@Majek7
Ja bym poczekał jeszcze trochę. Piszę tak dlatego, że podobnie miałem z aktywacjami DIL w RBM. Czasem trwa to kilka minut na całość (włącznie z drugim SMSem, że już zrobiono). Najczęściej całość działa w godzinę. A raz LTE uruchomiło mi się dopiero po 2. dniach na obu kartach (jednocześnie z dodatkowym pakietem danych w 2G/3G, który zamówiłem z niecierpliwości). A to była zwykła aktywacja DILa. Rzadko, ale czasem nawet strona play24 częściowo "leźy" kilka dni (np. jakiś czas temu moduł doładowań). RBM wymaga czasem trochę wyrozumiałości.
BTW: Jeśli to ma być tylko do danych i masz jeden z "rozpracowanych" przez wirusy modemów, to możesz pomyśleć o aktywacji usługi "Blokada wszystkich usług Premium" oraz "Blokada połączeń międzynarodowych" w "Play24\Pakiety i usługi\Usługi dodatkowe" (o ile nie są już domyślnie włączone).
@grzesio0401, @kolor100, @3G, @bolek2004, @Antyfcb
Dziękuję za odpowiedzi na moje pytanie dot. prędkości LTE (str. 112)!
U mnie niby się poprawia, przy czym to jest taka "huśtawka", że w szczycie raz przez chwilę mam do 22Mb/s, najczęściej 5-12Mb/s, a czasem jest 0,1-0,3Mb/s. Ta najwolniejsza prędkość powtórzyła się w kolejnym dniu i w danym momencie nie było u mnie opadów atmosferycznych. Śmiesznie to wygląda, jak się włączy do ściągania plik 2GB i prędkość ściągania sukcesywnie spada, a czas do zakończenia się zwiększa i zwiększa...
Odnośnie uciekania do "radiówki", to akurat u mnie "radiówka" po kilku latach sobie bardzo źle radziła pomimo dość fajnej ogólnie oferty. W szczycie było obciążenie (wolny net) plus doszły jakieś zakłócenia i jakoś dziwnie zrywało tak, że nie dało się ściągać plików większych, niż kilka MB.
Natomiast na LTE RBM teraz (noc, godz. 02:15) po raz pierwszy w historii mam aż 40Mb/s w testach prędkości. Aż szkoda teraz dostać "lejek" za dane.
Pewnie trzeba przyjąć tak, jak napisaliście - że ten typ tak ma i nie ma co panikować. Panie z okienek pewnie szybciej sprzedają nowe karty, niż panowie montują nowe BTSy
.
Z droższych alternatyw LTE mnie się najbardziej podobało właśnie T-Mobile ze względu na podobno(!) brak limitu danych, ale na razie poopłacam do końca to nasze niszowe RBM skoro działają z taką ofertą. Dla mnie RBM wystarcza.
Podoba mi się to Forum. Dużo pomocnych odpowiedzi bezpośrednio na temat, zero spamu i hejtu.
Pozdrawiam serdecznie.