DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 18 z 20
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
 #923962  autor: 3G
 04 maja 2017, 20:25
Siostra mówi, że ma jeszcze dużo netu w pakiecie, a chodzi bardzo słabo jakby jakiś lejek. Spotkał się ktoś? Reklamacja czy można sobie jakoś z tym poradzić?

https://www.speedtest.net/android/6734171506.png
 #923976  autor: Ramirez
 04 maja 2017, 21:36
To niech sprawdzi speedtestem jakie ma prędkości. Czy to lejek czy tylko przeciążenie sieci. Plus obok playa ma sieć strasznie przeciążoną i przez to w niektórych lokalizacjach słabo to chodzi.
 #923984  autor: Mel
 04 maja 2017, 22:10
Jak wygląda sprawa wypowiedzenia gdy umowa jest do 20.07 a okres rozliczeniowy kończy się miedzy 21.07 a 19.08? Chodzi o to, kiedy muszą dostać wypowiedzenie oraz od kiedy przejdzie się na kartę po zakończeniu umowy. Zakładam, że wypowiedzenie z przejściem na kartę muszą dostać przed 20.06, tak? Natomiast przejście na kartę następuje w dniu następnym po zakończeniu okresu rozliczeniowego?

Pytam, ponieważ nadal nie można przejść bezpośrednio z abo Plusa na abo Plusha? Chyba, że się coś zmieniło?
 #923993  autor: 3G
 04 maja 2017, 22:37
Ramirez pisze:czy tylko przeciążenie sieci. Plus obok playa ma sieć strasznie przeciążoną i przez to w niektórych lokalizacjach słabo to chodzi.
Na 100% nie - znam te tereny i Plus po dołożeniu 1800 działa naprawdę dobrze.

https://www.speedtest.net/android/6734171506.png
 #924007  autor: habish
 04 maja 2017, 23:23
Mel pisze:Jak wygląda sprawa wypowiedzenia gdy umowa jest do 20.07 a okres rozliczeniowy kończy się miedzy 21.07 a 19.08? Chodzi o to, kiedy muszą dostać wypowiedzenie oraz od kiedy przejdzie się na kartę po zakończeniu umowy. Zakładam, że wypowiedzenie z przejściem na kartę muszą dostać przed 20.06, tak? Natomiast przejście na kartę następuje w dniu następnym po zakończeniu okresu rozliczeniowego?

Pytam, ponieważ nadal nie można przejść bezpośrednio z abo Plusa na abo Plusha? Chyba, że się coś zmieniło?
oświadczenie o rozwiązanie umowy, można złożyć w dowolnym momencie trwania umowy.
Na wniosku zaznacz, że rozwiązanie umowy ma nastąpić z końcem kontraktu.
Oświadczenie takie można złożyć w każdym punkcie Plusa lub przesłać listem poleconym na adres:

Polkomtel Sp. z o.o.
ul. Konstruktorska 4
02-673 Warszawa
z dopiskiem "Rezygnacja z usług".

Pismo powinno zawierać:
• informację, iż umowa nie będzie przedłużana po czasie oznaczonym,
• imię i nazwisko,
• numer telefonu, którego dotyczy sprawa,
• czytelny podpis właściciela.
 #924008  autor: habish
 04 maja 2017, 23:25
@3G, ograniczone do ilu Mbps ma to LTE? Jak wyglądają prędkości w 3G?

Opisz problem na plusforum.pl, niech specjalista popatrzy na ustawienia na koncie abonenckim.
 #924040  autor: Remington
 05 maja 2017, 08:22
Kolejne forum, kolejny login, kolejne hasło, dziękuję, postoję.

Wczoraj kartę Plusha prepaid włożyłem do iPhona. Takiej prędkości pobierania nie osiągnąłem w tej lokalizacji nawet na abonamentowymi iPlusie: down: 90,67Mbps, up: 21,69 Mbps.
 #924170  autor: mi80
 05 maja 2017, 19:12
Pierwszy mój dzień w Plushu - doskonałe prędkości i złodziejstwo na 1,86 zł (tylko dzięki aplikacji mobilnej dało się sprawdzić skąd ubytek kasy). Otóż w trakcie ustawiania usługi Ktoś dzwonił, czyli wysyłania SMS-ów na bezpłatny nr 8023, naliczyli mi opłaty po 0,62 zł za rzekome wysłanie 3 SMS-ów na nr stacjonarny +485863996645.

Nie dość, że taki numer nie istnieje (jest za długi) to iOS nie wysyła SMS-ów bez ostrzeżenia ani tym bardziej na prefiks +48. Identyczny problem (ten sam numer) miał już ktoś z forum Plusa http://www.plusforum.pl/viewtopic.php?f ... eo#p200596
 #924185  autor: Przemix
 05 maja 2017, 20:48
mi80 pisze:Pierwszy mój dzień w Plushu - doskonałe prędkości i złodziejstwo na 1,86 zł (tylko dzięki aplikacji mobilnej dało się sprawdzić skąd ubytek kasy). Otóż w trakcie ustawiania usługi Ktoś dzwonił, czyli wysyłania SMS-ów na bezpłatny nr 8023, naliczyli mi opłaty po 0,62 zł za rzekome wysłanie 3 SMS-ów na nr stacjonarny +485863996645.

Nie dość, że taki numer nie istnieje (jest za długi) to iOS nie wysyła SMS-ów bez ostrzeżenia ani tym bardziej na prefiks +48. Identyczny problem (ten sam numer) miał już ktoś z forum Plusa http://www.plusforum.pl/viewtopic.php?f ... eo#p200596
Po zmianie karty SIM iPhone aktywuje imessage i FaceTime przez zagranicznego smsa, w ustawieniach jest o tym informacja.
 #924235  autor: Mel
 06 maja 2017, 09:16
Patryk7588 pisze:oświadczenie o rozwiązanie umowy, można złożyć w dowolnym momencie trwania umowy.
Na wniosku zaznacz, że rozwiązanie umowy ma nastąpić z końcem kontraktu. (...)
Bardzo dziękuję :-)
 #924288  autor: mi80
 06 maja 2017, 14:06
Przemix pisze:
mi80 pisze:Nie dość, że taki numer nie istnieje (jest za długi) to iOS nie wysyła SMS-ów bez ostrzeżenia ani tym bardziej na prefiks +48. Identyczny problem (ten sam numer) miał już ktoś z forum Plusa http://www.plusforum.pl/viewtopic.php?f ... eo#p200596
Po zmianie karty SIM iPhone aktywuje imessage i FaceTime przez zagranicznego smsa, w ustawieniach jest o tym informacja.
No właśnie o tym napisałem, zresztą ostrzega przed wysłaniem. I na pewno nie wysyła na polski nr +485863996645, tylko na +44....
 #924396  autor: chrisek
 06 maja 2017, 22:13
Pierwszy raz w Plusie i od razu takie "atrakcje", że pierwszy i ostatni.
4 maja (czwartek) powinien, po raz pierwszy, odnowić mi się pakiet "Internet, rozmowy, SMS, MMS bez limitu" w Plush-u na kartę (2 maja dostałem nawet sms-a uprzedzającego o tym), jednak zamiast się odnowić to tylko pobrało opłatę za odnowienie, o czym dowiedziałem się jak zaczęło pobierać kasę za konta za połączenia, aż do wyzerowania konta (akurat w ramach jednego połączenia). Tego samego dnia zadzwoniłem do BOK i jedyne co byli w stanie mi zaproponować to złożyć reklamację i czekać do... 30 dni, ale "wspaniałomyślnie" dodali, że może rozpatrzą reklamację w ciągu 7-14 dni oraz dodali, że przecież mogę... doładować konto i normalnie korzystać z telefonu (po stawkach cennikowych) do czasu rozpatrzenia reklamacji.
Do chwili obecnej mogę tylko odbierać połączenia (konto wyzerowane). Dokładać do tego interesu nie mam zamiaru, bo w czerwcu wynoszę się z tego bagna.
W systemie bałagan lub celowa dezinformacja, bo to ja musiałem ich uświadamiać kiedy pakiet uruchamiałem i kiedy powinien się odnowić (na podstawie otrzymanych sms-ów). Ok 30 dni wcześniej musiałem reklamować usługę "5te doładowanie gratis", gdyż 5-tego doładowania nie dostałem i próbowali mi wmówić, że przecież zrobiłem dopiero 3 doładowania. Na szczęście posiadałem sms-y potwierdzające moją wersję.
 #924399  autor: senta22
 06 maja 2017, 22:35
Czy mając aktywną taryfę PLUSH z rokiem ważności konta i chcąc przejść kodem na JA+ Na Kartę ważność konta ulegnie skróceniu? czy pozostanie konto ważne nadal rok, bez przymusu ponownego doładowania?
 #924403  autor: habish
 06 maja 2017, 22:53
W teorii RWK powinien zostać wyłączony lecz w praktyce tak nie jest.
Gdyby jednak został wyłączony to RWK w Ja+ na kartę kosztuje 0zł.
  • Strona 18 z 20
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20