DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 13 z 81
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 81
 #1109447  autor: Dodo84
 05 sty 2021, 20:49
Posiadam taryfe GO i mi za polaczenia z BOK kasy nie pobierają. Czy to dzwoniąc pod numer *9797 czy *9602 nie zostałem obciążony za rozmowe z konsultantem

https://www.speedtest.net/result/a/9816264223.png
LTE 800+1800+2100+2600

https://www.speedtest.net/result/a/10179036140.png
LTE+ 5G 3500
 #1109448  autor: Jarko92
 05 sty 2021, 20:56
Dokładnie. Ja w tamtym tygodniu dzwoniłem do nich dwa razy, żeby odpalić VoLTE i ViWiFi i z konta nie zszedł ani grosz.
 #1109449  autor: 7xx654465
 05 sty 2021, 21:05
Dzwoniłem w tej samej sprawie, i bierze jak za minutę pół do wszystkich, goła taryfa Go.
 #1109450  autor: marcin19883
 05 sty 2021, 21:07
7xx654465 pisze:
05 sty 2021, 20:40
W taryfie GO połączenia z BOK jest płatne.
To chyba najlepszym rozwiązaniem jest czat na stronie www. Ja miałem akurat starter Plusa z 100zł na start i dzwoniłem na infolinie płatną.
 #1109451  autor: KC-KARLOS
 05 sty 2021, 21:15
marcin19883: tak coś czułem, że jakaś usługa musi z czymś kolidować, jak VoLTE z WiFi Calling.
7xx654465: w cenniku jest opłata cennikowa za połączenie z konsultantem, ale wielu osobom nie pobiera kasy, nawet bez posiadania pakietu "Bez Limitu S, M lub L". Poza tym jest też specjalna infolinia prepaid - obsługowa, która jest darmowa i sprawdzona, numer 606 606 606.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1109472  autor: marcin19883
 05 sty 2021, 22:58
Karlos20 pisze:
05 sty 2021, 21:15
tak coś czułem, że jakaś usługa musi z czymś kolidować, jak VoLTE z WiFi Calling.
Czyli dlatego mi Volte nie działa, bo mam uruchomione Wifi Calling? To trochę dziwne, że na Xioami wifi calling działa a Volte nie. Zawsze było na odwrót jak już coś działało :lol:
 #1109479  autor: 7xx654465
 06 sty 2021, 07:57
Jest, ale jest to zależne od telefonu czy będzie działać.
 #1109481  autor: ghostowl
 06 sty 2021, 08:43
7xx654465 pisze:
06 sty 2021, 07:57
Jest, ale jest to zależne od telefonu czy będzie działać.
Wg boa nie ma, czyli oficjalnie nie działa. Boa zaprzecza aby oficjalnie była. Mogą ją testować natomiast oficjalnie nie ma.
 #1109483  autor: iphoneski
 06 sty 2021, 09:56
Właśnie to chciałem pisać. Jest tylko po włączeniu przez (ogarniętego) konsultanta, nie ma regulaminu, informacji prasowej ani żadnej innej. A skoro tego nie ma to usługi nie ma, bo nawet gdy konsultant nam to włączy mogą pojawiać się jeszcze błędy.
 #1109502  autor: marcin19883
 06 sty 2021, 13:42
Marny71 pisze:
06 sty 2021, 06:09
Panowie jest w końcu VoLte I WiFicalling w Tmobile Go?
Nieoficjalnie jest. Każdy konsultant ci to włączy, bo jest taka opcja w ich systemie.Chyba już konsultanci wiedzą o co chodzi i nie będą sprawiali problemów. Dzwoniłem wczoraj 3 razy i każdy aktywował bez przeszkód. :wink:
iphoneski pisze:
06 sty 2021, 09:56
mogą pojawiać się jeszcze błędy.
Mi dla przykładu działa tylko wifi calling. I to na telefonie Redmi Note 7. A zawsze było na odwrót w telefonach od Xiaomi, tylko Volte działało jak już. A tutaj jest na odwrót :lol: A tak po testach musze przyznać, że rozmowy, smsy, kody, wszystko śmiga przez wifi doskonale bez opóznień i błędów. I to na każdym custom romie z Androidem 10. Nie tylko Miui. Więc chyba producent od dawna ma dobre configi, tylko operator sie leni i nic nie robił.
 #1109504  autor: Remington
 06 sty 2021, 14:24
marcin19883 pisze:
06 sty 2021, 13:42
Każdy konsultant ci to włączy,

Może każdy, ale nie każdemu 🤪. Dwa czaty z różnymi osobami:

Konsultant z T-Mobile
Pracujemy nad wprowadzeniem VoLTE i WiFiCalling. Obecnie usługa nie funkcjonuje w numerach na kartę. Jeżeli wprowadzimy w/w usługi wszelkie informację będą na naszej stronie T-mobile.pl lub pojawi się komunikat SMS.

Konsultant z T-Mobile
Jest to numer na kartę. Usługa VoLTE jest dostępna tylko dla abonamentów.
 #1109505  autor: marcin19883
 06 sty 2021, 14:31
Remington pisze:
06 sty 2021, 14:24
Może każdy, ale nie każdemu 🤪
Ja trafiłem na faceta, a potem na kobietę i oboje patrząc na konto widzą suwak aktywacyjny i to zrobili. Na czacie sprawdzałem czy włączono to poprawnie i również konsultant potwierdził. Ja wczoraj dzwoniłem :) A wracając do taryfy, to chyba się naprawiło i przez wificalling już mogę dzwonić na infolinie 800. :lol: System t-mobile to czary. Jednego dnia coś nie działa, by następnego nie było problemów.
 #1109891  autor: wopo
 12 sty 2021, 14:16
Zadzwoniłem dziś rano do BOKu T-Mobile i aktywowałem na swoich 2 numerach voLTE oraz VoWiFi. Po minucie obie opcje były aktywne i działają bezbłędnie. W voLTE lepsza jakość rozmów, czysty i wyraźny głos. Po wyłączeniu sieci komórkowej wysłałem przez WiFi zwykłego SMSa na próbę i jest OK, odbiór również ! W Orange Flex niemożliwe. Jestem zadowolony.
 #1109900  autor: marcin19883
 12 sty 2021, 16:52
wopo pisze:
12 sty 2021, 14:16
aktywowałem na swoich 2 numerach voLTE oraz VoWiFi.
Jakbyś mógł, to podaj model telefonu, to bardzo pomaga innym
 #1109908  autor: wopo
 12 sty 2021, 20:00
marcin19883 pisze:
12 sty 2021, 16:52
wopo pisze:
12 sty 2021, 14:16
aktywowałem na swoich 2 numerach voLTE oraz VoWiFi.
Jakbyś mógł, to podaj model telefonu, to bardzo pomaga innym
Mój telefon to IPhone 11Pro
 #1109912  autor: matkis90
 12 sty 2021, 20:28
Ostatnio temat zszedł na VoLTE/VoWiFi, korzystając z tej chwili- ktoś z Was prosił o aktywację tych usług w taryfie Frii? Przeglądając forum odniosłem wrażenie, że usługi te będą/są zarezerwowane wyłącznie dla najnowszej taryfy. To potwierdzona informacja, nieoficjalny przeciek czy domniemanie?
 #1109923  autor: marcin19883
 12 sty 2021, 23:28
matkis90 pisze:
12 sty 2021, 20:28
To potwierdzona informacja, nieoficjalny przeciek czy domniemanie?
Potwierdzone info z Twiterra od T-mobile, że usługi będą działać w prepaid, ale nie wiadomo jaka taryfa. W tej chwili od kilku tygodniu wiemy nieoficjalnie, ze w T-mobile GO na 100% działa, bo można aktywować. Wszystko okaże się w lutym co i jak, gdy uruchomią oficjalnie.
 #1110102  autor: mediolan
 15 sty 2021, 10:46
Przeniosłem dwa numery do T-mobile i tu się zaczyna że trafiły do taryfy GO ( nic takiego nie wybierałem) jak to zmienić ? ponoć na frii nie da sa się a tam raczej wolałbym być i korzystać z opcji (długiej ważności konta) przy małym korzystaniu
  • Strona 13 z 81
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 81
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 81