DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 81 z 141
  • 1
  • 79
  • 80
  • 81
  • 82
  • 83
  • 141
 #1127081  autor: neotele
 20 sty 2022, 10:37
W taryfach Plushowych jest zmiana, dla niektórych nawet na lepsze - okres ważności dla usług przychodzących wydłużony zostanie do 730 dni (2 lat), co jest zaletą dla numerów "w szufladzie".
 #1127087  autor: Remington
 20 sty 2022, 10:50
Poniekąd tak, ale niekoniecznie da to 2 lata przychodzących. Ich regulamin pozwala Plusowi je zablokować w okresie karencji, korzyścią jest wtedy możliwość odzyskania numeru po doładowaniu.

Przypuszczam jednak, że chodzi w tym o to by nie rozwiązywać umowy przez 2 lata (i tym samym nie stawiać kwoty salda jako zdatnej do odzyskania) tylko pobierać po 3 zł przez 2 lata za brak aktywności. Widocznie policzyli, że wygasające numery mają zazwyczaj poniżej 72 zł na koncie.
 #1127138  autor: fwitkowski17
 21 sty 2022, 14:28
Ostatnio dostałem takiego SMSa:
Zgodnie z cennikiem za 10 dni pobierzemy oplate za brak aktywnosci na koncie. Aby jej uniknac skorzystaj ze swoich srodkow, zakupionego pakietu lub zasil konto.
Korzystam jak narazie tylko z pakietu 80 GB, więc się nie dziwię. Ale w sumie może i dobrze że zaczęli ostrzegać użytkowników o pobraniu opłaty
 #1127140  autor: neotele
 21 sty 2022, 18:53
Jeśli już zdecydowali się ostrzegać, to w ich interesie jest, aby robić to jak najszybciej.
Jeśli klient zdecyduje się wykonać minimalną płatną aktywność np. 20 dnia od ostatniej rozmowy ( a nie 29. dnia), to od tego 20-tego dnia rozpoczyna się liczenie kolejnego cyklu.
W rezultacie Plus szybciej kasuje (choćby minimalne) środki klienta.
 #1127161  autor: biala1991
 22 sty 2022, 08:56
asdaf pisze:
21 sty 2022, 14:55
10 dni !? - kawał czasu. Mam kartę Plusha którą ostatnio użyłem 29. grudnia niestety do tej pory smsa nie otrzymałem.
Numer, na którym ostatnie połączenie zostało wykonane 24.12.2021 też żadnego smsa ostrzegawczego nie dostał. Z tym, że ja na początku stycznia robiłam jeszcze przelew sms, bardzo możliwe, że to zostało potraktowane jako aktywność i zapoczątkowało nowy cykl, jednak wolę nie sprawdzać i pyknę "rozmowę" :D
 #1127174  autor: Remington
 22 sty 2022, 12:44
Bank nie jest od przestrzegania przepisów od rejestracji, przekazuje to na co umówił się z Blue Media. Fizycznie rejestracji dokonuje para Blue Media i operator i to ich się trzeba czepiać, bo przepis mówi wyraźnie „albo” między PESEL-em i dokumentem.
 #1127197  autor: biala1991
 23 sty 2022, 07:15
Remington, chyba ta odpowiedź dotyczy innego wątku.

Pozwolę sobię przekleić pytanie, które wstawiłam gdzie indziej ale tutaj bardziej pasuje, bo może ktoś z użytkowników Plusha to już przerabiał. Na stronie Miśka jest możliwość zakupu startera po wypełnieniu formularza z danymi, jest też info o jakiejś automatycznej rejestracji, rozumiem, że ta automatyka polega na okazaniu dowodu kurierowi?
Pytanie, jeśli nie będzie mnie w domu to:
a) kurier zostawi przesyłkę a ja będę się bujać z niezarejestrowanym starterem
b) kurier nie zostawi przesyłki a ja zostanę bez startera i bez 5 zeta? :D


A może w grę wchodzi jeszcze inna opcja (podobną sytuację miałam dawno temu w TM) kurier zostawi przesyłkę i pomimo braku weryfikacji karta zostanie zarejestrowana na dane wpisane w formularzu :D
Niedawno starter Orange znalazłam pod drzwiami, kurier nie potrzebował mojego podpisu odbioru. Tam akurat rejestracja nie była przewidziana tak jak w Plush ale przecież nikt nie udowodni kurierowi dostarczającemu starter Miśka, że zostawił przesyłkę bez sprawdzenia mojego dowodu :D Dlatego interesuje mnie jak to wygląda w praktyce przy zakupie ze strony Plusha.
 #1127198  autor: KC-KARLOS
 23 sty 2022, 08:36
biala1991: w wielu sprawach kurier zostawi przesyłkę i otrzymana karta zostanie zarejestrowana, bez okazywania dowodziku. Kurierzy mają też innych klientów i wiele innych przesyłek do dostarczenia. Oczywiście wszystko tańszym kosztem (np. dpd).

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1127203  autor: biala1991
 23 sty 2022, 10:27
Gorzej jak trafię na legalistę, który bez okazania DO karty nie zostawi :D

A może nie doceniam Plusha i rzeczywiście to jest automatyczna rejestracja a kurier ma za zadanie tylko doręczyć przesyłkę? przecież za starter trzeba zapłacić, nie wiem jakie są tam dostępne metody zapłaty ale jeśli np. przelew z konta to przynajmniej nazwisko i adres można potwierdzić przelewem :)
 #1127771  autor: janek0401
 05 lut 2022, 10:46
Cześć,
Czy dla nowego starteru Plush można uzyskać łącznie 300GB na 30dni?
Pakiet 200GB za zgody został aktywowany. Nie widnieje w aplikacji ale po wpisaniu kodu *136# jest jako aktywny. Po wysłaniu sms o treści 100GB na numer 80600 dostaję smsa zwrotnego: "Nie jesteś uprawniony do udziały w promocji..."

Czy można łączyć 200 i 100GB, czy w aplikacji można włączyć widoczność tych pakietów?
 #1128024  autor: jacek1998
 10 lut 2022, 07:19
Przeniosłem numer do Plus Elastyczna. Czy obecnie jeszcze można skorzystać z 3 miesięcy za darmo + 15GB/mc w Plushu i roku ważności konta po zasileniu za 5zł?

Wpisałem kod *136*11*9096# i dostałem 3 miesiące za darmo + 15GB
Sprawdzając kodem *147# mam taryfę "Plus Elastyczna na kartę"

Po wpisaniu kodu *136*11*10# dostaję info, że usługa nie jest w tym momencie dostępna.

Widzę, że mam konto ważne do 18.05.2022, rozmowy sms bez limitu i 15GB.
Ostatnio zmieniony 10 lut 2022, 08:55 przez forum_tg, łącznie zmieniany 1 raz. Powód: złączenie dwóch postów
 #1128026  autor: neotele
 10 lut 2022, 08:53
@jacek1998
Z tego, co piszesz, aktywowałeś tą promocję w Plus.
I tu (w Plus) sugeruję korzystać z tej promocji przez 3 miesiące bez konieczności dodatkowych doładowań.
Stan GB sprawdzaj kodem *136#

Zawsze możesz się przenieść do Plush. Pamiętaj jednak, że za przeniesienie zapłacisz 5 zł.

Skoro uruchomiłeś promocję za przeniesienie w Plus, to - jak się domyślam (choć nie wiem tego na pewno) - chyba już nie uda się jej drugi raz uruchomić, po migracji do Plush.
 #1128039  autor: jacek1998
 10 lut 2022, 12:40
Nieskładnie napisałem poprzedni post.

Czyli teraz korzystam z no limit rozmów i sms oraz 15GB/mc przez 3 miesiące za darmo? Jeśli tak to wszystko czego oczekiwałem.

Czy z tej oferty, o ile nie zostanie wycofana w międzyczasie, będzie można skorzystać ponownie po zmigrowaniu numeru do innej sieci na miesiąc i powrocie?

I jeszcze jedno. Rozumiem, że te 4,2GB w UE obowiązują również w Norwegii? Będzie z tego pakietu korzystać tam bez przeszkód przez te 3 miesiące?
  • Strona 81 z 141
  • 1
  • 79
  • 80
  • 81
  • 82
  • 83
  • 141
  • 1
  • 79
  • 80
  • 81
  • 82
  • 83
  • 141