2015, 17:17
Nie mam możliwości włączenia vouchera. Myślę, że jakbym włączył teraz jakiś pakiet i zrobił screen, to można by później na upartego rżnąć głupa, że promocja dlatego skorzystałem. Albo wróciliby kasę, albo podarowali jeden pakiet. Co innego gdyby sprawa dotyczyła 9999 pakietów.;) Jedno jest pewne, że coś grzebią w Play24. Może jakieś zmiany w cennikach, ewentualnie dopasowują serwis pod kątem Faktu.
 #827333  autor: krzysiek255
 06 paź 2015, 17:36
uwaga zabiera kase bo sprawdziłem
wziąłem pakiet 100 min i 100 SMS do wszystkich sieci oraz 100 MB Internet za 9zł i bierze kasę :)
Ostatnio zmieniony 06 paź 2015, 17:38 przez krzysiek255, łącznie zmieniany 1 raz.
 #827457  autor: Gregrin
 07 paź 2015, 00:40
Utrudnianie ludziom życia i to wbrew regulaminowi który to przecież oni piszą.
PS ktoś pisał ze przenosił 2 numery do RBM5 (do RBM7 mu nie chcieli przenieść) wczoraj...
Ostatnio zmieniony 07 paź 2015, 00:47 przez Gregrin, łącznie zmieniany 1 raz.
 #827458  autor: pafakt
 07 paź 2015, 00:43
mówisz o zajmowaniu infolinii na 4 godziny by zmienić 160 taryf czy o osobach które płacą abonament i odczuły znaczny spadek prędkości transmisji w wyniku "darmowego LTE"?
a co do regulaminu RBM to wejdzie w życie za 20 mln lat wg tego co w nim jest
 #827461  autor: Gregrin
 07 paź 2015, 00:50
pafakt pisze:a co do regulaminu RBM
Jednak regulamin by musieli zmienić (mowie o regulaminie przenosin z faktu).
pafakt pisze:mówisz o zajmowaniu infolinii na 4 godziny by zmienić 160 taryf czy o osobach które płacą abonament i odczuły znaczny spadek prędkości transmisji w wyniku "darmowego LTE"?
Może nie spekulujmy skoro nie wiemy co dokładnie się dzieje.

Tak jak pisałem, było info ze wczoraj 6.10 ktoś przeniósł 2 numery do RBM5 ale do RBM7 nie chcieli.
Ostatnio zmieniony 07 paź 2015, 01:05 przez Gregrin, łącznie zmieniany 5 razy.
 #827463  autor: pafakt
 07 paź 2015, 00:56
@rebeliant to po prostu moja spekulacja
@Gregrin Regulaminy RBM to gniazdo błędów i od dłuższego czasu postuluję by je nie tyle zmienić, a ujednoznacznić
zarejestrować się na forum telepolis chciałem od dawna, nigdy nie dochodził mail do potwierzenia, albo dochodził 7 dni po czasie. Od początku śledzę ten wątek :) (do rejestracji polecam wp - jedyna poczta na którą doszła wiadomość rejestracyjna)
@Gregrin 1:07 może nie każdy dostał info, to dosyć świeża sprawa


________________________
Poprawiłem wielką literę by zachować pełen szacunek
Ostatnio zmieniony 07 paź 2015, 01:10 przez pafakt, łącznie zmieniany 3 razy.
 #827466  autor: Gregrin
 07 paź 2015, 01:15
pafakt pisze:@Gregrin 1:07 może nie każdy dostał info, to dosyć świeża sprawa
A to dalej "spekulacje" czy masz jakieś info "ze źródła" ??
Ostatnio zmieniony 07 paź 2015, 01:32 przez Gregrin, łącznie zmieniany 1 raz.
 #827474  autor: Maks SIM
 07 paź 2015, 01:55
pafakt pisze: mówisz o zajmowaniu infolinii na 4 godziny by zmienić 160 taryf czy o osobach które płacą abonament i odczuły znaczny spadek prędkości transmisji w wyniku "darmowego LTE"?
haha pafakt To, że ktoś jest połączony przez modem LTE to nie znaczy, że zajmuje cały czas pasmo LTE transmisyjne z nadajników, szerokość pasma jest przydzielana dynamicznie.
Edit 2015-10-07
Na prędkość transmisji danych od strony użytkownika (szerokość pasma LTE> Ilość Kanałów) transmisji LTE ma wpływ bardzo wiele czynników "zakłócających", odległość od nadajnika i oczywiście jakość urządzenia odbiorczego LTE.
Rebeliant pisze:Czyli mamy Faktowca na forum. 8) Witamy ;-)
Mamy chyba jakiegoś czarodzieja, który czyta z magicznej kuli :)
----
pafakt witamy Cie na naszym forum chlebem i solą, staropolskim obyczajem :)
Ostatnio zmieniony 07 paź 2015, 20:01 przez Maks SIM, łącznie zmieniany 2 razy.

Informacja: nieobecny na forum do 31.12. - z powodu Świąt Bożego Narodzenia
:) / Szczęśliwego Nowego Roku
 #827476  autor: Maks SIM
 07 paź 2015, 02:27
Gregrin pisze: Tak jak pisałem, było info ze wczoraj 6.10 ktoś przeniósł 2 numery do RBM5 ale do RBM7 nie chcieli.
Być może ktoś trafił na "nieogarniętego" albo złośliwego konsultanta..
Od strony prawnej i konsumenckiej obowiązuje regulamin zamieszony przez operatora dotyczący danej usługi. Regulamin to dokument prawny, na postawie którego możemy się domagać roszczeń, zadośćuczynienia itp. zgodnie z obowiązującym prawem konsumenckim.
Regulamin określa "szczegóły" umowy na daną usługę ,zawartej miedzy użytkownikiem, a operatorem telekomunikacyjnym. Skoro to umowa - to operatora obowiązuje przestrzeganie warunków tej umowy, pod rygorem odpowiedzialności cywilno-prawnej.

Informacja: nieobecny na forum do 31.12. - z powodu Świąt Bożego Narodzenia
:) / Szczęśliwego Nowego Roku
  • Strona 80 z 432
  • 1
  • 78
  • 79
  • 80
  • 81
  • 82
  • 432
  • 1
  • 78
  • 79
  • 80
  • 81
  • 82
  • 432