DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 9 z 23
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 23
 #911708  autor: darekka
 18 lut 2017, 10:17
Data ta pewnie ma za zadanie "utrudnić" zrozumienie regulaminu i ułatwić operatorowi w razie problemów(reklamacji) wmówić klientowi, że czegoś nie dopełnił(taka furtka przez, którą mogliby wykopać takich upierdliwców jak ja). :twisted:

W poprzednim Reg. nie widzę takiego rozgraniczenia: STARY REG. https://d1dmfej9n5lgmh.cloudfront.net/g ... 1481125795

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #911875  autor: biala1991
 19 lut 2017, 15:33
kaspeed pisze:Zobaczymy:) grunt ze działa:D

Tzn? Zarejestrowałeś nr inaczej niż w Sklepie TM i bez problemu dostałeś RWK?



@Darekka, Ty piszesz chyba o starszym regulaminie z 05.12.16. a ja o późniejszym z 05.01.17, który od aktualnego różni się tylko datą obowiązywania: 05.01.-14.02. W nim pojawiła się właśnie tajemnicza data :) 10.07.16. i została przeniesiona do aktualnego regul. (w grudniowym jej nie było).
Możliwe że to jakaś wpadka i zamiast 10.07. powinno być 25.07. a TM radośnie powiela ten błąd w kolejnym regulaminie :D
 #911879  autor: -Gosc-
 19 lut 2017, 15:40
Podepnę się do tematu, w tych nowych opcjach w T-m na kartę nolimit/25zł i dniówka za 1zł jest RWK z automatu włączany, nie ma nic o żadnych zgodach marketingowych, wie ktoś jak jest w tym przypadku? Z automatu są wyrażone zgody na "tak"? I pytanie jak i gdzie je wycofać jeżeli są wyrażone? nr rejestrowany przez stronę banku, w miboa nie widzę żadnej zakładki ze zgodami tak jest to np. w Orange gdzie mogę je zmieniać po zalogowaniu na konto.
 #911881  autor: biala1991
 19 lut 2017, 16:08
Zgody marketingowe dają prawdziwe RWK, roczna ważność w ofertach o których piszesz to pseudo RWK, jest ważne dopóki płacisz za usługę, kiedy zrezygnujesz z oferty ważność konta ustawi się na 14dni, to standardowa zagrywka TM, tym bardziej sprytna :D że wprowadzili tą ofertę w momencie kiedy uruchomili prawdziwe RWK. Klient który je uzyskał za zgody niczego nie podejrzewając włączy nolimit na miesiąc i po rezygnacji straci prawdziwe RWK, bezpowrotnie bo drugi raz nr nie zarejestruje :D
 #911912  autor: -Gosc-
 19 lut 2017, 18:43
Oni ostrzegają że to rzekome RWK w tych opcjach nolimit/25 i dniówka 1zł wyłączą jak zrezygnujesz z tych usług, niemniej jednak mnie odpowiada opcja nolimit/25 i tam jest jakoś odnawianie tego RWK po doładowaniu? Niestety nigdzie nic o żadnych zgodach marketingowych nie widzę, jak i gdzie tego u nich szukać? Od czasów ery nie miałem styczności z ti mobilem, mają to owiane jakąś tajemnicą, wogóle w tym ich miboa to jakiś bełkot i mało konkretów...
 #912112  autor: biala1991
 20 lut 2017, 20:01
A po co TM ma udostępniać zgody w Miboa? żeby klient je sobie wyłączył? :D Od zarządzania zgodami to jest operator, aktywują Ci je podczas rejestracji a kiedy chcesz wycofać musisz dzwonić na płatną infolinię.
Nie wydaje mi się, żeby bank robił takie numery
 #912159  autor: -Gosc-
 21 lut 2017, 10:28
biala1991 pisze:A po co TM ma udostępniać zgody w Miboa? żeby klient je sobie wyłączył? :D Od zarządzania zgodami to jest operator, aktywują Ci je podczas rejestracji a kiedy chcesz wycofać musisz dzwonić na płatną infolinię.
Nie wydaje mi się, żeby bank robił takie numery
Po to żebym mógł je sobie wyłączyć w miboa i nie musiał dzwonić na płatną infolinię?
Od zarządzania moimi zgodami na udostępnianie moich danych jestem ja :)
Nie wiem co robi bank, telefon działa więc domniemam że został poprawnie zarejestrowany, w banku po tej operacji ani śladu.
 #912767  autor: asdaf
 24 lut 2017, 19:46
Pytanie: Czy ktoś w ostatnim czasie "dorejestrowywał" numer w TM przez iboa lub aplikację? Po jakim czasie nowa karta została aktywowana (możliwość dzwonienia z niej)? Czekam już 3 godz. Nie można na nią się dodzwonić a raport doręczenia smsa to: Błąd.
 #912782  autor: biala1991
 24 lut 2017, 21:27
Rejestrowałam w tradycyjny sposób i zanim wróciłam do domu karta była już aktywna. Nie dostałam jednak żadnego smsa z potwierdzeniem a chyba powinnam? Pod kodem *100# pokazuje się info o taryfie i takie ucięte: Nr jest.. i koniec :)
Na marginesie konsule TM po staremu bez pytania zaznaczają zgody. Mnie akurat na rękę, bo chce skorzystać z promocji, wkurzająca jest jednak ta samowolka
 #912788  autor: biala1991
 24 lut 2017, 21:54
Rejestracja elektroniczna zawsze kulała, nie próbowałam tej metody.

Zastanawia mnie ta dziwna wiadomość: Aby zgłosić udział w konkursach i loteriach TMobile poczekaj na potwierdzenie rejestracji nr smsem. Karta działa a potwierdzenia brak :)
 #912790  autor: wasylek
 24 lut 2017, 22:01
Ja rejestrowałem 2 dni temu przez Miboa i po około godzinie numer był aktywny. Ale mam problem z kodami sieciowymi po wpisaniu pojawia się że błędny kod, a wprowadzam podany tutaj na forum.
 #912835  autor: -Gosc-
 25 lut 2017, 00:18
biala1991 pisze:Rejestracja elektroniczna zawsze kulała, nie próbowałam tej metody.

Zastanawia mnie ta dziwna wiadomość: Aby zgłosić udział w konkursach i loteriach TMobile poczekaj na potwierdzenie rejestracji nr smsem. Karta działa a potwierdzenia brak :)
Mam dokładnie tak samo, rejestrowałem przez bank, karta działa, do dziś (25dni) żadnego smsa że T-m potwierdza rejestrację, przy wybraniu *100# pokazuje Numer..... Natomiast sprawdzałem u kolegi i pokazuje mu: Numer zarejestrowany. O co tam chodzi? Burdel? System ich nie ogarnia? W końcu pytanie jaki jest status zgód marketingowych i jak go sprawdzić?
 #912857  autor: biala1991
 25 lut 2017, 10:50
Trochę z innej beczki :) Jak ustawia się ważność konta po dezaktywacji pakietu Strong Lte? Wg regulaminu konto ważne jest tak długo ile wspomniany pakiet, to oznacza, że po wyłączeniu od razu następuje blokada na wychodzące?!
 #912887  autor: -Gosc-
 25 lut 2017, 14:22
Wam też nie działa to ich miboa? Próbowałem coś wysłać przez ten formularz "kontakt" to komunikat że to niedostępne czy coś. A chodziło mi o taką sprawę, regulamin "dniówki za 1zł" mówi że roczna ważność konta zostaje przedłużona po każdym doładowaniu o 365dni. Doładowałem i nic, pieniądze są a ważność konta pozostała taka jak ustawiono na początku przy aktywacji "dniówki za 1zł". Coś im tam nie działa tak jak to miboa?
 #912888  autor: Gregrin
 25 lut 2017, 14:25
-Gosc- pisze:Wam też nie działa to ich miboa?
asdaf pisze:Karta nie działa, iboa.pl nie działa, miboa.pl nie działa, aplikacja nie działa :evil:
Post z ósmej rano.
-Gosc- pisze:regulamin "dniówki za 1zł" mówi że roczna ważność konta zostaje przedłużona po każdym doładowaniu o 365dni.
To chyba nie temat o tej ofercie ? Byłoby fajnie gdybyś podał ten regulamin to wtedy nie trzeba by specjalne szukać...
 #912893  autor: -Gosc-
 25 lut 2017, 14:34
Może nie, ale powiązane mocno, nikt nie umie odpowiedzieć jak się w T-m zarządza zgodami?
Miboa u mnie działa oprócz możliwości wysłania wiadomości z konta do nich.
Regulamin dniówki:
https://www.t-mobile.pl/r/repo1/tm/docu ... 014114.pdf

punkt 2.17
 #912899  autor: ManiacGSM
 25 lut 2017, 15:42
Ja w sumie też trzymałem jeden numer z całkiem fajną końcówką numeryczną ''w szafie'' z T-Mobile tylko dla konkursu. Potwierdzenia sms, również nie otrzymałem. Raz się loguję w miboa, na starcie pisze ,że numer nie zarejestrowany. Za kilka godzin ponowne logowanie -numer zarejestrowany. Istne czary tam mają. Numer rejestrowany ze trzy miesiące temu...Konkurs pic na wodę. Numer obecnie jest w trakcie przenosin i niech mnie pocałują w czółko.

PLUSH na Kartę x1. Virgin Mobile x1, Orange FREE x1, PLAY MIX x1.
iP 5s, NOKIA C7, HUAWEI Y5, BB 9810, NOKIA 2610.
  • Strona 9 z 23
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 23
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 23