Jest gdzieś dostępny regulamin pakietów roamingowych internetu w Plushu prepaid?
- Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum:
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
Są to dokładnie te same pakiety co w Plus na kartę.
W Plusie widzę to, ale regulamin o Plushu nie wspomina:
http://www.plus.pl/uslugi/roaming-w-plu ... rte#tabs-4
A gdzie mogę znaleźć regulamin Pakietu Społecznościowego? Ten Twitter i inne za free.
http://www.plus.pl/uslugi/roaming-w-plu ... rte#tabs-4
A gdzie mogę znaleźć regulamin Pakietu Społecznościowego? Ten Twitter i inne za free.
Zapytaj tutaj: http://www.plusforum.pl/viewtopic.php?f ... &start=165
Siostra mówi, że ma jeszcze dużo netu w pakiecie, a chodzi bardzo słabo jakby jakiś lejek. Spotkał się ktoś? Reklamacja czy można sobie jakoś z tym poradzić?
https://www.speedtest.net/android/6734171506.png
To niech sprawdzi speedtestem jakie ma prędkości. Czy to lejek czy tylko przeciążenie sieci. Plus obok playa ma sieć strasznie przeciążoną i przez to w niektórych lokalizacjach słabo to chodzi.
Jak wygląda sprawa wypowiedzenia gdy umowa jest do 20.07 a okres rozliczeniowy kończy się miedzy 21.07 a 19.08? Chodzi o to, kiedy muszą dostać wypowiedzenie oraz od kiedy przejdzie się na kartę po zakończeniu umowy. Zakładam, że wypowiedzenie z przejściem na kartę muszą dostać przed 20.06, tak? Natomiast przejście na kartę następuje w dniu następnym po zakończeniu okresu rozliczeniowego?
Pytam, ponieważ nadal nie można przejść bezpośrednio z abo Plusa na abo Plusha? Chyba, że się coś zmieniło?
Pytam, ponieważ nadal nie można przejść bezpośrednio z abo Plusa na abo Plusha? Chyba, że się coś zmieniło?
Na 100% nie - znam te tereny i Plus po dołożeniu 1800 działa naprawdę dobrze.Ramirez pisze:czy tylko przeciążenie sieci. Plus obok playa ma sieć strasznie przeciążoną i przez to w niektórych lokalizacjach słabo to chodzi.
https://www.speedtest.net/android/6734171506.png
oświadczenie o rozwiązanie umowy, można złożyć w dowolnym momencie trwania umowy.Mel pisze:Jak wygląda sprawa wypowiedzenia gdy umowa jest do 20.07 a okres rozliczeniowy kończy się miedzy 21.07 a 19.08? Chodzi o to, kiedy muszą dostać wypowiedzenie oraz od kiedy przejdzie się na kartę po zakończeniu umowy. Zakładam, że wypowiedzenie z przejściem na kartę muszą dostać przed 20.06, tak? Natomiast przejście na kartę następuje w dniu następnym po zakończeniu okresu rozliczeniowego?
Pytam, ponieważ nadal nie można przejść bezpośrednio z abo Plusa na abo Plusha? Chyba, że się coś zmieniło?
Na wniosku zaznacz, że rozwiązanie umowy ma nastąpić z końcem kontraktu.
Oświadczenie takie można złożyć w każdym punkcie Plusa lub przesłać listem poleconym na adres:
Polkomtel Sp. z o.o.
ul. Konstruktorska 4
02-673 Warszawa
z dopiskiem "Rezygnacja z usług".
Pismo powinno zawierać:
• informację, iż umowa nie będzie przedłużana po czasie oznaczonym,
• imię i nazwisko,
• numer telefonu, którego dotyczy sprawa,
• czytelny podpis właściciela.
@3G, ograniczone do ilu Mbps ma to LTE? Jak wyglądają prędkości w 3G?
Opisz problem na plusforum.pl, niech specjalista popatrzy na ustawienia na koncie abonenckim.
Opisz problem na plusforum.pl, niech specjalista popatrzy na ustawienia na koncie abonenckim.
Kolejne forum, kolejny login, kolejne hasło, dziękuję, postoję.Patryk7588 pisze:Zapytaj tutaj: http://www.plusforum.pl/viewtopic.php?f ... &start=165
Wczoraj kartę Plusha prepaid włożyłem do iPhona. Takiej prędkości pobierania nie osiągnąłem w tej lokalizacji nawet na abonamentowymi iPlusie: down: 90,67Mbps, up: 21,69 Mbps.
Pierwszy mój dzień w Plushu - doskonałe prędkości i złodziejstwo na 1,86 zł (tylko dzięki aplikacji mobilnej dało się sprawdzić skąd ubytek kasy). Otóż w trakcie ustawiania usługi Ktoś dzwonił, czyli wysyłania SMS-ów na bezpłatny nr 8023, naliczyli mi opłaty po 0,62 zł za rzekome wysłanie 3 SMS-ów na nr stacjonarny +485863996645.
Nie dość, że taki numer nie istnieje (jest za długi) to iOS nie wysyła SMS-ów bez ostrzeżenia ani tym bardziej na prefiks +48. Identyczny problem (ten sam numer) miał już ktoś z forum Plusa http://www.plusforum.pl/viewtopic.php?f ... eo#p200596
Nie dość, że taki numer nie istnieje (jest za długi) to iOS nie wysyła SMS-ów bez ostrzeżenia ani tym bardziej na prefiks +48. Identyczny problem (ten sam numer) miał już ktoś z forum Plusa http://www.plusforum.pl/viewtopic.php?f ... eo#p200596
Nie potrzebnie wysyłałeś te SMSy, ponieważ usługa ta jest aktywowana z automatu przy aktywacji karty SIM.
http://www.plus.pl/uslugi/kto-dzwonil
http://www.plus.pl/uslugi/kto-dzwonil
Potrzebnie - chciałem dostosować jej ustawienia.
Po zmianie karty SIM iPhone aktywuje imessage i FaceTime przez zagranicznego smsa, w ustawieniach jest o tym informacja.mi80 pisze:Pierwszy mój dzień w Plushu - doskonałe prędkości i złodziejstwo na 1,86 zł (tylko dzięki aplikacji mobilnej dało się sprawdzić skąd ubytek kasy). Otóż w trakcie ustawiania usługi Ktoś dzwonił, czyli wysyłania SMS-ów na bezpłatny nr 8023, naliczyli mi opłaty po 0,62 zł za rzekome wysłanie 3 SMS-ów na nr stacjonarny +485863996645.
Nie dość, że taki numer nie istnieje (jest za długi) to iOS nie wysyła SMS-ów bez ostrzeżenia ani tym bardziej na prefiks +48. Identyczny problem (ten sam numer) miał już ktoś z forum Plusa http://www.plusforum.pl/viewtopic.php?f ... eo#p200596
Bardzo dziękujęPatryk7588 pisze:oświadczenie o rozwiązanie umowy, można złożyć w dowolnym momencie trwania umowy.
Na wniosku zaznacz, że rozwiązanie umowy ma nastąpić z końcem kontraktu. (...)
No właśnie o tym napisałem, zresztą ostrzega przed wysłaniem. I na pewno nie wysyła na polski nr +485863996645, tylko na +44....Przemix pisze:Po zmianie karty SIM iPhone aktywuje imessage i FaceTime przez zagranicznego smsa, w ustawieniach jest o tym informacja.mi80 pisze:Nie dość, że taki numer nie istnieje (jest za długi) to iOS nie wysyła SMS-ów bez ostrzeżenia ani tym bardziej na prefiks +48. Identyczny problem (ten sam numer) miał już ktoś z forum Plusa http://www.plusforum.pl/viewtopic.php?f ... eo#p200596
Pierwszy raz w Plusie i od razu takie "atrakcje", że pierwszy i ostatni.
4 maja (czwartek) powinien, po raz pierwszy, odnowić mi się pakiet "Internet, rozmowy, SMS, MMS bez limitu" w Plush-u na kartę (2 maja dostałem nawet sms-a uprzedzającego o tym), jednak zamiast się odnowić to tylko pobrało opłatę za odnowienie, o czym dowiedziałem się jak zaczęło pobierać kasę za konta za połączenia, aż do wyzerowania konta (akurat w ramach jednego połączenia). Tego samego dnia zadzwoniłem do BOK i jedyne co byli w stanie mi zaproponować to złożyć reklamację i czekać do... 30 dni, ale "wspaniałomyślnie" dodali, że może rozpatrzą reklamację w ciągu 7-14 dni oraz dodali, że przecież mogę... doładować konto i normalnie korzystać z telefonu (po stawkach cennikowych) do czasu rozpatrzenia reklamacji.
Do chwili obecnej mogę tylko odbierać połączenia (konto wyzerowane). Dokładać do tego interesu nie mam zamiaru, bo w czerwcu wynoszę się z tego bagna.
W systemie bałagan lub celowa dezinformacja, bo to ja musiałem ich uświadamiać kiedy pakiet uruchamiałem i kiedy powinien się odnowić (na podstawie otrzymanych sms-ów). Ok 30 dni wcześniej musiałem reklamować usługę "5te doładowanie gratis", gdyż 5-tego doładowania nie dostałem i próbowali mi wmówić, że przecież zrobiłem dopiero 3 doładowania. Na szczęście posiadałem sms-y potwierdzające moją wersję.
4 maja (czwartek) powinien, po raz pierwszy, odnowić mi się pakiet "Internet, rozmowy, SMS, MMS bez limitu" w Plush-u na kartę (2 maja dostałem nawet sms-a uprzedzającego o tym), jednak zamiast się odnowić to tylko pobrało opłatę za odnowienie, o czym dowiedziałem się jak zaczęło pobierać kasę za konta za połączenia, aż do wyzerowania konta (akurat w ramach jednego połączenia). Tego samego dnia zadzwoniłem do BOK i jedyne co byli w stanie mi zaproponować to złożyć reklamację i czekać do... 30 dni, ale "wspaniałomyślnie" dodali, że może rozpatrzą reklamację w ciągu 7-14 dni oraz dodali, że przecież mogę... doładować konto i normalnie korzystać z telefonu (po stawkach cennikowych) do czasu rozpatrzenia reklamacji.
Do chwili obecnej mogę tylko odbierać połączenia (konto wyzerowane). Dokładać do tego interesu nie mam zamiaru, bo w czerwcu wynoszę się z tego bagna.
W systemie bałagan lub celowa dezinformacja, bo to ja musiałem ich uświadamiać kiedy pakiet uruchamiałem i kiedy powinien się odnowić (na podstawie otrzymanych sms-ów). Ok 30 dni wcześniej musiałem reklamować usługę "5te doładowanie gratis", gdyż 5-tego doładowania nie dostałem i próbowali mi wmówić, że przecież zrobiłem dopiero 3 doładowania. Na szczęście posiadałem sms-y potwierdzające moją wersję.
Czy mając aktywną taryfę PLUSH z rokiem ważności konta i chcąc przejść kodem na JA+ Na Kartę ważność konta ulegnie skróceniu? czy pozostanie konto ważne nadal rok, bez przymusu ponownego doładowania?
W teorii RWK powinien zostać wyłączony lecz w praktyce tak nie jest.
Gdyby jednak został wyłączony to RWK w Ja+ na kartę kosztuje 0zł.
Gdyby jednak został wyłączony to RWK w Ja+ na kartę kosztuje 0zł.