DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 81 z 437
  • 1
  • 79
  • 80
  • 81
  • 82
  • 83
  • 437
 #827496  autor: reboot
 07 paź 2015, 08:55
Gregrin pisze:ktoś pisał ze przenosił 2 numery do RBM5 (do RBM7 mu nie chcieli przenieść) wczoraj...
Maks SIM pisze:Być może ktoś trafił na "nieogarniętego" albo złośliwego konsultanta.
Ja. Może dlatego, że trafiłem na kumatego konsultanta, który już milion razy przenosił mi na RBM7 w 2 minuty, to udało mi się chociaż na RBM5. Naprawdę ten gościu, na którego trafiłem nigdy nie robił problemów (a jego koledzy "dyspozycja", "nie da się", "ktoś do pana oddzwoni").
Pewnie dostał odgórny zakaz lub naprawdę w systemie nie da się tego wyklikać.

Jasne, że możesz się kłócić, ale co chcesz wskórać? Że wygrasz i Cię przeniosą do RBM7, a następnie od razu zmienią regulamin i ograniczą możliwość migracji w ogóle?

WKS
 #827509  autor: bobiwr
 07 paź 2015, 10:21
I szczerze mówiąc nie dziwię się operatorowi że wprowadza obostrzenia. Wiele skoków było wykonanych nie z potrzeby zmiany taryfy, tylko dlatego że "można to spróbuję". Nie wierzę w liczbę przenosin na poziomie 160 dziennie, ale pewnie jakieś tam obciążenie to stanowiło.
W ogóle dziwnym jest, że przenosiny do RBM realizuje ekipa Faktu. To tak jakby pójść do Orange z wnioskiem, żeby przenieśli do Plusa.
 #827546  autor: adik
 07 paź 2015, 12:50
ale nikt nie powiedział że musi być zarejestrowany w Fakcie, równie dobrze może być w dowolnej taryfie głosowej play i też będzie dobrze.tak czy siak jeśli faktycznie jest taki warunek to trzeba iść do salonu bo inaczej karty nie zarejestrujemy.

http://www.speedtest.net/my-result/4142279769
 #827556  autor: Gregrin
 07 paź 2015, 13:23
bobiwr pisze: Nie wierzę w liczbę przenosin na poziomie 160 dziennie,
Ja jestem w stanie uwierzyć. Zauważ ze była tam mowa ze przez 4h czyli przenosił to jeden człowiek. Jeśli te dane są prawdziwe to jest jeden wniosek. Handlarz. Idac tym tropem -allegro...
194 sprzedanych kart ... http://allegro.pl/play-internet-na-kart ... 53152.html Kolejne aukcje z możliwością zakupu 999kart... http://allegro.pl/play-lte-internet-na- ... 37400.html Paranoja, zarabiać na tym ze ktoś normalnie daje taniej...

PS. To tylko wierzchołek góry lodowej. Przesegregowałem kategorie według popularności
600 kupionych 400 zostało http://allegro.pl/play-internet-hspa-i- ... 71251.html
272 kupione 120dostepnych http://allegro.pl/play-internet-lte-bez ... 76702.html
Ostatnio zmieniony 07 paź 2015, 13:31 przez Gregrin, łącznie zmieniany 1 raz.
 #827558  autor: Durek
 07 paź 2015, 13:29
adik pisze:ale nikt nie powiedział że musi być zarejestrowany w Fakcie, równie dobrze może być w dowolnej taryfie głosowej play i też będzie dobrze.tak czy siak jeśli faktycznie jest taki warunek to trzeba iść do salonu bo inaczej karty nie zarejestrujemy.
Ale ja miałem niezarejestrowaną SIM (sim ze startera RBM), która od kilku dni już była w taryfie FM i skoro się zmieniły procedury i potrzeba mieć numer zarejestrowany to pojechałem do salonu Play tą SIM zarejestrować. Nie dało się, nawet na wsparciu kobitce powiedzieli, że się nie da.
 #827561  autor: adik
 07 paź 2015, 13:45
dlatego zadzwoń na infolinie Fakt i przenieść na jakąkolwiek inną taryfę i wtedy idź rejestrować kartę, z taryfą Faktu mają problemy z rejestracją, ale z inną taryfą np Play na kartę już nie.

btw: do czasu opublikowania nowego regulaminu nie mogą ci odmówić zmiany taryfy bo obowiązuje cię jeszcze stara

http://www.speedtest.net/my-result/4142279769
 #827564  autor: Gregrin
 07 paź 2015, 14:05
adik pisze:btw: do czasu opublikowania nowego regulaminu nie mogą ci odmówić zmiany taryfy bo obowiązuje cię jeszcze stara
Ale konsultanci działają na polecenie "góry". Postaw się na ich miejscu. Klient się czegoś od ciebie domaga ale wiesz ze szef ci tego zabroni. Ściemniasz i rozkładasz ręce. Nie wiem czy jedyna opcja nie będzie "wybłaganie" konsultanta. Powoływanie się na regulamin który odgórnie maja przykaz ignorować nic nie da bo kto im coś powie ??
Opcja to tez oficjalne zgłoszenie na p24 i tam powołanie się na regulamin ale nie wiadomo jak to wyjdzie i ile będzie trwało.
Ostatnio zmieniony 07 paź 2015, 14:07 przez Gregrin, łącznie zmieniany 1 raz.
 #827566  autor: bosake
 07 paź 2015, 14:06
Ja przeniosłem numer do FM i dzisiaj go zarejestrowałem na siebie. A na infolinii FM dają możliwość przejścia tylko na RBM Energy. To chyba jakieś łamania prawa skoro regulamin jest ciągle ten sam.
 #827696  autor: jason22
 07 paź 2015, 19:46
bosake pisze:Ja przeniosłem numer do FM i dzisiaj go zarejestrowałem na siebie.
Ciekawe, bo byłem przed wczoraj i babka jeszcze nie dostała odpowiedzi z centrali z tym błędem w ich systemie (nie można wybrać oferty FM przy rejestracji numeru).
 #827697  autor: Marcel82
 07 paź 2015, 19:52
A u mnie ani widu ani słychu vouchera po poniedziałkowym SMSie.
Inna sprawa, że nie mam pewności, że w ogóle przydzielono mi te 10 SMS, nie sprawdziłem przed.
Natomiast na Play24 brakuje mi na pewno niektórych wysłanych SMSów i wykonanych połączeń.
Na *106# pokazuje pi razy oko dobrze, ale na Play24 na pewno źle.
Też tak macie?
 #827699  autor: jason22
 07 paź 2015, 20:00
Jak wspominalem, chce przeniesc nr do VM, ale dotychczas nie mozna bylo zarejestrowac numeru w FM.
Dokumenty z VM juz przyszly, jednak nie moge ich odeslac, bo numer nadal nie jest zarejestrowany.
Czyli jedyna opcja, ze jak mam pakiet w FM do 13.10, to dzien pozniej przeniesc nr z powrotem do Play, zarejestrowac go juz wtedy bez problemu i dopiero móc odeslac papiery.
Chore, ale chyba wyjdzie szybciej niz zanim naprawia ta "usterke" i bedzie mozna numer w Fakcie normalnie w salonie zarejestrowac, bo czekam juz tydzien...
 #827715  autor: Rebeliant
 07 paź 2015, 20:43
Marcel82 pisze:Inna sprawa, że nie mam pewności, że w ogóle przydzielono mi te 10 SMS, nie sprawdziłem przed.
Jeżeli nie wykupiłeś pakietu, tylko jedziesz na samych kodach, to można to sprawdzić po dacie ważności, jeżeli wydłużona, to siadło.;)
 #827772  autor: pafakt
 07 paź 2015, 23:44
jason22 pisze:Jak wspominalem, chce przeniesc nr do VM, ale dotychczas nie mozna bylo zarejestrowac numeru w FM.
Dokumenty z VM juz przyszly, jednak nie moge ich odeslac, bo numer nadal nie jest zarejestrowany.
Czyli jedyna opcja, ze jak mam pakiet w FM do 13.10, to dzien pozniej przeniesc nr z powrotem do Play, zarejestrowac go juz wtedy bez problemu i dopiero móc odeslac papiery.
Chore, ale chyba wyjdzie szybciej niz zanim naprawia ta "usterke" i bedzie mozna numer w Fakcie normalnie w salonie zarejestrowac, bo czekam juz tydzien...
Zadzwoń na infolinię i powiedz że nie możesz zarejestrować numeru - rozwiąże się w 2 h
  • Strona 81 z 437
  • 1
  • 79
  • 80
  • 81
  • 82
  • 83
  • 437
  • 1
  • 79
  • 80
  • 81
  • 82
  • 83
  • 437