DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 168 z 174
  • 1
  • 166
  • 167
  • 168
  • 169
  • 170
  • 174
 #1157624  autor: Remington
 19 wrz 2023, 13:25
To tylko nowy layout i auto zasilenie.

Skoro problemy z APN były dopiero co, a powtarzają się od lat, to nie liczyłbym na to.

Czytelność serwisu w nowej odsłonie rzeczywiście pozostawia wiele do życzenia.
 #1157625  autor: Burito
 19 wrz 2023, 13:36
babciagienia1p pisze:
19 wrz 2023, 13:14
@kszaq
Czy problemy ze "skaczącym" APN-em też zostały rozwiązane?
Masz na myśli samoczynne usuwanie sie APN-ów ?
 #1157627  autor: Burito
 19 wrz 2023, 13:46
babciagienia1p pisze:
19 wrz 2023, 13:40
@Burito
Tak.
Ja przez to właśnie przeniosłem numer z A2Mobile do Plush i po sprawie.
 #1157634  autor: kszaq
 19 wrz 2023, 14:47
babciagienia1p pisze:
19 wrz 2023, 13:14
@kszaq
Czy problemy ze "skaczącym" APN-em też zostały rozwiązane?
Na to pytanie Ci nie odpowiem, bo zarządzam kilkoma kartami, które są wykorzystywane wyłącznie do rozmów głosowych.
 #1157666  autor: babciagienia1p
 20 wrz 2023, 15:21
Burito pisze:
18 lip 2023, 12:12
Też tak myślę, że to wynika z faktu, iż A2Mobile jest ofertą "budżetową". Szkoda, może to kiedyś poprawią.

Przepraszam, że tak późno piszę, ale wydaje mi się, że znalazłam rozwiązanie problemu.
1) Należy odhaczyć w ustawieniach "sieć Wi-Fi", mimo że nie ma się dostepu do Wi-Fi - i TO JEST WARUNEK PODSTAWOWY
2) "Znajdź sieci komórkowe"
3) "Punkty dostepowe"
4) "Utwórz nowy APN"
5) "a2mobile.pl"
6) typ APN: default
7) "Zapisz APN"
 #1157678  autor: babciagienia1p
 21 wrz 2023, 06:49
@Remington
Nie mam pojecia, ale tak mam na Asusie Zenfone 6 z Androidem 13.
Muszę mieć wybraną opcję sieć Wi-Fi (bez połączenia z konkretną siecią), żeby skutecznie ustawić APN a2mobile.pl.
 #1157821  autor: Rostov
 25 wrz 2023, 20:27
To w końcu WiFi musi włączone czy wyłączone?
 #1157822  autor: babciagienia1p
 25 wrz 2023, 21:10
@Rostov
Włączone na czas tworzenia i zapisania nowego APN-u
Pisałam tak od początku. Użyłam słowa "odhaczone" w rozumieniu włączenia. Niestety znowu niezbyt precyzyjnie... Oczywiście dotyczy konkretnego modelu telefonu i wersji systemu operacyjnego.
 #1157823  autor: Rostov
 25 wrz 2023, 21:23
@babciagienia1p:

Napisałaś też "bez połączenia z konkretną siecią". Niezbędne jest wyłączenie połączenia WiFi z aktualną siecią?
 #1157827  autor: babciagienia1p
 25 wrz 2023, 23:55
@Rostov
Nie sądzę, że trzeba wyłączać konkretną sieć. Raczej przeciwnie - jak jest konkretne połączenie, to jeszcze lepiej.
Podczas nieudanych prób zmiany APN-u, miałam całkowicie wyłączone Wi-Fi.
 #1157874  autor: Rostov
 26 wrz 2023, 20:37
@babciagieniap1:

Czy problemy z APN są tylko w przypadku, gdy próbuje się go ustawić ręcznie, czy również, gdy otrzymuje się sms'a z konfiguracją internetu?
 #1157876  autor: babciagienia1p
 26 wrz 2023, 20:47
@Rostov
Nie ma zasady. Mam wrażenie, że niespodzianki są zależne od modelu urządzenia i systemu operacyjnego.
Można zaakceptować SMS-y konfiguracyjne i mieć kłopoty, można nie akceptować SMS-ów konfiguracyjnych i nie mieć kłopotów...

-------------Edycja_1--------------
Na stronach 219 - 221 są opisane różne przypadki.
 #1157994  autor: Rostov
 29 wrz 2023, 14:11
Wniosek o przeniesienie numeru złożony przez Internet w poniedziałek, dokumenty do podpisania wysłane kurierem we wtorek, podpisane dokumenty odesłane kurierem w środę. Czy to normalne, że do dzisiaj (piątek) status przeniesienia numeru jest taki?

W DRODZE
Karta SIM wraz z dokumentami została wysłana. Czekamy na powrót podpisanych dokumentów.

Dziwi mnie trochę zapis, że kurier ma 7 dni na dostarczenie do a2mobile podpisanych dokumentów…
 #1157996  autor: babciagienia1p
 29 wrz 2023, 14:29
@Rostov
Przeniesienie przez stronę www czy telefonicznie? Jaka data przeniesienia została podana we wniosku?
W przypadku przeniesienia przez www minimalny czas od wniosku do przeniesienia to 10 dni. Nie ma możliwości wskazania krótszego terminu.
 #1157997  autor: Rostov
 29 wrz 2023, 14:35
@babciagienia1p:

Przeniesienie przez www, z umowy o abonament na czas nieokreślony w Orange. Data przeniesienia to 26.10, bo musi minąć czas wypowiedzenia.

Ale nie chodzi mi o to. Miałem na myśli to, czy jeśli sprawdza się status przeniesienia na www a2mobile, to nie powinna być widoczna informacja, że kurier dostarczył do operatora podpisane dokumenty?
 #1157999  autor: babciagienia1p
 29 wrz 2023, 14:47
@Rostov
W przypadku wniosku składanego przez internet w poniedziałek 25 września 2023, najwcześniejszym możliwym terminem przeniesienia była środa - 4 października 2023. Nie pamiętasz jaki termin został wskazany?
Z tego co kojarzę, nie ma możliwości sprawdzenia wskazanego terminu na stronie www. Zadzwoń pod numer 720 20 30 40. Obsługa jest dosyć miła. Pomogą Ci, w miarę możliwości.
 #1158000  autor: Rostov
 29 wrz 2023, 14:54
babciagienia1p:

Najwcześniejszym możliwym terminem przeniesienia nie mógł być 4 października 2023, ponieważ wybrałem opcję przeniesienia po zakończeniu okresu wypowiedzenia. Nie da się przenieść numeru w trakcie trwania umowy (nawet na czas nieokreślony) bez okresu wypowiedzenia.
 #1158001  autor: babciagienia1p
 29 wrz 2023, 15:04
Ok. Przepraszam. Niedokładnie przeczytałam (ślepota?).
W takim razie masz termin przeniesienia 26 października 2023. Sprawdzenie czy dokumenty wróciły do a2 tylko przez infolinię. Powinieneś dostać też SMS
Twój operator wyznaczył termin przeniesienia na...
  • Strona 168 z 174
  • 1
  • 166
  • 167
  • 168
  • 169
  • 170
  • 174
  • 1
  • 166
  • 167
  • 168
  • 169
  • 170
  • 174