DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 2 z 15
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 15
 #792394  autor: 111
 24 mar 2015, 21:39
Ja tam wolę podejście do tematu Orange,gdzie dzięki RWK w każdej taryfie mogę mieć np. zachomikowane na rok, parę giga transferu we Free.A darmówki w sieci wbrew pozorom, wielu nie są potrzebne do szczęścia.
 #792402  autor: Rosolak
 24 mar 2015, 21:52
Z argumentem OFnK to się akurat zgodzę, sam mam i korzystam i jest to mocna przewaga RWK w tym wypadku.
Nie w każdej taryfie możesz mieć zachomikowany transfer tylko w OFnK i Smart (podobno, ale to w wyniku "błędu"). Natomiast każdy inny pakiet i transfer w każdej innej taryfie ważny jest 30dni (można pakiety danych sumować).
W plejaku jak narobisz sobie skarbonki to możesz przejść do RWK i też wygadać skarbonkę, czy "wypakietować". Podobną z resztą żonglerkę zrobię po wykorzystaniu transferu w OFnK i przejdę do taryfy, w której będę mógł wykupić pakiet danych.
Myślę, że rozmowy wewnątrzsieciowe potrzebne są znaczonej większości użytkowników, zwłaszcza kiedy są za free. Wyjątkiem są tacy co potrzebują no-limit lub dzwonią tak mało, że szukają jak najniższej stawki, bądź pakietów minutowych na kilkadziesiąt-kilkaset minut po różnych sieciach.

W związku z przejściem na abonament, kończę zabawę w testowanie prepaidów i regularnym udzielaniem się na forum. Będę czasem zaglądał.
Życzę wszystkim pełnego zasięgu :-) R.
 #794159  autor: slawekro
 04 kwie 2015, 00:24
Ja zastosowałem się do instrukcji co tu podajecie, i wszystko jest na dobrej drodze.
Korzystałem z taryfy Orange YES (rok darmowych rozmów do sieci Orange i RWK tam było).
No ale niestety wszystkiemu co dobre kończy się kiedyś Rok Ważności Konta ;)
Aby uratować RWK na mojej karcie, zastosowałem się do jedynego ratunku w moim przypadku dla mojej karty, czyli ucieczki do sieci nju, a następnie powrotu do sieci Orange. Teraz jestem w Orange ONE, bo ta taryfa wydaje mi się najbardziej atrakcyjna.
Żeby ustawić na karcie RWK kartę doładowywałem za każdym razem za 5zł (czyli 3x=15zł).
Taka uwaga dla korzystających w przyszłości:
Sms o treści nju pod nr 601, nju trzeba pisać z małej litery.
I sms o treści one pod nr 601, one trzeba wysłać z małej litery.
Inaczej nie chce wejść. I długo się czeka, nie wiem zresztą do końca z jakim skutkiem. A z małych liter weszło dosłownie w 5 min/zamiast 24h ustawowych. I po sprawie.
Dzięki chłopaki, bardzo pomogliście mi. I moim znajomym też :)
 #809143  autor: Janko Walski
 28 cze 2015, 22:20
sebusy pisze:
Powrót z nju do Orange na kartę uzyskujemy wysyłając SMSa z nazwą dedykowanej taryfy na którą ma zamiar się przejść zgodnie z odpowiednią komendą : ONE , FREE , SMART , OPOP , NoweGo, YES na nr 601.
To niestety się nie sprawdziło, numer przeniosłem do nju, tu wszystko było ok, ale powrót niestety bezpowrotnie wyłączył mi kartę, po komendzie ONE wysłanej sms na 601. Numer trafił do kwarantanny, może uda mi się go odzyskać jedynie przez usługę "wybierz numer", jeśli trafił do tej puli. :cry:
 #809145  autor: Gregrin
 28 cze 2015, 22:36
Janko Walski pisze:To niestety się nie sprawdziło, numer przeniosłem do nju, tu wszystko było ok, ale powrót niestety bezpowrotnie wyłączył mi kartę, po komendzie ONE wysłanej sms na 601.
Te kody działały tylko na początku. Skoro ci zdezaktywowało kartę to dzwon do BOK'u nju. Jeśli masz dostęp do konta online to tam możesz uzupełnić swoje dane osobowe a potem może próbować przenieść do innej sieci.
 #809177  autor: Niezgodna7
 29 cze 2015, 09:09
Fiu fiu... czyżby zamknęli powrót do Orange? Bilet tylko w jedną stronę?
:- o

Ewidentnie nie wypiję herbatki z administracją Telepolis
 #809335  autor: ManiacGSM
 29 cze 2015, 21:22
Podepnę się.> ''dzięki'' taryfie YES straciłem przez moją nieuwagę RWK. Dlatego przeniosłem numer do nju. Równo 20 dni temu (licząc od dziś 29-06-15) wróciłem z nju do orange POP i to bez przeszkód. Więc pisz do tych dzwońców reklamację.

PLUSH na Kartę x1. Virgin Mobile x1, Orange FREE x1, PLAY MIX x1.
iP 5s, NOKIA C7, HUAWEI Y5, BB 9810, NOKIA 2610.
 #809367  autor: ManiacGSM
 29 cze 2015, 23:55
OPOP na 601 (daj znać wszystkim czy pomogło)

PLUSH na Kartę x1. Virgin Mobile x1, Orange FREE x1, PLAY MIX x1.
iP 5s, NOKIA C7, HUAWEI Y5, BB 9810, NOKIA 2610.
 #817416  autor: blacklady
 15 sie 2015, 17:13
Ja w czwartek przeniosłam się za waszą radą do Nju, bo niewiedząc o konsekwencjach, włączyłam Numer bez limitu. Mimo zmiany taryfy na YES, podany tu kod USSD nie zadziałał, dopiero sms. Do Nju przeniosło mnie tego samego dnia. Zaraz potem chciałam wrócić do Orange POP. Otrzymałam wiadomość "Migracja w trakcie". Po 25 h oczekiwania wysłałam sms'a jeszcze raz i po 3h przeniosło mnie do Orange. Konto ważne rok mi działa. Dzięki wam nie muszę zmieniać nr, do którego przywiązałam się przez 7 lat użytkowania. Dziękuję :)
 #817526  autor: ariva65
 16 sie 2015, 13:52
U mnie kod *127*50# tez nie działa: "usługa niedostępna w twoim planie taryfowym". Żonglerka taryfami też nic nie dała. SMSa nie wyślę bo puste konto.
 #818109  autor: babeo
 19 sie 2015, 18:39
Powiedzcie mi proszę jak działa Konto Ważne Rok w Orange Smart? Np. doładuje się online za 100 zł to otrzymam: 110 zł oraz 3+15 GB netu i to wszytsko ważne...? No własnie ile? 100 dni czy rok?
 #818113  autor: bazooka
 19 sie 2015, 18:47
Jest to temat Tabu i jest opisane to w innym wątku na tym forum i niechże bedzie tylko tam...
Odszukaj proszę temat o Orange Smart i nie rozwodźmy się o tym tutaj.
 #819356  autor: ariva65
 26 sie 2015, 12:40
C.D.Nastąpił : doładowałem konto, do nju przeniosło mnie w ciągu kilku minut, gorzej w drugą stronę, mija już 48h i nic, smsów pod 601 wysłałem nawet kilka...
 #819385  autor: ariva65
 26 sie 2015, 14:04
tak, po przejściu do nju znów doładowałem, komendy opop i OPOP ,po pierwszym smsie "zlecenie w trakcje realizacji...poinformujemy cie w ciagu 24h" , dalej "migracja w trakcie". po uplywie 24h sms i powtórka z rozrywki "zlecenie w trakcje realizacji..." , następnie stara śpiewka "migracja w trakcie".
 #819441  autor: Blank
 26 sie 2015, 20:16
zrobiłeś prawdopodobnie błąd... wysyłając po raz kolejny zgłoszenie migracji. Zgłoś się do nju mobile celem zweryfikowania problemu. Pewnie masz wiecej niż jedno zgłoszenie migracji i żadne z nich nie przejdzie. Ba, zadnych usług nie uruchomisz ;D

Polecam: Zestawienie ofert 3w1 i no limit na kartę | Zestawienie ofert No Limit na abonament
  • Strona 2 z 15
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 15
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 15