DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #842267  autor: dan7
 27 gru 2015, 18:27
Dzięki bazooka - widocznie coś kombinują. Ja mam ważność jeszcze 290 dni to na razie nie doładowywałem a mam ładną skarbonkę. Dałbym Ci pochwałę ale nie wiem jak i czy to już działa.
Pozdrowionka !

Sok przecierowy z Orange, Play, Virgin i T-Mobile
 #842925  autor: kaspeed
 30 gru 2015, 21:45
Zryta sprawa aczkolwiek udało się.pakiet 120gb przedłużyłem.Sms start dopiero potem doładowanie za 5taka...

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #843311  autor: asdaf
 03 sty 2016, 10:30
U mnie po wysłaniu smsa wydłużyło ważność na połączenia wychodzące. Na połączenia przychodzące pozostało bez zmian tak samo jak ważność bonusu internetowego i konta skarbonkowego. I teraz połączenia przychodzące zablokują mi wcześniej niż połączenia wychodzące :o :D
 #843314  autor: KC-KARLOS
 03 sty 2016, 10:35
Nie powinno być takiej sytuacji, przychodzące muszą być ważne o miesiąc dłuższe, niż wychodzące, tak wynika z regulaminu "Konto Ważne Rok". Zawsze można skorzystać z opcji doładowania konta SMSem poprzez "Kumulację", wtedy wychodzące = przychodzące.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #843315  autor: bazooka
 03 sty 2016, 10:40
@asdaf - taka sytuacja będzie przez kilka najbliższych godzin, maksymalnie do regulaminowych 24h...potem ta ważność się zmieni. Jeśli chodzi jednak o ważność pakietu internetowego - wydłuży się ona do ważności połączeń wychodzących dopiero po doładowaniu konta, np za 5zł.
 #843328  autor: asdaf
 03 sty 2016, 11:40
Karlos20 pisze:Nie powinno być takiej sytuacji, przychodzące muszą być ważne o miesiąc dłuższe,
No wiem, ale taka sytuacja u mnie jest :). Nie ma tragedii bo i tak konta są ważne ponad 290 dni oprócz konta skarbonkowego które kończy się 20 stycznia. Mam jednak nadzieję, że do tego czasu naprawią błędy. A mój wpis miał zwrócić uwagę pracowników Orange którzy czytają to forum.
bazooka pisze:taka sytuacja będzie przez kilka najbliższych godzin, maksymalnie do regulaminowych 24h...potem ta ważność się zmieni.
No nie wiem czy się wyrobią, bo regulaminowy czas kończy się za 6h. ;)
 #843332  autor: bazooka
 03 sty 2016, 12:04
Odczekasz 24h i nie będzie...napiszesz reklamację o 19-20 dziś - Oni jej nawet nie odczytają, a jutro rano już wszystko będzie w porządku :)
 #843391  autor: admundo
 03 sty 2016, 16:54
U mnie też po wysłaniu SMS-a nie przedłużyło ale zadzwoniłem do konsultantki i ustawiła.

Myślę że to tajne (i celowe) kombinacje alpejskie firmy Orange na zasadzie "gdzie się uda tam się uda a tam gdzie się nie uda to trudno". Nie pierwszy raz zresztą.
 #843406  autor: bazooka
 03 sty 2016, 19:00
Moim zdaniem ma to coś wspólnego z załataniem dziury wydłużania konta internetowego (bonusa) w taryfie SMART, w którym nie można od grudnia zdaje się tego wydłużyć.

@admundo - najbardziej to jednak Orange cieszy się, że z tego powodu zostawiłeś datek za połączenie z infolinią...no chyba, że dzwoniłeś z numeru z innej sieci z nolimitem na 510100100.

W ostatnim miesiącu zrobiłem wspomnianą operację START z 10razy (sprawdzałem coś) - od dawna jednak wiem, że cierpliwość to cecha dość cenna w tych operacjach - za każdym razem ważność przychodzących przedłużyła się właściwie jednak ze sporym opóźnieniem.
 #843413  autor: asdaf
 03 sty 2016, 19:35
bazooka pisze:Odczekasz 24h i nie będzie...napiszesz reklamację o 19-20 dziś - Oni jej nawet nie odczytają, a jutro rano już wszystko będzie w porządku :)
Minęło 26 h od wysłania smsa. Połączenia wychodzące ważne dłużej niż przychodzące. Czyli czekam do jutra :lol:
 #843425  autor: bazooka
 03 sty 2016, 20:23
Hehe, tam była emota na końcu zdania :) Ja tam niczego nie obiecuję, bo tam nie pracuję - może będziesz miał pecha, najwyżej reklamacje napiszesz - tylko nie dzwoń! Jest teraz taki chat - pojawia się gdy chcesz zgłoszenie napisać w Mój Orange, naprawdę sporo od ręki załatwisz.

P.S.
W apce przez Andka (jeśli masz) też nie ma właściwych ważności :?: ...tam z reguły szybciej wszystko się pojawia (taka zagadka: dlaczego tak jest? :D )
 #844108  autor: dan7
 07 sty 2016, 18:04
Dzisiaj ja także zadzwoniłem na numer 510100100 i miła pani bez problemu ustawiła ważność bonusu na cały rok do przodu.
Mimo wszystko nie wiem dlaczego nie idzie to ,,z marszu'' po sms'sie START na 8002

Sok przecierowy z Orange, Play, Virgin i T-Mobile
 #844111  autor: Blank
 07 sty 2016, 18:06
dan7, ważność bonusu ustalana jest już prawidłowo, to znaczy po doładowaniu. Wysłanie SMS-u nie wpływa już na jego ważność, czyli dokładnie tak jak być powinno (zgodnie z regulaminem).

Polecam: Zestawienie ofert 3w1 i no limit na kartę | Zestawienie ofert No Limit na abonament
 #844116  autor: dan7
 07 sty 2016, 18:14
divhashmorex - a ja tak z ,,innej bańki'' - pomagajki jeszcze nie działają ?

Sok przecierowy z Orange, Play, Virgin i T-Mobile
 #844696  autor: Luks
 11 sty 2016, 14:37
Po zgłoszeniu sprawy w BOK tak mi to przedłużyli
Obrazek
Mogę spać spokojnie, że pakiet danych rzeczywiście będzie ważny do 5.01.17, a nie przepadnie po 31.03.16?
 #844742  autor: sa
 11 sty 2016, 18:49
Luks sprawdz po prostu krótkim kodem *101*01# ,i wtedy będzie wszystko jasne. ok? Bo patrząc na to co pisze na stronie orange to są dwie różne daty ważności i można dostać lekkiego zamentu.Ja co prawda mam założone konto na orange on line ,ale prawie z niego niekorzystam, bo zdecydowanie wolę używać kodów krótkich ,to niegdy nie zawodzi i zawsze podaje stan faktyczny,a na stronie cuda potrafią pokazywać niekoniecznie zgodne z rzeczywistością.