DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 130 z 421
  • 1
  • 128
  • 129
  • 130
  • 131
  • 132
  • 421
 #855379  autor: Christofor
 10 mar 2016, 13:36
blacQ1 pisze:Rebeliant z góry dzięki serdeczne ! za wytłumaczenie!
blacQ1 możesz spróbować zadzwonić na infolinię z moim kodem : bfdbf.
ja z niego nie skorzystałem i jeśli nie zrobił tego nikt z forum, to jest on nadal otwarty ...
 #855517  autor: blacQ1
 10 mar 2016, 20:59
Ja dziś chciałem ,aktywować dany pakiet niestety ,aktywacja się nie powiodła dlaczego ponieważ w fakt (mobile) zrobili taki myk ten kod co podał Christofor powiedzmy że można go aktywować ,ale dla osób co mają wykupiony dany pakiet czyli czy to 100 min 100 sms 100MB lub jakiś inny pożniej fakt mobile podwaja ten pakiet dwa razy ,a jak ktoś nie ma wykupionego pakietu niestety nie skorzysta ,a i konsultant mi powiedział iż te tak zwane vochery dany użytkownik może nawet przez 10 lat zbierać !,ale innych bonusów i tak nie dostanie , według mnie są już inne promocje w fakt (mobile) co my się dowiadujemy dzwoniąc na info!:)
 #856142  autor: pablo82
 14 mar 2016, 09:01
Pawelek0787 pisze:Nie wbiłem kodu, ale próbowałem, był komunikat, że "dla numeru przekroczono limit". Spróbuję jutro.
@Pawelek0787 u mnie na numerze mojego syna,któremu numer przeniosłem tydzień temu z RBM na kartę do Faktu,też przy próbie wbicia kodu BONUS na 4949 wyskakuje już trzeci dzień z rzędu taki sam komunikat: że dla tego numeru przekroczono limit aktywacji usługi, mimo że bonusowej usługi na te 0,5GB nie włączałem synowi wcale.Czy ktoś z was,kto nie wbijał jeszcze tego kodu na BONUS w postaci 0,5GB też miał lub ma problemy z aktywacją tej usługi?Najwyraźniej znów będzie trzeba zadzwonić na infolinię.
@Pawelek daj znać czy na infolinii Ci aktywowali tą usługę.
 #856232  autor: blacQ1
 14 mar 2016, 20:45
Panowie ,raz tu na forum była rozmowa na temat -> zarejestrowania nr z play dokładnie -> byłem dziś w punkcje play ,aby zarejestrować nr tel który użytkuję ,ale konsultant ,jak wpisał wszystkie dane które mu podyktowałem ,wydrukował formularz pisało fakt (mobile) czyli iż ten nr jest w sieci fakt ,ale chodziło mi przede wszystkim o to ,aby sieć play dało mi duplikat karty no i tu zaczyna się zabawa nr o którym mowa jest zarejestrowany! ,a konsultant mówi iż duplikatu nie może mi dać.Po prostu nie wcisneła jednego okienka w komputerze zaznaczając przy rejestracji udało się ,ale nie dostałem karty czerwonej jako fakt(mobile) ,a barwy play-a !
 #856237  autor: Rebeliant
 14 mar 2016, 21:03
Ja też byłem kiedyś po duplikat, też dostałem kartę z Playa i gites. Problem był z rejestracją, ale widać, że to już za nami. Dobra wiadomość.;)

A jak tam Wasze reklamacje odnośnie pakietu za kod z poradnika?
 #856318  autor: Christofor
 15 mar 2016, 09:48
Pawelek0787 pisze:Pablo, Rebeliant, konsultant nie wie z jakiego powodu jest błąd, prawdopodobnie z krótkiego stażu w FM. Nie może też sam uruchomić pakietu. Dostałem rekompensatę 1gb ważne miesiąc od 1 kwietnia.
To faktycznie konsultant niewiele wie ... Mój ojciec 30 min. po przejściu do Fakt uruchomił ten pakiet na dwóch telefonach. Bez jakiegokolwiek problemu.
 #856322  autor: Christofor
 15 mar 2016, 10:07
Rebeliant pisze:30 minut w FM?! :shock:
Ja ze wszystkimi numerami w FM miałem problem z pierwszym kodem gazetowym. Każdy kolejny, po dzień dzisiejszy bez zarzutu.
No tak, miało to miejsce w dniu 11.03. br.
Praktycznie od razu skorzystał z kodów czwartkowych ( bez problemu weszły ) a zaraz potem kod na 512 MB i oczywiście 4 vouchery z Play 24. Wszystko wskoczyło momentalnie.
Inna rzecz, że na przeniesienie numeru z Play czekał 23 h 45 min :D na jednym numerze, drugi został przeniesiony w ciągu 1 godziny. Oba zarejestrowane na niego. Ciekawostka ...
 #856328  autor: lee
 15 mar 2016, 10:41
Ja zrobiłem dokładnie tak jw. Bez problemu co 10minut jeden voucher z myślą... że coś jest za dobrze i zostanie to przyblokowane na dniach...
 #856378  autor: Christofor
 15 mar 2016, 12:51
Rebeliant pisze:Ale w czwartkowym kodzie gazetowym jest 10 minut, a nie 30 i stąd moje zdziwienie. No chyba, że coś mnie minęło?
Rebeliant, nieprawidłowo odczytałeś mój wpis. 30 min. po przejściu do Fakt ( to jest będąc od 30 minut abonentem sieci Fakt mobile ) - taki był sens mojego wpisu.
  • Strona 130 z 421
  • 1
  • 128
  • 129
  • 130
  • 131
  • 132
  • 421
  • 1
  • 128
  • 129
  • 130
  • 131
  • 132
  • 421